Akik videókat küldtek be...

Játékbemutató/ Metin 2 (2)

2010.09.14. 05:55

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr252252989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.09.14. 07:38:01

Már az elképzelést sem értem.Egy MMO-t nem lehet rendesen bemutatni,két részben meg főleg.A másik,meg hogy zúg a mikrofonod.Nagyon.

Passion 2010.09.14. 17:12:02

Próbálj valami más programot ami felveszi mert nagyon akad

syforceHUN 2010.09.14. 18:39:26

Több hiba is van!!!! pl:bemutatod a harcost aztán azt mondod,a sura félember/féldémon a nindzsát tudjátok,a sámán meg varázsló.... ez NEM bemutatás! a gombokat annyira nem kell bemutatni,mert ott a kezelőfelület! az M nem a térkép,hanem a nagytérkép!
de a legnagyobb hiba a bemutatóban: A METIN 2 NEM JÁTÉK!!!!!! a metin csak egy darab SZ-A-R amire a HU-GY-AGY-ÚAK költenek csak!!!!!!!!
a METIN 2 EGY F-O-S DOLOG!!!!!! (kérlek ne csillagozzátok ki a megjegyzésemet!)

pckillerhun 2010.09.14. 18:40:25

Hát igen támogatom Shogo :3 kommentjét.Ezt tényleg nem lehet megcsinálni két részben.

Ezért nem kezdek neki újra a videók készítésének.

pckillerhun 2010.09.14. 18:44:50

Hát igen ezért nem kezdek bele még egyszer a videókészítésbe.
Am tényleg nem lehet bemutatni egy MMORPG-t max. csak 100 részben.
A videó 4/10

pckillerhun 2010.09.14. 18:45:58

Bocs hogy kétszer írtam szinte ugyan azt csak belassult a netem és nem vettem észre hogy kiírta.Bocs.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.09.14. 18:59:43

@syforceHUN: Nem "csillagozzuk ki", mert nem is lehet. Viszont ha neked nemtetszik egy játék, másnak attól még lehet, hogy tetszik.

Tazy™ 2010.09.14. 19:54:40

Ahogy elnézem, az elmúlt pár napban csak a te videóid kerültek ki, szóval gondolom nem lehetnek olyan régiek, mert nem kell senkire sem várnod:) Ha ez tényleg így van, akkor néha figyelj oda az építő jellegű kritikákra, és ne csak a videók tömeges gyártására törekedj.
Mikor már meghallottam és megláttam, hogy a hang még mindig ugyan olyan, és a videó még mindig ugyanannyira szaggat, úgy döntöttem, hogy nem érdemes a videó fennmaradó részére pazarolni az időt...Csupán csak a hang -és videóminőség miatt. Lehet, hogy sokan ezért meg sem nézik a videóidat?:)...

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.09.14. 20:03:13

@Tazy™: Egyszerre küldött be több videót, ezért maradt ugyanolyan a hangminőség. Remélem, hogy a jövőben kezd vmit a hanggal, mert engem is zavart.

Zér0 2010.09.15. 19:06:47

Hello.
a videó tényleg nem túl jó..a hanggal kezd valamit mert el megy az ember kedve a viditől.
a másik pedig hogy küldtem e-mail-t az oldalra benne az egyik videómmal.Választ nem kaptam rá pedig volt már kb 4 napja nem tudom lehet hogy nem ment be az üzenet vagy csak ennyi aki küldi az e-mailt de ha nem kérlek írjatok 1 címet vagy valamit amivel el titeket érni:)

SunVice (törölt) 2010.09.17. 23:04:58

@Zér0: Valószínűleg megkapták a leveled, csak a szerkesztők sorrendbem rakják ki a videókat, mert ugye be van osztva, hogy egy nap hány videó. Természetesen ez függ attól is, hogy hány videó van a listában, amiket még nem raktak fel az oldalra. Türelem, kinn lesz majd a videód. Az enyémet is kb 2 hét után rakták ki.

Hunor99 2010.09.23. 17:22:16

@syforceHUN: Hát, nekem pl tetszik a metin 2. Jó, igaz én is azt mondom, hogy csak a hülyék költenek rá pénzt, de ez akkor is egy INGYNES MMO!
süti beállítások módosítása