Akik videókat küldtek be...

Barocco - Mafia 2 videókritika

2010.11.09. 09:11

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr182411558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[SPARK] 2010.11.09. 13:57:38

Na most pozitívan csalódtam :)
Sorra jönnek a nem éppen jó kritikák de a tiéd kitűnik közüllük.
Látszik hogy érted mit beszélsz, csak az a baj sokat improvizálsz és ez neked nem megy. Inkább fogalmazd meg szépen a gondolataidat és írd le őket. Másik hogy egyhangú volt. Hiányzott a játék hangja, és csak egy gameplay-t mutattál végig...
Látszik hogy van hova fejlődnöd! Nekem csak most 7/10 :) Várom a további videóidat.

Üdv-SPARK

Barocco555 2010.11.09. 14:52:46

@[SPARK]: Köszönöm a kritikát :)
Ez a szöveg úgy volt hogy leírtam és külön vettem fel minden részhez a hangot és nem találtam egésznek ezért szinte mindegyiknek a végére rá improvizáltam kicsit, azért zavaros néhol, a hang miatt elnézést kérek csak meg voltam fázva. :)
süti beállítások módosítása