Akik videókat küldtek be...

Abydos - StarCraft 2 Első benyomások HD (3)

2010.09.02. 07:49

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr802217679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Passion 2010.09.02. 15:25:00

Jó vidi lett én a StarCraft 2 egy hétvége alatt kitoltam . Nem birtam abbahagyni:D

Dead Master 2010.09.02. 18:57:41

Nagyon jó videó de csak 1 kérdésem lenne hozzá: hogy lehet beszerezni a 7 órás próba verziót?(én meg venném de félek, hogy nem indul el a gépemen)

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.09.02. 20:40:44

@Dead Master: Ha van ismerősöd, aki megvette, ő kapott 2 db kódot, az egyiket neked adhatja. Ha nem vette meg senki, akkor sehogyan :(

Rowen 2010.09.02. 21:24:55

@Dead Master: Ha tényleg megveszed, nem csúnya dolog letölteni előtte míg kipróbálod.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.09.02. 21:38:15

@Dead Master: 24 óráig tarthatsz a gépeden egy warez verziót a törvény szerint.Gondolom nem igazán érdekel téged, gondoltam megemlítem :) De ha kíváncsi vagy fut-e, akkor nézz a neten gépigényt.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.09.03. 00:28:57

@Rowlend: Ez amúgy nem így van, a törvény ilyet Magyarországon (tudtommal) nem ismer, ez egy kitaláció és marhaság... Pontosabban fogalmazva, egyetlen egy bitjét sem szabad letölteni egy programnak érvényes licenc nélkül...

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.09.03. 09:16:31

@Abydos: Letölteni persze hogy nem szabad, de ha mégsem tudnál ellenállni akkor van 24 órád hogy eltávolítsd a gépedről, utána már megbüntethetnek.

BlackCrow 2010.09.04. 10:18:18

Kétségtelenül jók az első benyomások! :D
Amúgy a főszereplő Raynor,és Kerrigen a Szellem páncéljától tud láthatatlan lenni.
Mi vagyunk a lázadók,akik a Terrán Domínium ellen harcolnak,akiket Arcturus Mengsk irányít.
Oké,hogy nem vagy fan,de kicsit jobban utána nézhettél volna,főleg így,hogy nem egy no name játékről van szó.
Amúgy tetszik,én is kipróbálnám :D
7/10

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.09.04. 17:51:51

Hát, lehet jobban utánanézhettem volna, de mivel pont arról a játékuniverzumról van szó, amit kifejezetten nem szeretek (sőt), így nem fogok könnyeket hullajtani azért, ha baromságokat mondtam :D

Mellesleg igazad van, tényleg mi vagyunk a lázadók, az első rész Terran hadjárata is így ért véget, bár elég hamar elfelejtettem az egészet, kb már semmit nem tudnék mondani se az első részből, se a 2.-ból...

Peace through Power! :)

Dead Master 2010.09.05. 00:14:52

@Rowlend: A gép igény szerint menne de a Mass Effect-nek is kellet volna de nem ment(szerencsére azt ingyenkaptam PCGuru-hoz).

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.09.05. 14:53:43

@Dead Master: Sajnos demó verzióról nem tudok külön, de pl nekem is egy olyan ismerősöm adta, aki nem tudta senkinek sem odaadni. Nem kértem külön, gondoltam játszon vele az, akit tényleg érdekel és szereti, de egy pár nap után sem kellett senkinek, gondoltam kreálok belőle akkor egy videót. Néz körbe a neten, hátha vannak többen, akiknek rajta maradt a kód :)

Overseer 2010.09.07. 18:15:16

Nem rossz vidi, viszont nem ártott volna kevésbé unott hangnem és némileg több kampánybeli küldetés bemutatása. A multiplayer rész sivár, két practice ligás játékos csatáját nem túl izgalmas dolog végignézni. Csak tier 1-es egységeid voltak (marine-ok), makród mikród nem volt. Ez persze nem várható el olyantól, aki most kezdte a játékot, viszont van olyan hogy youtube, onnan szedhettél volna jobb gameplay videókat. Amit még hiányoltam, hogy nem mutattad be a többi fajt, csak a terrant. Azt is úgy ahogy. Oké hogy első benyomásos videó, viszont akkor annak biztos a Rossz PC Juniorokon a helye? Ide játékelemzések és bemutatók valók, nem pedig 'életem első xyz (esetünkben Starcraft 2) játéka'

Jorgamvagyok 2010.09.24. 11:02:22

Kis megjegyzés: A starcraft 1 telepítője is diavetítéses, és a starcraft 1ben is ott oldalt jöttek be az alakok, szoval rohadtul nem command and conqueres.
süti beállítások módosítása