Akik videókat küldtek be...

MHK TV: Kane and Lynch 2 Dog Days

2010.10.24. 10:18

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr802345527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darktom98 2010.10.24. 13:58:50

Hát lehet hogy ez csak az én véleményem, de teljesen ugyanazt mondtátok mint Mr. kacsa, nekem eléggé copynak látszik, de ettől eltekintve, lehetett volna kicsit informatívabb, az intro nagyon tetszett, a jeleneteket kicsit jobban is megválaszthattátok volna de ettől függetlenül, nem lett rossz 7.5/10

[SPARK] 2010.10.24. 21:14:47

Tudja a franc milyen lett... Épphogy ezt nem hallottam a videóban. Nekem úgytünt mintha a kérdező befogta volna a játékost hogy "Válaszolsz a kérdésekre most!" neki pedig semmi kedve nem volt. Vagy nagyon gizdának akartok tűnni ezzel. Kell az a kicsit feszes végigvezetés nem jó hogy ennyire ellazul az egész.
nekem csak 6/10

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.10.26. 13:20:47

Bizony nem szép dolog Kacsa Úrtól másolni! Biztosan nagyon tehetséges fiatalember, aki nem szeretné, hogy szóról szóra az ő szavait szavaljátok.

Dante Stiglitz 2010.10.26. 18:06:36

NEM MÁSOLTUNK MI LE SENKIT!!! Főleg nem kacsát Végig se néztem a videóját...

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.10.27. 14:24:26

@Dante Stiglitz: Nem kell ahhoz végig nézni mert az elején van.De ha nem is másoltatok akkor is elég fura hogy az eleje majdnem Szorul szóra ugyanezt mondtam.

Dante Stiglitz 2010.10.27. 17:29:33

Mr Kacsa vidója 10. hó 12.-én került ki. RPCJ-re
A mi videónk meg 10. hó 3.-án került fel YouTube-ra..
Ergó mi nem is láttuk a videódat hogy arról másoljunk nah mind1... Ami meg a hasonlóságot illeti egy monológ az elején az lehet akár a véletlen műve. De mi nem másolunk senkit ezt szeretném leszögezni.

darktom98 2010.10.28. 12:35:30

@Dante Stiglitz: koé nem msáoltatok, nem másoltatok, de legalább az időpontot nézd meg rendesen:
Mr. kacsa videója YT-n: feltöltötte: orbitron12 | 1 HÓNAPPAL EZELŐTT |
769 megtekintés
A tiétek: feltöltötte: Vergil23O | 3 HÉTTEL EZELŐTT | 478 megtekintés
szóval, most nem mondom hogy copyztatok de egy hét alatt simán elkészíted a videót, mert igaz hogy itt nem volt fenn egyszerre de Special Gamersen igen
ennyit... és most nehogy letámadjál, és kérlek ne írj válaszkommentet, thank you...
süti beállítások módosítása