Akik videókat küldtek be...

KolyDay - Call of Duty Modern Warfare 2 bemutató

2010.12.14. 08:18

Az introban volt egy vízjel (gifsoup.cc ?) ez nem tudom hogy mi, de legközelebb próbáld meg ezt elkerülni. A mikrofon továbbra is zavaró de őszintén szólva a videó felénél már megszoktam. A képminőséggel nem volt gondom, kivéve az introt, mert az eléggé homályos volt. A Nap Könnyei referencia szuper volt: még nekem is új volt az információ, nem láttam még más CoD: MW2 bemutatóban ezt. A választott jelenetek lehettek volna kicsit változatosabbak, bár kétségkívül a legjobb epizód bemutatásával kezdted. Sokszor belebonyolódtál a mondanivalódba és hasonlók. Erre tanácsolnám, hogy nézz utána pár dolognak, amikben nem vagy biztos: fegyverek, helyszínek stb.. Ebből sokat tanulhat az ember ráadásul, úgyhogy hasznos dolog ez. Angol: Marine (mörín), Spetnaz (specnaz).
Az igazi gond szerintem ebben az esetben is a játékválasztás: első játéknak ne ilyen szuper és mindenki által ismert játékot mutassatok be, mert sokan ismerik és higgyétek el, egy kisebb játékot bemutatni könnyebb, begyakorolni a videózást rajta mégkönnyebb.

Értékelés: 2 / 5
-=LaLee=-
 

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr882488549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.14. 10:40:28

és ismét egy Modern Warfare 2 bemutató...:D lassan én is utánanézek :D
na de nézzük:
-(negatívum) az introban szereplő videók minősége nem mindig egyezik
- recsegő mikrofon (független h új mikrofonod van, attól még fújod és recseg...beszélj távolabbról)
- a menüben nem kell sztem sokat időzni, hacsak nincs valami olyan érdekesség (Extrák pl.) ami annyira fontos
- szóismétlés: játék, látvány, kidolgozva
- nem tudom, hogy ez hányadik videód, de gondold át néha jobban a szövegeidet (nem muszáj rögtön improvizálni, találd ki előre, hogy melyik résznél mit akarsz mondani)
- "jóval magasabban vagyunk, mint ahogy lenéztünk"....he???
- a ka do zik a mon da ni va lód
- "eléggé ráng a kabátja"....ööö fúj a szél...?
- a játékról nem mondtál infót (kiadó, készítő etc....tény már 120 CoD videó volt, de akkor is kellenek ezek az infok, ha már kívülről tudjuk)
- a végén azt mondtad (fonetikusan írom), hogy "varfere"? Lehet félrehallottam :D "Vorfer" vagy valahogy így kéne ejteni.

+ (pozitívum) ööö...megemlítetted a Nap könnyeit
+ az értékelés megjelenítése jól néz ki

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.12.14. 13:11:16

Én ezt inkább gameplaynek mondanám és nem bemutatónak.Hiába új a mikrofonod, a hangszabályozással meg kell szenvedni, hogy mindenki számára élvezhető legyen. Vannak erre is programok.A játék hangja hova lett? Mi az a narancssárga hatalmas izé a jobb alsó sarokban?:O
Gyakorolj még és nézz még videókat a nagyobbaktól szerintem.

S.T.A.L.K.E.R 2010.12.14. 14:47:29

de hülye vagy az nem predátoros radar hanem szívverés detektor!!!XD

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.14. 15:07:01

@-=RockerLaLee=-: a bejegyzés címe hibás, bemuTató és nem bemuató :)

Rábert 2010.12.14. 15:20:26

KolyDay ahogy el kezdődött a videód már tudtam hogy a hang nem lesz rendben és más sem . De ez még csak a kezdet volt, 3 perce nézem már a videódat és látom hogy nincsen át gondolva a szöveg pl.: mást mondtál mint amit akartál . Egyébként az én bemutatóm se volt valami hűha de, szerintem ez rosszabb... Nagyon fújtatsz közbe. Amúgy most olvastam "Modern Warfare 2 bemuató,, BEMUATÓ ez meg mit jelent ? XDDD bocsi de ez nincsen át gondolva és az a kígyófej vagy mi a szösz nem kellet volna oda a sarokba. A pozitívum annyi hogy mondtál valamit a történetről, a többi videódhoz sok sikert.

