Akik videókat küldtek be...

Games' Stories - Mafia II Videókritika by BenToT

2010.09.22. 08:29

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr412306991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlackCrow 2010.09.22. 10:51:29

Hát egy ekkora játékról csinálni egy 6 perces videót,amiből 3 percet beszélsz végig,az bizony hiba.
Én nem játszottam egyik résszel sem,de a videó nem volt rossz.Kicsit lehetet hallani,hogy olvasod,de szerintem jó a hangod hozzá.
6/10
U.I.Asszem,most a Mafia II lesz az a játék,amiből minden második nap kijön egy videó,mint anno a Crysis,és a CoD 2,és ezzel lesz tele mindenkinek a töke...

penge96 2010.09.22. 18:42:10

@BlackCrow: Ember, te hol élsz? Ekkora játék? A játék kemény 6-7 óra játékból áll, amiből 3 óra vezetés!
Egyébként kétlem, hogy egy ilyen nulla, semmitmondó játékról tucatnyi videó jönne ki. A cseheknek sikerült bepiszkolni az első rész hírnevét.

Hogi:) 2010.09.22. 19:05:38

@penge96: Teljesen egyetértek veled

ateszka1 2010.09.22. 19:10:39

igen.sajnos ez rossz lett.a video meg...haaat rovid es mert nem filmeztel mindent te?

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.09.23. 17:53:25

Nem volt rossz videó, de ha már "lopod" a jeleneteket, akkor legyen annyi eszed, hogy nem vízjeleseket lopsz. machinima.com powa!

BlackCrow 2010.09.23. 20:25:07

@penge96:
Tényleg jogos,elnézést! :)

$a$ koma 2010.09.23. 21:43:39

Egyszerűen nemértem azokat az embereket akik olyanokat állítanak mint @penge96 . Jó ez a videó a játékról nem éppen a legjobb, kb 6-ból tényleg 2 percet beszélsz és a videó anyag is ismétlődik. De a játék méltó a Mafia 1-hez. Látszik,hogy megintcsak kimaradt az indoklás(értelmes indokok) ami utalhat valamire. Fúú gratulálok te végigszaladtál rajta 6-7 óra alatt, szépvolt, 3 órát vezettél ebből a max 7-ből ezazz *taps-taps*. Ja hogy a GTA 4-ben ennél többet kell? Uramboccsá akkor az is semmitmondo 0 dobhatjuk ki a kukába? Mert ott már 8-9 órát játszol és abból 7-et vezetsz. Mellékinfo,hogy most játszottam mind2-vel(Mafia 2 és GTA 4). Szóval én már csak ilyen 0 játékokkal játszom. Ami viszont értelmes indok lett volna tőled, az az,hogy pl nincs benne free ride vagy free ride extreme. De igazad van, sztem is rossz a GTA 4, sőt a COD4 meg COD6-ról(megintcsak szeretem mind2-t csak ironizálok) már nem is beszélek a maguk 4 órányi Single Player részéről. A multija meg hidegen hagy. Szóval legközelebb vagy értelmesen indokolj szerintem @penge96: vagy sehogy, mert az ilyen 0 értékű indokok illúziórombolóak.

Cpt.Bütyök 2010.09.24. 07:26:16

Keveset beszélsz, és a játék szerintem nagyon kemény lett :)
Most játszom majd ki 2.-ra. Tetszik mert az egész játék olyan mint egy film, mert zseniális a játék sztorija és nagyon jó játék nekem egy gondom volt vele az hogy az AI néha elég bután reagált ha vezetés közben neki mentél egy autónak(onnantól szinte csak cikázva ment és csak akkor hagyta abba ha neki ment valaminek)
Persze ez csak az én véleményem :) de nekem ez a játék az év eddigi legjobb singleplayere.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2010.09.25. 07:16:01

Nekem nagyon tetszett a videó, gratulálok hozzá. Nem zavart, hogy keveset beszéltél. A játékról nekem az a véleményem, hogy nem a legjobb, de nem is borzalmasan rossz. Rakhattak volna bele alapból Free Ride módot, mert az is csak mod formájában kering az interneten. Az autók irányítása kicsit ergyára sikeredett, nem mondom, hogy olyan, mint pl. a Marine Sharpshooter 3-ban, de nem is olyan jó mint a Gta 4-ben. Apropó GTA 4! Szerintem ez az egész Mafia II egy óóóóóriási GTA 4 copy... Hogy miért? Szerintem rájöttetek... Ott is Niko (Bellic) Amerikába emigrál. Itt Vito Empire Bay-be költözik. Ezzel kezdődik az egész történet. És szerintem a GTA jobban sekirült ;D ÉS! Ez csak az ÉN véleményem. Ettől, még nem biztos, hogy így van ;D

Cpt.Bütyök 2010.09.25. 19:58:20

@lifeguard: Sokan mondják hogy GTA 4 copy de SZTEM köze sincs hozzá.
Csak az a hasonlóság hogy Amerikába költöznek. Ennyi. A történet ott már teljesen más. És engem az fogott meg hogy olyan mint egy Holywood-i film :3

OldHerold 2010.10.02. 10:58:05

bő 12 óra játékidő? az miért bő? egy nap alatt kivihető, szerintem elég gáz...
süti beállítások módosítása