Akik videókat küldtek be...

Abydos - Need For Speed: Hot Pursuit bemutató (2/2) - Avagy a vélemények, amikkel nem értek egyet

2010.12.21. 08:00

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr352512639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cubi 2010.12.21. 10:02:35

Tetszett a videó. Az is tetszett benne, hogy ott a 7 perc táján ahogy elszabadul benned az ideg hogy kritizálják a játékot:D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.21. 11:57:00

-Te eszel videózás közben? :D
-Most nem értem, hogy a váltással miért lassulna le a játékmenet.
-8-szor? A PC/PS kormányok 240°-ig tudnak MAX fordulni, ennél csak kevesebb van, tehát még 1 fordulat sem, csak egy fél. A mai autós játékokhoz (F1, NFS, stb) tényleg nem való a boltban kapható kormány, mert szervók, és tényleg sokáig tart fordítani. Megoldás: szedd le a borítót, és a kormányoszlopból akaszd ki a rugót, ami visszahúzza alapállásba. 1 perces meló, 0 kockázat, hülye is meg tudja csinálni, és máris milliószor gyorsabban lehet irányt váltani. Aki mégis low, az menjen billel vagy gamepaddal, de nagy hülyeség csak a lowok miatt kivenni a full kormányozhatósági (tehát a váltás is idetartozik) lehetőséget.
-És mi az, hogy a kormánnyal romlik az élmény? Autós játékot kormánnyal játszani unalmas? Uram Atyám, ezt ne hallottam volna. Ennyi erővel a repülős játékokat meg joystick-kal unalmas játszani... jesszus, ezt te honnan szedted?
-Manapság felesleges az eredeti játék előnyeiről beszélni, mert heteken belül úgyis feltörik, lsd. CoD:MW2, AlterIW.
-McLaren F1? Az hol a fenébe F1? Láttak már a drága készítők F1-es autót? :S Az egy utcai (vagy pályaautós) kasztlis McLaren, az F1-hez köze sincs.
-Szerintem az marhaság, hogy ezzel a csalással élvezetesebb lesz. Jó érzéssel tölti el az embert, jónak érzi magát, ha lealázza a másikat, mégha az csak egy gép is. Ettől megfosztotta az embereket a játék.
-A "ha letöltötted, ne pofázz bele" részhez ismét előhoznám, hogy heteken belül a letöltött verzió is 100% hozzáférési lehetőséget fog adni, ez biztos.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.21. 12:20:59

@Millenotti:
"-Te eszel videózás közben? :D"
-Nem eszem videózás közben

"-Most nem értem, hogy a váltással miért lassulna le a játékmenet."
-Mert lassulna, az emberek 95%-a sosem vált autós játékokban, főleg nem egy ilyen arcade játékban. A maradék 5-4% vált, de nekik van kormányuk is.

-A harmadik pontod úgy baromság, ahogyan van. De ha gondolod, majd mutatok neked egy videót, ahol felveszem, hogy hány tizedmásodperc egy botot megbökni és megmutatom hogy mennyi idő egy kormányt elfordítani.

"Autós játékot kormánnyal játszani unalmas?"
-Senki nem mondta neked, hogy unalmas kormánnyal irányítani egy autós játékot, de mivel konzol játékról beszélünk, ami kijött PC-re így a játékosok 97%-nak nincs kormánya és mivel nem a 3%-ra kalibrálnak egy ilyen stílusú játékot, ezért nem érdemes kormánnyal játszani. Kérdés, hogy amit te felsoroltál, azt te honnan szedted, mert nem a videómból az biztos!

"-McLaren F1? Az hol a fenébe F1? Láttak már a drága készítők F1-es autót? :S Az egy utcai (vagy pályaautós) kasztlis McLaren, az F1-hez köze sincs."
Ennél a pontnál értettem meg, hogy hülyeség veled vitázni, mert látszik, hogy az orrodig sem látsz el, és gondolkodni már luxus nálad. Magadat égetted le (hozzáteszem nagyon csúnyán), nem engem.

"-Manapság felesleges az eredeti játék előnyeiről beszélni, mert heteken belül úgyis feltörik, lsd. CoD:MW2, AlterIW.
-A "ha letöltötted, ne pofázz bele" részhez ismét előhoznám, hogy heteken belül a letöltött verzió is 100% hozzáférési lehetőséget fog adni, ez biztos."