Üdv.: Rábert

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.12.14. 15:38:07

Jól indult, az intró tetszett aztán meghallottam a mikrofonod ami egyből padlóra vágott.
sokszor megakadsz egy mondat közben, biztos izgulsz, de ha nem akkor improvizálnád az egészet ilyen gondok nem lennének.
Történetről semmi? Ki az a MacTavish, ki az a Ghost? Minek spoilerezted el Cpt. Price feltűnését és Shepard árulását? Multiplayer-ről semmi?
Hőkamerás Red Dot? Szerintem mellesleg az egyik legfeleslegesebb kütyü az egész játékban. Más részről miért nem úgy játszol ahogy kellene? Ott van két ember, ha várnál akkor MacTavish szólna, hogy az egyiket Te, a másikat ő, nem kell Rambo-t alakítani.
Ezeken felül minden más, amit @Je m'appelle Théo: mondott.

Annyira nem tragikus, de inkább ölj bele több időt, és jobb lesz :)

KolyDay 2010.12.14. 15:44:13

köszönöm a kommenteket de@S.T.A.L.K.E.R: nem lehet mindenki okos mint te akkor jár versenyekre ne egy nálad fiatalbbal szórakozzál amúgy ha nem tetszk valami fel lehet hívni!

Rábert 2010.12.14. 15:46:37

@Erevis: Teljes mértékben egyet értek veled + @Je m'appelle Théo-val

Üdv.: Rábert

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.14. 16:12:36

@Erevis: lassan átveszem ARSENAL4EVER régi szerepét és én leszek a hosszú szöveges "véleményezős" :D

Dewider 2010.12.14. 16:40:13

meg még akarok valamit mondani aki szereti az online FPS játékokat próbálja ki a Crossfire játékot... Ha rendelsz rá pénzért fizetőeszközt megunhatatlan egy játék!

PixelWar 2010.12.14. 16:42:46

@Je m'appelle Théo: @S.T.A.L.K.E.R: Nektek mind igazatok van.

KolyDay ugye tudod hogy a hangod alapján kb 9 éves lehetsz a játék meg 18 as korhatáros....(gondos szülők) + minek akarsz bemutatót készíteni ha azt sem tudod mi-mi a játékban pl. predátoros radar.

BlackCrow 2010.12.14. 17:00:52

Hát ez rossz...
Eygeltalán nem összeszedett,a miki nagyon idegesítő,és ez a folytonos lihegés...
Minnt egy 9 éves napközis élvezkedne a gép előtt :D
Jó tanulást.

VIDEACITY5 (törölt) 2010.12.14. 18:16:21

@Je m'appelle Théo: A videó címe bemuató, nem a bejegyzésé. :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.14. 18:29:00

@VIDEACITY5: ok, de a bejegyzés címe ettől még ne legyen hibás :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.14. 19:32:03

Amiről nem nagyon ejtettek szót előttem, az a kiejtés. Már az első mondatban felvillant a szemem előtt egy hatalmas "Fatal Error" felirat. "kal of dáti modern varfare kettő"... érdekes kiejtés, csak semerről nem helyes. A Call of Duty kiejtése még csak hagyján, rengetegen rosszul mondják, egy időben én is. De én a "varfare" kiejtést még nem hallottam. :D Helyesen "vorfer", de még elfogadható kategóriában van a "varfer" is. :D

$a$ koma 2010.12.14. 21:02:50

@Rábert: Legközelebb kulturáltan fejezd ki örömödet mert megy az 1 hónap bann, thx

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.12.15. 12:34:23

@Rábert: Vegyél kicsit vissza, mert a tied se nagyon élvezhető:) Dettó nincs nálad se hang a játékból pl. Számtalanszor írtam már, de most újra leírom, nem csak neked:
Mielőtt feltöltöd művedet a netre, nézesd meg mással légy szíves. Neked biztos tetszeni fog a saját műved, de ha 4-ből egy embernek pl nem tetszik, az biztosan jelent valamit. És itt most nem feltétlenül csakis a haverokra gondolok, mert ők meg nem akarnak majd megbántani, ezért királynak titulálják a videódat.
De ez csak egy jó tanács. Én is elkészíthetném holnapra a következő videómat gyorsan, de nem tuti, hogy mindenkinek be fog úgy jönni. Szenvedjetek a videó elkészítésével. Na ennyi voltam:D
TomVadeR

Rábert 2010.12.15. 16:04:20

@TomVadeR: Na szóval nekem kérlek szépen nekem van hang, én erre figyeltem és ide írtam hogy enyém se lett valami hűha de ennél szerintem jobb. Amúgy meg ha már én is bele kerültem ebbe a videókészítés világába talán, én is hozzá szólhatok a többi videós munkájához.

