Akik videókat küldtek be...

Abydos - Crysis Wars: Ultra laggos és szaggatós HD bemutató, erős idegzetüeknek

2010.12.20. 08:05

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr62512630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rowen 2010.12.20. 12:50:25

Való igaz kell alá a vas, főleg felvevés közben, viszont amin meglepődtem, hogy 2500+ athlon, ati9600pro, 2 giga ram-on "viszonylag" játszhatóan eldöcögött. Warhead meg egész jónak mondható (havas páylákat elszámítva, az néhol kínszenvedés volt).

Egyetlen bajom vele az, ami a többi gémmel is, nekem rövid. Nem vagyok hardcore gamer, de együltő helyemben vittem végig veteránon...

syforceHUN 2010.12.20. 18:01:54

Szerintem egészen elviselhető ezzel a ,,kis" laggal is (a bemutató,nem a játék)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.20. 19:47:11

nézzük az "új" Abydos művet :)
-(neg.)a szövegek a játék alatt néha túl hangosak voltak
- volt egy-két unalmas pillanat (az elején a keresés a menüben)
- kevés pálya :(

+(poz.) a hangod nagyon passzol a videós műfajhoz
+ laggok ellenére szórakoztató
+ részletes bemutató a játékmódról
+ végén a saját vélemény

Bevallom a régebbi munkáid jobban tetszettek, de ettől független több videóst is felülmúl. Gratulálok :)
süti beállítások módosítása