Tévedés, ugyanis az Electronic Arts játékok multiplayer !internet! részét úgy jó 5 éve senki nem tudja feltörni, mivel nagyon szigorú cd kulcs ellenőrzési rendszere van. És mivel a játék nem tartalmaz LAN-t, így a hamachi és a Tunngle semmit nem ér. És igen, aki nem ismeri a játékot mert nincs hozzáférhetősége a teljes tartalomhoz, az maradjon csendben, vagy várja a feljelentést a kiadó részéről hitelrontás illegális példány használatával. Ne aggódj, nem csak az NFS miatt kell sokat perkálnod a hatóságoknak, ahol egy másolt szoftver van, ott van több is.

tsukasa2k6 · http://www.youtube.com/tsukasa2k6 2010.12.21. 13:45:15

@Abydos: egyet ertek veled en mikor le toltok 1 jatekot eloszor ki probalom hogy teccik e vagy nem ha igen pl a nfs eseteben megvettem es a limited edition meghozza :)

tsukasa2k6 · http://www.youtube.com/tsukasa2k6 2010.12.21. 13:51:29

@Abydos: ja bocs hogy dupla posztozok eszembe jutot meg 1 pelda a szigoru cd kulcsos dologra tessek ot a Blizzard a Starcraft 2vel es nem lehet privat szerot csinalni mint a WOW-al es en mielot elkesztem melozni sohase vettem jatekot de mar miota dolgozok mashogy latom a dolgokat es en probalok dolgokat leszedni ami ingyenes de itt romaniaban nagyon dragak a cuccok neha van mikor fel viszik 150% a jatek/program arat szoval en mindig megvarom mig a jatek/progi olcsobb lesz ha nem akor sux :(

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.12.21. 14:23:30

@Abydos: Leégettem volna magam? Azt hiszem nem, csupán elmondtam a véleményem.

-A váltás kikapcsolható funkció szokott lenni. Akinek nem kell (paddal játszik), automatára teszi, aki tud játszani (van kormánya), az meg manuálisra. Ennyi... és akkor annak is jó lenne, aki paddal tolja, és annak is, aki kormánnyal.

-Nem akkora baromság... akármilyen kormányt veszel ma, az szervó. És én eddig minden kormányomból kikötöttem a legelső pillanatban a szervót, mert pl. rallys játéknál sokkal gyorsabb kormánymozdulatok szükségesek, mint ebben, és szervóval nem megoldható. Kikötöm, és bármit el tudok vezetni. Ez is csak gyakorlás kérdése, mert aki nem tud egy NFS-t elvezetni szervó nélküli kormánnyal, az szimplán low a kormánnyal, de tanulható/gyakorolható.

- 1) Konzolokra is vannak kormányok, és rengeteg konzolosnak van is kormánya. 2) Aki autós játékot csinál, az autós játékot csináljon. Autós játékot kormánnyal az igazi élvezet játszani. Aki ennek ellenére mégis olyan autós játékot ad ki, amit padra optimalizálnak, annak sem sok észt osztottak. Autó=kormány, kész!

-Igazad van, elírtam, nem unalmasat mondtál. Már nem emlékszem pontosan, de valami ilyesmi volt, és nekem így jött le.

-Igaz, ezt is benéztem, hirtelen az F1, mint versenysorozat jutott eszembe. Előfordul, F1-mániás vagyok, sokszor más helyett is az jut eszembe. :)

-Jó, NFS-nek nem hallottam még ilyen hipernagy védelmi rendszeréről, biztos így van, én csak a játékok 99%-ából indultam ki, amit fel lehet törni.

Szerintem nem adtam okot arra, hogy így válaszolj. Te is felkaptad a vizet a videóban és durva hangnemben beszéltél olykor, én meg elmondtam a véleményem arról. Én nem akartalak téged bármiben is megtámadni, tisztellek, mint videóst, de itt sok mindenben nem értek egyet.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.21. 14:29:49

@Millenotti: Üdv

"-Igaz, ezt is benéztem, hirtelen az F1, mint versenysorozat jutott eszembe. Előfordul, F1-mániás vagyok, sokszor más helyett is az jut eszembe. :)"
Én pont erre gondoltam, hogy beégetted magad, nem a többi pontra, de felejtsük el.

"Szerintem nem adtam okot arra, hogy így válaszolj." Lehet, hogy nem, de én így éreztem, mert volt a kommentedben pár megjegyzés, amit személyes szintre emeltél velem kapcsolatban, noha a vitával nem lett volna gondom.

Ezért nem válaszolok a többi pontra, mert ez normális komment volt és bizonyos szinten megértem a fennakadásodat, mégha nem is értünk mindenben egyet. Részemről nincs harag.

roli98 2010.12.21. 14:34:05

szia én letöltötem a játékot és nekem az autolog nélkül is nagyon tecet szoval én nem fujozom le a játékot enyi:D

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.21. 16:44:40

@pmate95: Az ilyen videobemutatók (többek közt az enyém is), azért készülnek, hogy segítsenek dönteni. Így nagyjából látható, mire számíthat az ember.

