Akik videókat küldtek be...

Zöld Faszláma (??) - Need For Speed: Hot Pursuit bemutató

2010.12.18. 09:00

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr842506882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rábert 2010.12.18. 10:21:31

Én nem adok tanácsot csak dicsérek, vagy le szólok .Nekem ez a videó tetszett attól még hogy nem beszéltél pár dologról de mint mondtad ez az 1. videód. Én is kezdő vagyok, ezen a téren.
Szóval GRATULÁLOK

Üdv.: Rábert

pmate95 2010.12.18. 10:21:39

Érdekes a neved xD...
Am a videó kicsit egyhangúra sikerült, látom ez az első videód és még van mit javítani:
- A mikrofon hangja kicsit idegesített (nagyon zajos volt).
- Összesen ha 3 helyen mentél és közben mondtad az információkat.
+ Nem akadozott a mondanivalód.
- Mutathattál volna még más részeket, versenyeket is..
Sok szerencsét a további videóidhoz !!!!!

pmate95 2010.12.18. 10:25:18

UI: Nem szégyen leírni amit mondani akarsz, de ne arról olvasd, hanem csak címszavakat írj, hogy miről akarsz beszélni.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.18. 11:13:49

-Ez a "cső all" egy undorító valami, gépen én is használom (bár nem sűrűn), de aki még szóban is kockanyelven beszél, annak az élete a gép, és egy antiszoc ember...
-A mikrofon hangja kiidegelt rendesen...
-Nem lehet hallani semmit mert hangos a játék (csak az elején, később nincs ilyen gond).

Ez pedig szerintem az embed hibája, hogy félig átlátszó a videó, és nagyon idegesítő a videó hátterében a havas fenyő...

bcce97 2010.12.18. 12:25:30

nekem csak a hangoddal volt egy kis problémám mert volt amikor nagyon jól kivehető volt a hangod de néha semmit sem értettem de amúgy korrekt videó

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.12.18. 14:47:58

@Millenotti: Már próbálom megcsinálni. Csak tudod, a sablon oly annyira kedves, hogy minden fekete képet, és videót átlátszóba tesz.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.18. 15:05:48

első videós...na nézzük :)
+ (poz.) improvizációban ügyes vagy, első videóshoz mérten
+ látszólag értesz az NFS-ekhez, ergó jó volt a játékválasztás is
+ lényeges dolgokat megemlíted

- (neg.) a hangminőség (halkabb vagy a játéknál és még a mikid sem igazán jó)
- kevés pálya (változatosságnak jót tenne)
- kevés információ
- néhol a töltelékszavakat és apró akadások, ami valószínűleg az improvizációból jött ("ööö"-zés néha és elakadások néhol a szavak után)

Első videóshoz mérten nem rossz munka, egy jobb mikrofonnal és némi gyakorlással, belőled is jó videós válhat.

Gutty 2010.12.18. 15:42:42

@Millenotti: Énis gyülölöm ezt a kockanyelvet... helyettem is leirtad bővebben...

jak21 · http://jak21.blog.hu/ 2010.12.18. 19:59:57

nagyon tetszett a video de ezt biztos hogy mikrofonnal vetted fel a hangot?

krisi5899 2010.12.19. 11:27:37

"Én egy Zöld.."
Több is van?

Te Sányi! 2010.12.21. 16:51:37

bezony, nem a legjobb a mikrofonom, de nem is szűrtem zajt. ja, de ilyen 1000 forintos teszkós.:D no majd legközelebb. nem akartam olvasni, mert megpróbáltam és nagyon feltűnő volt. a videó jutub gémpléj mivel nekem nagyon laggolt amikor felvettem. majd legközelebb 'kisebb' játékkal csinálom és akkor nem fog laggolni ha felveszem frapszel. a cső all szerintem is undorító, majd legközelebb rendesen köszönök:D
köszi a véleményeket.
süti beállítások módosítása