Akik videókat küldtek be...

GVS Kritikák: Arm. Forces Corp.

2010.09.15. 07:05

Értékelés:

Nekem a City Interactiveról egy NFS-kopi ugrott be, amit ők adtak ki... de a videóra térve: ahogy nézem, a CoD5 videó koncepcióját követed, tehát amit leírtam, szerintem nem kellene megismételnem újfent. :)
Újdonságok hosszú ú. Azért írom le, mert nem tudok kifogást találni a videóban eddig. A mikrofon egy picit zajos, de jó a minőség, ez is jó. A kommentár szintúgy.
Tüntesd majd el a feliratot a videókból, mert egyrészt kisebb lesz, másrészt nem fogja zavarni a nézőket. Jó lett ez a videó is. A játék se annyira "hűdeszar"!

Visor

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr312279875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gamegur 2010.09.15. 13:52:41

jó lett a vidi grat

MonsterRipper 2010.09.15. 14:29:35

jó videó ez is. :D
(látom te is mindig újratöltöd a fegyvert csak úgy, mint én, ez jó pont xP)

2010.09.15. 15:27:16

Hát, nem rossz videó...
A játékot viszont nem "isteníteném", mivel engem kísértetiesen emlékeztetett a F.E.A.R játékmenetére, csak ott jobb. Amik nagyon hasonlítottak, azok pl. a fényefektek, lövéshangok, grafika, feliratozás típusa is nagyon hasonlított, aztán ott van az, hogy melyik ajtót tudod kinyitni (külsőleg nagyon hasonlított), meg sorolhatnám holnapig.
Habár lehet, hogy csak én vagyok ilyen balfék. :)

Keksztermesztő Károly 2010.09.15. 20:04:54

az egész játék F.E.A.R. ahogy @VIDEACITY5: is mondta.
a grafika nagggyon hasonlít, az effektek (hang/grafikai) szintén, a távcső pedig 1 az 1ben a F.E.A.R. távcsöve :)

Rapi74 (törölt) 2010.09.16. 17:52:52

Nekem is tetszett a videó, jó lett.
Egy kérdés: a terrorist takedownoknak összefügg a sztorijuk vagy nem?

Rowen 2010.09.17. 10:58:44

A Te hatásodra beszereztem és ha nem is egy korszakalkotó játék, megéri azt a pénz amiennyiért osztogatják (röviden, nem végtelenül rossz, csak néhol butácska).

Így tovább ! ;)

Rowen 2010.09.17. 13:33:46

@Bandibá: Annyit pontosítanék, hogy rövid és ha egy checkpoint-ot nem ad be (mert van ilyen) a következő pálya elején kidob hibával, te meg kezdheted akár előlről az egészet, normál fokozaton is elég gyerekes, de még mindig nem rossz.

Deyan-17 2010.09.18. 13:35:56

@Mindenki: Köszönöm! :)
süti beállítások módosítása