Üdv.: Rábert

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.15. 19:15:46

@Rábert: neked is írtam a videódhoz egy rövid kis értékelést...:)
Abban igazad van, hogy a te videód jobb, de ugyanúgy vannak hibái...mint sokunkénak.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.12.15. 22:03:34

@Rábert: Elnézést, félrenéztem és valóban volt hangja a játéknak is.
Ne érts félre, jogod van hozzászólni persze a videókhoz, csak én nem szeretem, ha úgy értékelünk, hogy a sajátunkhoz hasonlítjuk más művét és ezt közzé is tesszük. Nekem az ilyen szöveg picit egósnak tűnik, de ez csakis az én véleményem:).

Rábert 2010.12.16. 13:30:36

@TomVadeR: Rendben,sokan mondják páran hogy egoista vagyok. Lehet ebben valami akkor xDDDD

Üdv.: Rábert

CzEbE (törölt) 2010.12.16. 15:21:15

Hát elég ergya videó! Meg kicsit irónikus hogy mikor azt jelented be hogy új mikrofont kapsz és recseg a hang. Amúgy meg miért sértődtél meg azon amit STALKER írt. Mert urambocsá' valaki nem kedveli a videód nem kell megsértődni! És mi ez a fel lehet hívni. Szerintem inkább hallgass a krtikákra( szűrd ki mi az ami igaz az esetleg velős véleményekből)

Benar 2010.12.16. 15:49:40

@S.T.A.L.K.E.R: Igazad van az tényleg az.A NEVÉBEN BENNE VAN!
De most komolyan,alig mutattál valamit a játékról.
2 pályából mutattál valamit+a múzeumos öldöklésed.
Multiról semmit nem mutattál.De mit mondok!Ott van még a nagyon jó kooperatív mód,avagy a "spec ops".Arról sem mutattál semmit
@Rábert: Na most nincs jogod szólni a videóhoz.Mert a tiéd is,és ez is inkáb egy reklám mint bemutató.TE EGY KEZDŐ VIDEÓS VAGY,EZÉRT NINCS JOGOD ÉPÍTŐ KRITIKÁKAT ADNI!!!!
Mármint olyat nincs,amikben szidod a másikat,meg hogy az enyém jobb.
A te videód se olyan jó,mert te se mutattál sokat. Se multi,se "spec ops".
Csak a single,de az is nagyon hiányos,mind itt,mind a Rábert videójában.
PONT

Rábert 2010.12.16. 15:53:02

@Benar: Na figyeljél lehet hogy kezdő videós vagyok de KolyDay is kezdő. Szóval én őt értékelhetem, kritizálhatom a nagyobbakat sose kritizálom szóval nem kéne beszólni PONT -.-

Üdv.: Rábert

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.12.16. 16:31:51

@Rábert: Na látod, legalább beismered:). Egyébként lehet a nagyokat is kritizálni, ők se tökéletesek:).
@Benar: Mint néző, ő is elmondhatja a véleményét, hogy mi nem tetszett neki a másik videójában. Az egójáért már szóltam szóval ennyi:) Az pedig, hogy kinek mihez van joga, legyen az adminok dolga.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.12.16. 18:51:33

A veszekedést kérlek ne kommentben. Másrészről mindenki írhat építő jellegű kritikát, nincs se korhoz, se nemhez, se semmihez kötve! Még az se számít, hogy valaki kezdő videós. Tanácsot lehet adni akárkitől, akárkinek!

Benar 2010.12.19. 18:13:30

@Just a Hero: Aha oké,de annyira utálom ha egy ember egy ugyan olyan munkát kritizál ROSSZUL,mit amilyen a övé.
Az ilyenek nem tudják értékelni a többi kezdő munkáját,csak a nagyobékat.
Ez sztem annyira szemétség.Meg most csinál egy hasonlót mint az övé,erre jön hgy ennél sokkal jobb az enyém,meg ilyesmi.
@Borsesz:Ez is igaz,de nem olyat amit már leírtam.ITT A PONT.XD

Benar 2010.12.26. 13:03:03

Annyit még a videóhoz hogy ezek az erők:
-Ranger
-Task Force 141
-Navy Seals
-Spetnaz
-Opfor
-Millitia
Látszik hogy a multiba bele se kukkantottál-.-
süti beállítások módosítása