Akik videókat küldtek be...

Játékbemutató/ Star Wars 1 Racer (5)

2010.09.20. 08:57

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr842252994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NB_ · http://goo.gl/qvSd4 2010.09.20. 16:34:26

-"Nehéz száguldani és közbe' beszélni": ha nem megy, akkor vágd rá a szöveget. Jobb így, de ha nem jó, hát, akkor marad ez. Bár ment szerintem.
-Egy pályát sem kellet volna minden körben megmutatni. Sok ez így.
-Tök jó, hogy normális, hangos a szöveg!
-Csak én nem láttam intrót? :)
-Elég gameplay videónak tűnik.
-A videóbejátszások feleslegesek, lehetne vágni. Én mindig átléptem őket a videóban...
-Nem kell minden pályának külön videó.
-A harmadik videónál meguntam. Nagyon.
3/10, mert annyira hosszú, hogy az már fáj. Egyébként lenne 6/10, de így még a 3 is nagy pontszám.

penge96 2010.09.20. 17:10:37

Ááá, ez az egyik kedvenc játékom volt, de sajnos a Win 7 már nem viszi, akármit próbálok :(

Walcott 4 ever 2010.09.20. 19:33:25

Szerintem nem rossz sőt eddigi egyik legjobb feltörekvő.
Persze akad pár hiba. Pl.én hallanám a játék hangját is.
Amúgy tényleg egész jó. :)

Dryenful 2010.09.20. 21:25:54

Nekem is megvolt.Ha minden pályára külön részt akarsz szentelni akkor kösd fel a gagyád mert ez a 7 a tutorial pályák.Mondhatni egy bajnokság eleme.Én 3 bajnokságot is végig toltam benne mire mennem kellett(este volt már).Csak sajna másnap meg elszállta a játék és nem tudtuk visszahozni mert karcos volt a lemez(nagyon).Mindenesetre kezdésnek nem rossz.

Dryenful 2010.09.20. 21:26:37

@Walcott 4 ever: Amúgy hallani alatta a játék hangját amikor turbózik akkor hallani.
süti beállítások módosítása