Akik videókat küldtek be...

Bboy - Asassins's Creed 2

2010.11.19. 08:17


 

Értékelés:

Elsőként a hangra térek ki, mert az a legfeltűnőbb. Szeretném tudni, milyen változás történt a hanggal kapcsolatban az előző videóidhoz képest, mert most olyan mintha csak az egyik hangfalból szólna, onnan is halkan. Simán elnyomja a beszéded a játék hangja. Voltak részek, amikor egyáltalán nem értettem semmit a szövegből. Szeretném, ha tudnál ezen változtatni, mert az a legfontosabb, hogy értsük amit mondasz. A bevezető videó nekem túl hosszúnak tűnt, legközelebb elég csak egy részletet bejátszani vagy készíts egy saját intrót, hogy felkeltsd a nézők érdeklődését. Maga a szöveg, amit mondasz, szerintem tartalmilag rendben van (gondolok itt a felépítésre, szempontokra, és az egyes részek összekötésére). Nagyon nem tudlak ellenőrizni, mert még nem játszottam az Assassin's Creed 2-vel (csak az 1-el), úgyhogy ezzel kapcsolatban remélem az AC2 szakértők tudnak véleményt nyilvánítani :) 5 percnél miért ment el a játék hangja? Hogyha játékhanggal együtt kezdted a videót, akkor jobb azzal együtt befejezni, vagy pedig ha nem tudod felvenni a játék hangját, akkor érdemes betenni halk zenét. A menü kihagyásáért egyáltalán nem haragszom, de szerintem mások is ezen a véleményen vannak :) Felesleges ugyanis perceket a menüben tanyázni. Még ami zavart engem, hogy kb. a videó felétől nagyon érezhető, hogy részletenként vetted fel a szinkront. Alapból ezzel nincs gond, de mivel nem szól semmilyen zene, ezért kihallani amikor leállítod a felvételt, majd újból elindítod. Ráadásul két szövegrész között túl sok szünetet hagysz. Olyan, mintha sokszor hirtelen vége szakadna a videónak, majd újból elkezdődne. Kérlek legközelebb helyezd szorosabban egymás mellé a hanganyag-részleteket.

Nagyjából ez az, ami elmondható a videódról. Ha szeretnél minőségileg jobb videókat készíteni, akkor mindenképpen figyelj oda a saját hangodra (hogy tisztán érthető legyen) és a zenére (vagy mindenhol legyen játékhang, vagy helyettesítsd zenével, és mindenképp legyen halkabb a hangodnál). A beszédeden is szerintem csiszolhatnál, de nem feltétlenül tartalmilag, hanem inkább minőségileg. Ne csak egyszerűen elmondd amit szeretnél, hanem próbáld jobban előadni, jobban beleélni magad a szövegbe. A másfajta előadásmóddal könnyebben el tudnád rejteni, ha olykor megakadnál a mondandódban.

Othala

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr652412476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.11.19. 14:19:13

Nem akarok bunkó lenni, de amikor videót csinálsz, nem nézed vissza? Én mielőtt fellőttem volna a videómat netre, megnézettem pár emberrel, hogy mindent tökéletesen értenek-e. De ezt nem csak rád értem, hanem még más emberekre is. Nem értem, mi olyan nehéz abban, hogy ellenőrizzük a videó minőségét, mielőtt netre küldenénk?
Más: helyes kiejtés Ezio=Eció, Altairnak páncélja van, nem pajzsa:)
Florinnak hívják a fizetőeszközt.
További sok sikert!
TomVadeR

Darkside-crew 2010.11.19. 15:31:52

oke kosz a tanacsokat:D hát ami aztileti nemnagyon elennőriztem le igaz...elsiettem kicsit..

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.11.19. 19:05:46

@Darkside-crew: Itt a válasz az egészre! Nem hajt a tatár ;). Én pl nem egy hét alatt dobtam össze az AC2 videómat. Jó dolgokhoz idő kell. Mondom szerintem még másokkal is nézesd meg, mielőtt fellőnéd;). Ha ők mindent tökéletesen hallanak, értenek, akkor sínen vagy:D
süti beállítások módosítása