Akik videókat küldtek be...

Bboy - Kane & Lynch 2 Dog Days videóteszt

2010.09.21. 08:56

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr252297844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.09.21. 13:24:03

Negativ:
1.Tull hangos a játék ahlig lehet téged hallani.
2.Nem beszéltél tul sokat a játékrol igazábol csak a grafikát mutatad be.
3A videó fele komentáratlan és én azt a felét át is ugrottam valaki szereti a gameplay-t valaki nem.
4Most mi a honlap cím mert volt róla szó hogy látogassak el a honlapotokra de a cím sehol(aztán a docleren megtaláltam de máskor ird ki a videó végén mert vannak olyan lusta emberek akik nem ohalytanak rákatintani kérszer a videóra és ott kinézni).
Pozitív:
1.A történetet elég jól bemutattad.
2.A beálitásoknál mondtad hogy optimalizálva van a játék ez jobban lehetet volna éresztetni ha leirod a gépigényét
3.A honlapotok elég pofás mondjuk kár hogy még szerkeztés alat van hát de most sitenem valamikor azt is kell(bár az fura hogy docleren már kint a videó de még a honlapotokon nincs)tehát már várom mikor lessz befejezve
Végszó
Mondjuk 1 kicsit mérges vagyok rád mert én már 1 ideje szenvedek a kane and Lych 2 bemutatásán és így ugy fogja magát kivenni a dolog hogy copyztalak De akik ezt fogják mondani azoknak irom hogy NEM COPYZOK NEKEM MÁR MEGVOLTAK A JELENETEK NAGY RÉSZE MIELÖTT BBOY KIRAKTA A ROSSZPCJ-re a videó-t meg ennyi erövel freddyDis copy-zott a bus drivernél

De vann a videódba potencia annyi hogytobb ebeszédet vagy rövidebb videót egyenlöre ezt a tanácsot fogad meg.
süti beállítások módosítása