Akik videókat küldtek be...

Wilson's Games sorozat - Harry Potter and the Deathly Hallows part1 game bemutató

2010.12.17. 08:59

Amíg nem láttam az EA-s szöveget a videó első harmadának végén, én azt hittem, hogy az TE általad felvett gameplay, aztán láttam csalódottan, hogy csak egy trailer. A kommentárral nem volt probléma: nem nagyon találtam benne elakadást, folyamatos volt az egész. Amivel viszont gond volt és ami sajnos lerontja az egészet az a képminőség (kicsit alacsony felbontáson ment a videó), illetve a bemutatott jelenetek. Az első traileren kívül 2 azaz kettő jelenet ment az egész videó során, ez NAGYON kevés. Nem tudom, hogy kritikának szántad-e a videót. Ha igen, még sajnos akkor is kevés a 2 jelenet. Legközelebb próbáld meg a mondanivalódat alátámasztani a jelenetekkel. Tehát pl. amikor beszélsz Ronról akkor a képen előnyös, ha éppen látjuk miről beszélsz, 'bemutatod' az érdekesebb részeket. A jeleneteken kívül a kommentár jó volt viszont, úgyhogy ez egy nagyon kicsit feljavította a videót.

Értékelés: 2,5 / 5 (majdnem 3)
-=LaLee=-

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr992494108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.12.17. 13:16:39

Mekkorát csalódtam...
A videó nem volt hangos és nem volt túl halk sem, ennek nagyon örülök. Picit sajnálom a 2x előfordult vízjeleket, megértem, ha nem tudod felvenni magad a jelenetet, vagy muszáj neked berakni azt a trailer-t, de vadássz valahol olyant, amin nincs semmiféle vízjel, és amiről mi nem tudunk, az nem fáj nekünk :)
Szinkrontérileg jó voltál, párszor megakadtál ennyi zavart csupán, de idővel remélem ezt is ki tudod majd küszöbölni. Másrészről ha nem Te készíted a jeleneteket tölts le többet és tegyél be sokfélét, attól csak változatosabb lesz a videó és a köpeny gondjait meg nem tudod úgy érzékeltetni, ha nem mutatsz meg belőle jelenetet.
Kimondottan pozitív csalódás volt, csak így tovább! :)

wasdXD 2010.12.17. 13:46:22

Szerintem első videónak kifejezetten jó volt, engem kifejezetten emlékeztetett a Gears of War-ra a játék, lehet hogy csak én vagyok a hülye. :)

Wilson96 2010.12.17. 14:36:28

@Erevis: Akkor a ''mekkorát csalódtam'' azt vehetem pozitívnak? :D Először megijedtem, hogy ennyire rossz lenne? :D Egyébként a vízjelek alatt mit értettek? Hogy oda van írva, hogy kinek a tulajdona a vidi? Egyébként köszi a kritikát :)

Wilson96 2010.12.17. 14:37:26

@wasdXD: köszi :) Igen a fedezékrendszerről elfelejtettem beszélni, az tényleg nagyon Gears of War-os.

Loller1002 2010.12.17. 15:00:25

Első vidinek nem rossz - kifejezetten jó (nekem megvan a HP 123456) viszont a hetet még nem láttam, nekem nem tetszik , nekem jobb lenne ha Roxfortos, gyűjtőkártyás , "babos" XDXDXD cuccost :D:D

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.12.17. 15:09:25

@Wilson96: Direkt azért írtam úgy :D Az IGN-es, illetve a Mahalo-s logókat a sarkokban, jól gondolod.

Wilson96 2010.12.17. 15:44:07

@Erevis: Oksa azokkal majd kezdek valamit következő videóknál :D

Egyébként az INTRO milyen?

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2010.12.17. 15:46:58

Számomra a játék nagy csalódás volt. Szerintem nagyon gyenge, bár nem vittem ki úgy durván 10-20 perc után elment a kedvem a játéktól.

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.12.17. 18:11:12

@Wilson96: Nem rossz, picit lehetne pörgősebb, de nem arra koncentráltam :)

Burrog 2010.12.17. 19:19:11

Első vidinek nagyon is jó ez a bemutató! Így tovább! :D 10/8

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.17. 20:28:19

lássuk :)
- (neg.) eleinte tényleg kicsit darabos volt a hangod (ez csak fél minusz, mert említetted a megfázást)
- egy-két szóismétlés és a hangsúlyozásod (utóbbit még mindig betudhatjuk a betegségnek)
- a vége felé egy kicsit mintha ellaposodott volna. Lehet egy-két bug bemutató (tudom, hogy netről voltak a videók, de lehet találtál volna) vagy ilyesmi nem ártott volna.

+ (poz.) remek intró
+ saját vélemények
+ eltalált hangszín (nem minden kezdő videós találja el a hangok arányát)
+ informatív
+ első videó, komoly hibák nélkül :)
+ feltaláltad magad: ha a gépről nem tudsz felvenni, szerzel alapanyagot, máshonnan :)

trojai 2010.12.18. 00:45:45

Első videónak egész jó. Az intró is nagyon tetszett, csak választhatnál valami más betűtípust, mikor a nevedet írod ki (az intró után). A hangod lehetne változatosabb is, nekem kicsit egyhangú volt. Gratula!!!

Wilson96 2010.12.18. 06:53:45

Köszi mindenkinek! :)

Joker 52 2011.03.16. 14:29:30

Szerintem nem is lett rossz a videó de azért nem is csillagos 5-ös de azért egy 4-est adok rá.:-)
süti beállítások módosítása