Akik videókat küldtek be...

Wazzup.blog.hu - Játékbemutató - Black & White

2010.08.30. 10:21

Értékelés:

Ez az intró jobban tetszett, mint a Metro 2033-asé (Igen, azt előbb értékeltem és később kerül ki, lol) Letterboxos a videóanyag. Ez egy picit zavart, de csak megemlítem. Aztán az a másfél perces csend 1 perc 40 másodperctől. Viszont kárpótolt a kommentár összeszedettsége. A végén adhattál volna a játéknak egy összefoglaló pontszámot. Én egy kilencest adtam volna neki. Ha olvasod ezt, írd már le, mit adnál neki! :) A videó jó, csak a felbontást nem használja ki a M2033-as videóval ellentétben. Összeszedett, csak egy picit humorhiányos, de informatív!

Visor

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr1002212858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsomoka1998 2010.08.30. 11:31:15

Tetszett a videó is és a játék is

Tényleg nekem egyszerű volt az 5. sziget

bcce97 2010.08.30. 11:53:03

szerintem a játék müködéséröl elég keveset mutattál be

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.08.30. 14:23:47

@zsomoka1998: Ajha.. :D
@bcce97: Lehetséges.. :)

Visor: Én is 9 pont körül adtam volna. :) És köszi az értékelést. :D

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.08.30. 14:31:01

@ŁuckeY: Szívesen, és akkor örülök, hogy egyetértünk. :D

Lámasál 2010.09.10. 20:56:27

Szerintem jól összefoglaltad a jó pontokat és a hibáival is teljesen egyetértek, ügyes. Ha nem bánod 2 dologban azért kijavítanálak.
-Az egyik, hogy a játék valójában nem stratégiai játék, mert azoknak alapvető eleme, hogy sereget építessz amire itt nincs lehetőség, ellenben a 2. résszel ami már valóban stratégia az első játékot "Istenszimulátor"nak szokás nevezni ettől függetlenül nem mondtál butaságot csak egy apróság.
-A másik amit azthiszem nem is említettél, hogy a játékban istenek vagyunk, ez amúgy az intróban is elhangzik, picit furán hangzott ez a kéz dolog :D Persze ebben sem tévedtél csak formalítás.
Mindent összevetve köszi a játékelemzést kíváncsi voltam, hogy mikor lesz ebből egy korrekt magyar videókritika, hát mostmár van.
(ha már korábban is volt bocsesz azt nem láttam)

Jorgamvagyok 2010.09.24. 11:09:39

Öööö. Még nem néztem végig a videódat. Egyik nagy kedvencem, de csak egy megjegyzés amit nem bírok ki hogy ne írjak le: Nem "egy kéz" vagy, hanem egy isten.
süti beállítások módosítása