Akik videókat küldtek be...

Wheelman Video

2010.09.17. 08:21

Értékelés:

Huhh. Úristen, a mikrofon de zajos. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy ez a legrosszabb hangminőségű kommentár, amit eddig hallotam itt. Javaslok egy jobb mikrofont, mert ez olyan, mint ha AM-rádiót hallgatnék. Jó lenne a kommentár, de a mikrofon istentelenül rossz. A glitcheken jót röhögtem, elég béna dolgok ezek. :D
Szerezz be egy jó mikrofont, mert elsőnek egész jó ez.

Visor
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr102279926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.09.17. 10:12:01

Ez közel sem a legrosszabb hangminőség, ReptileMK4 első videói sokkal zajosabbak :D
doomwadstation.blog.hu/2009/04/16/doom_wad_bemutato_it_only_gets_worse

Bírom Reptile-t, szóval ez nem baszogatás akart lenni...

A videó egyébként elsőnek remek, a hangod is elég jó már hozzá (túl sok a vékony hangú 10 éves, szóval ez már jó dolog), tartalmas, satöbbi. A képminőséget még talán fel tudnám hozni negatívumnak, You Tube videóknál 480p alá nem ajánlatos esni. Sok szerencsét a jövőben ;)

Gary08 2010.09.17. 13:19:20

@Nuclearvision: Köszönöm.. sajnos a videószerkesztőm gyenge és nem engedi hogy magasabb legyen a képminőség:( Későbbiekben be fogok szerezni egy jobbat.
Amúgy meg 14 éves vagyok :)
Köszi szépen!

Tazy™ 2010.09.17. 20:23:55

Úristen az a hang=) Szerintem ezt és a képminőséget leszámítva teljesen jó videó:) A játék pedig szerintem egy hihetetlen gagyi fizikával és irányítással, ámde jó grafikával megáldott valami :)
Hmm... majdnem felfelejtettem valamit, csak így tovább! :)
süti beállítások módosítása