Akik videókat küldtek be...

Gary - Starsky&Hutch-The Game

2010.12.10. 07:37


A srácok szeretnék Visor értékelését kikérni a videóval kapcsolatban, úgyhogy Visor, ha olvasod és gondolod, kommentben értékeld a videót! Köszi!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr722466450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.12.10. 12:32:22

Elhangzottak lényeges infók a játékról, de én nem tudtam ezt a videót komolyan venni. Inkább nevezném haveri ökörködésnek, a káromkodásokról már nem is beszélve.
Robbanás hangot pedig úgy lehet "szerezni", hogy felveszitek a játék hangját is pl:).

Szabo_Gary 2010.12.10. 15:03:03

Igen nagyon jól látod nem is konkrét célunk volt az, hogy véresen komolyan vegyük ezt. Nemsokára újraszinkronizálom a videót, csak éppen influenzásan vagyok itthon. Kultúrálatlan barátom nyelvhasználata miatt pedig elnézést kérek :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.10. 16:24:10

Gary jó volt, Stoki...nem tudom így írja-e a nevét, eléggé erőltetett. A videó maga nem rossz, de a "kolléga" hozzáfűzései elég gyengék.

VIDEACITY5 (törölt) 2010.12.10. 16:29:27

Hát először is az intró, vagy az a valami, ami az elején van, eléggé elvan kapva...
Másodszor meg, a második gyerek hangja halkabb, ez egy kicsit zavart. Ettől függetlenül a hang jó.
Nagyon hiányoltam a játékhangokat.
Aztán ugyanúgy, mint TomVader... káromkodás, meg nem is lehetett komolyan venni ezt...
Alapból nem is bemutatóként néztem a videót, inkább végigjátszás, ökörködés... vagyis ugyanaz, mint TomVader mester.
A végén az az fél perces mittudomén fölösleges.
@Szabo_Gary: Jobbulást! ;)

Szabo_Gary 2010.12.10. 19:45:01

Köszönöm az észrevételeiteket! Még1szer elnézést a barátom miatt, nem iogazán kultúrember és amint olvashattátok ÚJRASZINKRONIZÁLOM A VIDEÓT a közeljövőben, amint lesz hangom :S
Köszi szépen mindenkinek! :)

U.I: A videó teljes mértékben az én művem a vágással és mindennel együtt

Szabo_Gary 2010.12.11. 10:53:07

@VIDEACITY5: Még annyit hozzátennék, hogy a játékhangot nem tudtam felvenni (fraps mostanság nem a legjobb :S)

Szabo_Gary 2010.12.11. 10:55:19

@Je m'appelle Théo: Köszönöm! A "kolléga" első videó-szinkronja volt és legalább 6-szor vettük fel, de miután meghallgattam néhányszor észrevettem a mikrofon hibákat és a káromkodásokat... Legközelebb jobban figyelek :)

BlackCrow 2010.12.12. 14:47:57

Hát ez kicsit gagyi lett.
De a végén nekem bejött a zenés rész.Illett a videóhoz.

Szabo_Gary 2010.12.12. 16:47:05

@BlackCrow: Gagyi.... hát lehet h a szinkron mindent elrontott.. a jelenetek sem az igaziak de a végét igyekeztem összedobni rendesre.

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.12.13. 13:12:11

Bizony, hiába jó a mondandó, ha a minőség nem megfelelő.

Szabo_Gary 2010.12.13. 17:48:10

@Kalocsai Mária: Ezt lehetne egy cseppet bővebben??
süti beállítások módosítása