Akik videókat küldtek be...

Wazzup.blog.hu - Assassin's Creed II

2010.11.26. 09:44

Értékelés:

Az intro egész jó, de 45 másodpercnél lehetne néhánnyal rövidebb. 01:20-nál az a majdnem öt másodperc csönd kicsit furcsa volt. Az összeszedett kommentár nem rossz, de kicsit zajos. Zajszűrés ezen tudna segíteni szerintem. A WTF, hirtelen hangszalag csere az tényleg WTF volt, hirtelen a zajszűrés bejött, de itt meg elment a hangodból a magas. Fura így, de legalább nem sistereg. Három és fél percnél egy kérdés merült fel bennem: "hol a gameplay?" - aztán hirtelen túlzottan felhangosult a zene a háttérből. Aztán kiderült a turpisság, hogy egy trailert használtál. Lehetett volna gameplay helyette, mert szerintem az is lényeges egy bemutatónál.

Összeszedett a kommentár, de egy kicsi beleélést hiányoltam. Jól összerakott a videó, de egy kis gameplay mehetett volna bele a trailerek helyett.

V
 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr522433227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DjBigman 2010.11.26. 17:57:32

Csak hogy tisztázzuk. Az első rész is marha jó lett, kivéve persze az animust. Altair nak miért nincs arca? Hát ezt a neve is már elárulja: Altaïr Ibn-La'Ahad AZ IBN jelentése Senki Fia. Szóval sztem innét elég könnyen következtethető, hogy miért.

bcce97 2010.11.26. 18:08:29

én annyit nem értek ,hogy egy kb már 3 szor bemutatott játékot mért kell újra meg újra bemutatni
igazából én minden bemutatott játékoddal így vagyok kivéve egyet ,a video nem tettszett ugyanis folyamatosan vissza az első részre és küldetések között nem csak azok voltak ,hogy mássz fel ide meg ezt öld meg hanem a Romába való bejutás ,vagy amikor a lovas kocsi tetején kellett állni

bcce97 2010.11.26. 18:11:46

ja és mért van az ,hogy minden bemutatótok introjában rokk zene megy nem érts férre én nagyon szeretem a rokkot de kicsit változatosabban
nem csak egy / kettő banda van ott van disturbed ,shinedown,3 days grace,Papa roach vagy sorolhatnám

masterchief 2010.11.26. 18:58:22

nyomd meg a kéz gombot a sün aktiválásához?és mért egy trealert használtál fel a videód-hoz?

penge96 2010.11.26. 19:27:13

Olyanok kritizálják a videót akik a Rock-ot Rokk-nak írják, a trailert trealernek. Zseniális!:D

MonsterRipper 2010.11.26. 19:36:33

na igen, penge...:D amúgy én egy ideje valahogy nem látod semmid a videóidban:( régebben valahogy jobban átélted, vagy nem tudom
amúgy nem rossz

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.11.26. 20:03:44

Teljesen korrekt videó és informatív. Van egy két kivetnivaló, de nem lényeges. @bcce97: Na szerinted miért kell vagy lehet újra bemutatni egy játékot? Ha kicsit jobban körülnézel, láthatod, hogy vannak nagyon igényes és igénytelen bemutatók is egy adott játékról. Illetve, ha csak egyszer lehetne valamit bemutatni, senki se űzné nagyon az ipart, mivel mindenkinek van egy adott kedvence stb.

bloggerek 2010.12.09. 17:34:19

@TomVadeR: igazad van én is ezt be fogom mutatni úgy két év mulva mert kell az új gépem de én 3 vidit fogok csinálni róla és szép részletesen be fogom mutatni.Amugy jó lett a te vidid is az eggyik kedvenc assos vidim
süti beállítások módosítása