Akik videókat küldtek be...

Rábert PC Játékai: Modern Warfare 2

2010.12.11. 08:18

Szerintem a legnagyobb gond itt a koncepcióval volt: nem tudtad eldönteni, hogy igazából bemutatót vagy kritikát szeretnél csinálni. Az elején lévő felolvasásból arra gyanakszom, hogy kritika lett volna. A mondanivalóval igazából nem volt gondom (még akkor is, ha ezeket már mind hallottuk mástól, a játék miatt), csak legközelebb próbáld meg úgy, hogy ha fel is olvasol, ne hallatszódjon, hogy éppen olvasod. A bemutatott jelenetek lehettek volna változatosabbak, és amikor pár percre nem mondtál semmit, jó lett volna, ha legalább zenét raksz alá. Ez az üresjárat rontja le egyébként a videót, mert sajnos túl hosszú a videó egész hosszához képest. A végén pedig szerintem felesleges volt a Black Ops-ról beszélni. Ha ez egy MW2 videó, akkor max említésképp mondhatod, hogy "Lesz folytatása, a Black Ops, ekkor meg ekkor), de abba részletesebben majd a Black Ops videóban...

Értékelés: 2 / 5 (de ez egy gyenge kettes ám)
-=LaLee=-
 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr362488538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.11. 13:15:48

-Ha PC, akkor miért filmszalag van az introban?
-2 perces játékintro elég sok... esetleg egy rövidebb trailert jobban elbírt volna.
-"Infiniti vord" :)
-Nagyon hallatszik, hogy olvasod. Ami nem lenne baj, csak itt nagyon hallatszik. Mintha be lennél szívva! :D Kicsit tempósabban... :)
-Az a "mit tudom én" nem kellett volna.
-"Kol of duti"
-Szerintem önmagában sem szabad egy ilyen ismert játékot évek után, és rengeteg bemutató/kritika után újra feltenni, bizonygatni nagyszerűségét meg végképp nem kell. Szerintem már mindenkinek a könyökén jön ki az MW2, mindenki ismeri, aki meg még mindig nem, az nem is akarja.
-A játékhangot legközelebb a Fraps szolgáltassa, mert a "jön a hangszóróból és felveszi a mikrofon" módszer elég torz hangot ad.
-10 óra? A játékidő a leggyengébb pontja a játéknak, 6-7 óra alatt végig lehet vinni a legerősebb fokozaton is, a legkönnyebbet a rekorderek 1-2 óra alatt döngetik.
-Szerintem a multija a legnagyobb baklövése. El lehet vele játszani órákat, de szerintem nincs annyira hangulatos, mint a CoD2, vagy CoD:WaW... már a 4-ben is elég ocsmány dolognak tartottam ezt a fejlődési rendszert. Ha kicsi vagy, kicsinálnak a nagyok és nehezen fejlődsz. Ha nagy vagy, anyáznak a kicsik és darálod őket. Marha élvezetes... és amúgy is, milyen dolog már, hogy a háború kellős közepén a katona a szintjével, meg challenge-ekkel foglalkozzon? A kill streak-rendszerről nem is beszélve. Az is mekkora marhaság, hogy csak akkor segítenek pl. a légierőtől, ha x ks-ed van. Anyám... :D

Vannak hibák, de javíthatatlanok. Hajrá! :)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.11. 13:18:04

@Millenotti: Bocs! "... de NEM javíthatatlanok." Elírás... :)

Dryenful 2010.12.11. 13:52:40

Egyet értek az előttem íróval,bár én torz hangokat nem vettem észre,de nem is játszottam a játékkal. Ami tényleg szembe ötlő az az a monotonitás amivel olvasod. Jó dolog,hogy olvasod,de több beleéléssel jobb lenne. Kezdő videónak szerintem nem rossz,de van még hova fejlődnöd. 6/10

Rábert 2010.12.11. 13:58:09

Köszönöm, ezt az elég hosszú kritikát ezekre figyelni fogok és következőnek egy újabb játékot fogok bemutatni. :) Amúgy azért olvasom mert én le írtam magamnak hogy ne akadozzon a szöveg de erre is figyelni fogok . :)

Üdv.: Rábert

Rábert 2010.12.11. 13:59:21

@Dryenful: Örülök hogy azért nem lett mégsem olyan rossz. :)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.11. 14:02:06

@Rábert: Nem az olvasással van a gond, én is olvasok, mivel az improvizáció nem az erősségem. Csak amit Dryenful is mondott, nagyon monoton volt. Legközelebb pörögjön! :)

Lac@ 2010.12.11. 14:09:22

Ez egy kicsit olyan volt mint egy reklám.Szinte csak annyiról beszéltél,hogy milyen jó,menjetek megvenni.Egy bemutatónak azért többről is kéne szólnia.

