Akik videókat küldtek be...

Abydos - Red Orchestra: Ostfront 41-45 bemutató HD

2010.09.06. 08:17

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr772231410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McKenny 2010.09.06. 09:38:38

Végre aki bemutatja ezt a játékot :D Kicsit hiányos, de azért jó lett.
Utóbbi időben ezzel játszottam (Y)
Bár a mostani 10-15 éves gyerekeknek nem hiszem, hogy tetszik ez a game :)

ateszka1 2010.09.06. 10:32:54

nekem tetszik elso latasra:P 14
amugy altalaban counterrel nyomom de a bemutato hatasara kiprobalom :)
ja igen es azon nagyot rohogtam,hogy a tankba minimum ket ember kell,egy aki iranyitja a tankot,a masik meg az,aki vezeti :))
hat igen picit elmondtad,de szeretem a videidat nagyon.kedvenc videosaim kozt vagy,grat,csak igy tovabb :)

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.09.06. 15:00:58

@ateszka1: Tudom, már mások is szóltak miatta :D Bár annyira nem mondtam hülyeséget ha védeni szeretném magam, mert a tankparancsnok lát csak az orrán túlra, ő irányítja olyan szinten a tankot, hogy megmondja a sofőrnek merre menjen:)

Amúgy tervezek még egy tankos verziós bemutatót, mert én is tudom, hogy hiányos, de nem mertem többet felvenni, mert mindig megszívtam. Az első két bemutatóm majdnem egy órás lett, abban kiveséztem a játékot, csak az egyik a felvétel végén kifagyott a másiknál meg már nem volt hang, így használhatatlan volt számomra :( A többi próbálkozásról nem is beszélek, mert kikészített :D

Mellesleg még jó ideig nem lesz videóm, mert a monitorom meghalt. Ez az utsó "munkám" jelenleg.

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.09.06. 15:47:57

Helló nekem nagyon bejönnek a videóíd megadnád az e-mailcimed valamit akarok kérdezni

pckillerhun 2010.09.06. 15:48:14

Nekem nagyon tetszett a játébemutató és kedvet is kaptam , hogy levegyem a polcról újra ezt a játékot :)

ateszka1 2010.09.06. 16:33:01

@Abydos: kar :(
es van igazad :)

Cpt.Bütyök 2010.09.06. 20:32:26

Jó lett :)
Lehet hogy megveszem steamen? :)

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.09.06. 22:09:51

@Cpt.Bütyök: Ahogy gondolod, néha ezt is leakciózzák Steamen, de 2000Ft ért már dobozosan is megszerezhető, a "Cool Games" csomagolás pedig senkit ne zavarjon meg :)
süti beállítások módosítása