Akik videókat küldtek be...

Gamecsászár Játékbemutatók - Mafia II. (1.rész)

2010.09.27. 06:43

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr232307032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gamegur 2010.09.27. 13:16:38

hú ez jó game én már nem sokára végigviszem
jó az anyag grat!!!!

$a$ koma 2010.09.27. 15:25:34

Kántrolsz?:D Bocsi de ilyenkor előjön belőlem az angol tanár:D Érdekes,hogy azt mondod, hogy nagyvonalakban a sztoriról,erre tulajdonképp elmondod a sztori elejét úgy ahogy az van :D. Az a gépágyú sztem nem mp hanem mg 42 :D Ezenfelül szerintem az nem baj ha valaki teljes mértékig bemutat egy játékot, de azt is lehet úgy, hogy ne aludjak el rajta. Szerintem próbáld meg kicsit feldobni a hangod is mert úgy beszélsz,mintha 5 perce keltél volna és még baromira fáradt vagy :D Kiváncsi leszek a következő részekre. Ja és ha nem poénkodsz, erőltetett poént ne tegyél bele,mert az is ront.
Sok sikert a folytatáshoz és várjuk
Jah és háttérinfo, hogy nem 8 éven keresztül fejlesztették. Lehet csak én emlékszem rosszul, de egy időben úgy volt,hogy egyáltalán leálltak a fejlesztéssel,mert nem volt aki finanszírozza őket. Szóval legrosszabb esetben is csak max 4-5 éve fejlesztik.

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.09.27. 19:35:34

@$a$ koma: Igen, a hang! Utólag végighallgatva tényleg szörnyen unottt a hangom, a 2. részben javítok rajta!

Am hogy kell ejteni a controls-t? kontrolsz?

$a$ koma 2010.09.27. 19:57:21

@PJ (GCS): vagy így ahogy írtad, vagy pedig hmm, hogy is írjam le. khüntrolsz? az a baj, hogy az angolok valami ritka hülyén mondják:D de a kontrolsz is megteszi sztem.
Egyébként tényleg ne érts félre, semmi személyes bántó célzás vagy megjegyzést nem teszek ellened,csak a véleményem ami egyben talán kritika is.
Mondjuk ezt elfelejtettem,de a tartalmi rész viszont teljesen korrekt volt:)
Mint ahogy írtam,várom a folytatást:)

cryps 2010.09.27. 20:21:29

A videó elején lévő zene címét le tudnád írni?:D

MonsterRipper 2010.09.27. 21:50:11

Szerintem zsír, csak a hangod unott kicsit, szerintem a kiejtés se rossz, a 'kontrolsz'-nál talán jobb is a kántrölsz... :D
süti beállítások módosítása