Akik videókat küldtek be...

Bboy - Avatar

2010.10.13. 08:26

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr42343643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$a$ koma 2010.10.14. 13:31:37

Erre mit lehet mondani?
- Komolyan a 3 sz*rozás után eldöntöttem, hogy a videó is az. Lehet csak én vagyok finnyás, de el lehet mondani értelmesen is azt, hogy ha valami nem tetszik.
- Az angol kiejtéseden javíts vagy ne próbálj angolul beszélni.
- Ha akad Ultra High beállítások mellett, akkor vagy patch-eld vagy pedig lásd be, hogy a géped hát nem egy mai darab.
- A multiról nem beszéltél
- Arról, hogy a játék 200%-ban támogat mindenféle 3D-s megjelenítést,nem beszéltél.
- A skillek és xp dolgok miért problémák? Akkor a hasonló tartalommal rendelkező játékok is rosszak?
- Hihetetlen furcsa az autózás? hát ha neki mész a kaktusznak :D
- Tényleg nem lett egy epic játék, de azért ennyire rossz sem mint ahogy leírtad. Legyünk már kicsit objektívek ha kritikát csinálunk.
- A 8 perces videóból szerintem sok a 3 perc gameplay a végén.

Össz vissz ez az én véleményem erről a videóról.
Béke
(u.i. a sz*rozás idézet a videóból, nem káromkodok, ezért nem kérek bann-t se :D )

$a$ koma 2010.10.14. 13:33:35

Jah és nem beszéltél arról sem, hogy a játék 1 ponton kettéágazik, ugyanis van egy döntéspont, ahol válaszatanod kell, hogy a navi-kal vagy emberekkel vagy....

2010.10.14. 14:21:22

Először: ugyanaz, mint @$a$ koma.
Másdodszor: A videó két széle kicsit mintha lelett volna harapva.
A filmről meg: látványos film, igen sok ideig készült, két-három év alatt nemigen lehet ilyet csinálni.
Szerintem ezt az egészet direkt csináltad, nem hiszem, hogy egy ilyen videót komolyan lehet gondolni.
10/4

DarksideCrew 2010.10.14. 15:14:00

@VIDEACITY5: hat kicsit elsiettem meg sok a szxr de komolyan gondoltam amit elmondtam

DarksideCrew 2010.10.14. 15:22:35

@$a$ koma: 1.hja tényleg kifelejtettem azt elmondani....ezert elnézést kerek
2.hja kicsit sokat szxar-oz tam ha kellet ha nem de spontán igy jött hisz nem előre bemagolt szöveget vetetek fel hanem megvágatlanul teszem fel a célom az én spontán megfogalmazott kritikám benyomásaim.
3.a gépem nem egy mai darab talán nem értek egyet mivel 1 hónapja vettem csak nootebook és többet nem várhatunk el tőlle.
4.a 3ds megjelenítést nemvettem észre ,hogy támógatja figyelmetlenség..XD
5.nem én szeretem az xp rendszert csak ebben a játékban eléggé fölöslegesnek tartottam.
6.A videó-tol független éreztem furcsának az autózást.

$a$ koma 2010.10.14. 15:55:46

@DarksideCrew: Azzal nincs semmi baj,ha valaki olvas,ahogy azzal sincs, ha spontán beszél. De spontán is lehet úgy beszélni, hogy az az elfogadható kereten belül essen. És elhiszem, hogy 1 hónapos notebook-od van, de ha nem bírja az Ultra High beállításokat, az véleményem szerint nem azt jelenti, hogy a játék grafikája "fos". Nézd meg a gametrailers értékelő videóját, vagy akár youtube-on egy videót a játékról, ahol teljes pompájában fut és arról beszélj. Max elmondod, hogy nálad nem fut maxon és ennyi. Ettől nem lenne kisebb értéke a videónak.

DarksideCrew 2010.10.14. 19:26:45

@$a$ koma: hja de nekem futott ultra high on is csak nagyon ratyin nezet ki most ennek mi az oka azt nemtudom ...:S

DarksideCrew 2010.10.14. 19:32:14

hja utánanéztem a videóknak és télleg szépen néz ki nem hasonlítom inkább semmihez mert csak videókat latok de százszor szeb mint nekem futott ultra high on ezek szerint az én verziómmal volt valami sorry...de ez részben az énhibam...részben meg nem

mate211 2010.10.15. 17:50:58

HELYESÍRÁS!!!!!!!!!!
Tényleg, nagyon rossz olvasni a kommentjeidet. Nincsenek mondatok, minden egybefolyik. Legalább vesszőket rakj...
süti beállítások módosítása