Rábert 2010.12.11. 14:12:35

@Lac@: Nem kifogás ,de ELSŐ VIDEÓM :D

persze a kritikát köszi

Üdv.: Rábert

Benar 2010.12.11. 14:35:38

Hát én már nem mondok semmit,azt tudtam volna mondani,amit az előző három.XD
Én Milennottival egyet értek hogy a cod 6 multija nagyon gáz,de ízlések és pofonok.(nekem a BC2 multija jobban bejött)
A videó:
6,5/10

Gutty 2010.12.11. 15:58:54

6 perc körül lehet hallani hogy megy a TV, de nagyon, engem pl ez is zavart nagyon!

Szabo_Gary 2010.12.11. 17:15:46

Lehet,hogy nem tisztem beleszólni de a kétperces (az interneten amúgy megtalálható Infinity Ward által összevágott) nekem sok. A hang kicsit monoton, olyan mintha fáradt lennél. A amúgy videó egész jó,a gameplay is egész jó.

Rábert 2010.12.11. 23:06:03

@Gutty: Bocsi de, én meg néztem a videót és én nem hallottam lehet hogy mást hallottál. :)

Üdv.: Rábert

Benar 2010.12.12. 18:20:43

@Gutty: Az sztem nem a TV,hanem a játékban beszélnek.Bár amikor elcsitulni,tényleg olyan mint ha menne a TV.XD
@Rábert: Miért írod mindig a üzeneteid után hogy:
Üdv:Rábert
?????

Rábert 2010.12.12. 18:27:59

@Benar: Azért írom ki mindig mert, üdvözlettel küldöm neked a mondani valómat szóval, nem az elején írom ki hogy Szia,Csá stb. hanem a végén

Üdv.:Rábert

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.12.13. 13:11:14

@Benar: Kedves Benő, ez igazán egyszerű! Elég hosszúak ezek az üzenetek, és megtörténhet, hogy mire a végére érsz elfelejted, hogy ki is üzent. Így viszont ott van a végén a neve, és nem zavarodsz össze, hogy kinek az üzenetét olvasta. Igazán pedáns magatartás!

ViliHuN 2010.12.14. 20:56:05

A játék bemutató jó de én azért nem fényezném annyira a játékot mert vannak hibái pl:távoli texturák.Az meg a másik h egyáltalán nem éri meg az eredetivel tolni mert hát hamar megunod és még pénzkidobás is de pl:a bfbc2 már nem(az is igaz h az fajtájában tér el a codtól)Megint másik dolog h már kb 1ezerszer be lett mutatva és szerintem már unalmas a cod már semmi újat nem tud nyújtani.
DE AZÉRT:7/10

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.15. 19:12:17

Ha már Senshi videójába nem tudtam igazán véleményezni, megnézem itt mi a helyzet :)
- (neg.) a te intród rövid és velős, de a játéké nem...
- előre megírt szöveg (mert érezhető az, hogy olvasod és az monotonná teszi).
- egy-két zavaros mondat.
- A gameplay rész. Dicséred a játékot és közben látjuk a videót, nem kell kimondottan egy üres szöveg nélküli rész, hogy ugyanazt lássuk, mint eddig. (bevallom, áttekertem, mert baromira untam, hogy nem beszélsz semmit) Ez max. a videó hosszának tesz jót, nem a minőségnek.

+ (poz.) rövid de velős intró.
+ előre megírt szöveg (mert átgondolt).
+ informatív (független, hogy ez a sokadik CoD:MW2 videó).
+ annak pl örülök, hogy egy perc erejéig kitértél a Black Ops-ra. Jót tesz, ha további részekről is teszel említést (ha vannak).

összességében nem rossz, de van mit tanulni :)

Rábert 2010.12.16. 13:33:57

@Je m'appelle Théo: Köszönöm az értékelést, átnézem az össze kritikát és meg próbálok mindenkinek megfelelni ,de ez úgysem fog összejönni.
Azért meg próbálkozom vele. :)

Üdv.: Rábert

Te Sányi! 2010.12.16. 18:57:25

aki még egyszer bemutat egy CoD részt is, megetetem vele a billentyűzetem.:D

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2010.12.21. 23:24:27

@Te Sányi!: Hajrá mert már készül a második bemutatóm is róla.:)
süti beállítások módosítása