SBT 2010.12.21. 16:50:23

egyébként egy csomó ember úgyvan a játékokkal hogy ha van benne jó multi akkor megveszi, én online még nem toltam a HP-t, singleben is nagyon szaggat de mégis nagyon élvezem! :D (egyébként ne vedd sértésnek de szerintem nálad is lapul 1-2 nem teljesen kerek cucc... nem személyes csak már volt rá példa hogy jöttek hogy vedd meg me én eztteszem de közben ő is töltögetett... nevedd sértésnek, nem is akarom igazán tudni, csak egy megjegyzés volt)

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.21. 16:55:26

@SBT: Én is kipróbáltam, fut-e a gépemen, ami meg tetszik (vagyis 5 percnél többet játszom vele) azt meg is veszem.

SBT 2010.12.21. 17:02:18

@Abydos: madj karácsonykor ha meglesz új gépem már nemfog szaggatni! :D egyébként a videó nagyon jó lett! csak pl volt már olyan velem hogy játékot megakartam venni (név szerint a BLUR-t) kipróbáltam és ugy szaggatott... + a verseny végén kifagyott a full gép és a legaranyosább hogy a gépem a javasolt gépigényt súrolta, lehet a törés miatt volt ezt nem tudom, de már nem kockáztattam. de azért a játékban a "csalás" kifejezetten tetszett mert tényleg izgalmas volt és az utolsó fél mp-ben megelőztem és nyertem. én igazábol kerülöm az online játékokat mert hatalmas lebőgések születnek belőle, de azért a HP a hallottak alaján nagyon jó multiban csak már ebben is megjelentek a hackerek (felvételeken láttam). mindenesetre Boldog Karácsonyt és sikerekben gazdag Új Évet kívánok!

pmate95 2010.12.21. 17:18:23

Hát igen elég sok hacker van multikban és ez néha nagyon idegesítő. Mikor idióták miatt halsz meg... Nomeg néhányan laggolnak is, de a játékélmény mindenért kárpótol.

SBT 2010.12.21. 17:26:31

egyébként az is jó hogy PC-re lusták egy csomó játékból demót kiadni... vagy legalább egy benchmarkot...

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.21. 17:58:34

@SBT: Igen, ezért nem vettem meg teljes áron (ami azt illeti, az EA-nek egy Ft-ot nem fizettem, de legális), pedig évek óta vártam...

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2010.12.21. 19:10:20

@Abydos: Azt hogy?Kézalól vetted? vagy vatera féleségen(mondjuk az is kéz alól)??

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.21. 19:31:25

@űrpocok: Hardveraprón árulták, nyeremény volt, 6 ezer Ft-ért

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.21. 19:54:23

nézzük a "véleményeket":

- (neg) a sok beszéd alatt berakhattál volna verseny jeleneteket a "Single" módból.
- akármennyire nem szereted a "single" módot, azért pár percet ill. képet kaphatott volna.

+ (poz) úgytűnik erősen a "warez" ellen vagy :D
+ őszintén szólva, megfogtad és tökös módon megmondod a nézőnek face to face, hogy ez egy jó játék...0 köntörfalazás vagy ilyesmi...

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.21. 21:00:50

@Je m'appelle Théo: :D

Amúgy az, hogy külön van a két vidi, attól még egynek számít. Továbbá sajnos csak az egyszemélyes játékmódot tudtam bemutatni és pont az autolog volt a lényeg :D + Játék közben nem tudok videókat berakni, a Movie Makernek hála pedig erősen korlátozott, hogy mire vagyok képes, tehát a végeredmény: Egy olyan videó, amit élőben játszom és élőben mondom el, így sajnos a bemutatóim mindegyike nagyon korlátozott tud lenni :(

Istog 2010.12.22. 18:35:22

Abydos ha mindenkinek olyan jól menne hogy minden játékot megvesz akkor senkise mondana ilyen hülyeségeket,de mivel nem ígyvan... Egyébként ha adol rá 10ezer forintot vagy mennyit akkor nem fogok feltörtel játszani :P

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.22. 19:08:40

@Istog: Ha olyan rosszul megy neked, akkor miért van olyan drága géped, amin elfut a játék?

Mellesleg senki nem kötelez senkit, hogy játsszon és bizony minden szolgáltatásért fizetni kell, ez nem mentség, ez engem nem hat meg, ahogy a bíróságot sem fogja, ha egyszer a hatóság lefoglalja a számítógépedet. Ami törvénytelen, az törvénytelen és hidd el, eszem ágában sincs pénzt adni neked, hogy te szórakozz, 2 havonta egy olcsó játék, félévente egy drága meg kifizethető, ha nem tetszik a rendszer és mindenféleképpen játszani akarsz, millió egy ingyenes játék van! Szóval ne sajnáltasd magad mert sosem lesz igazad!

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.12.23. 09:50:14

@Abydos: Megnéztem a videót, és mintha a szívemből szóltál volna. ;P Minden pontban teljesen egyetértek veled. Ami a legfurcsább, hogy a torrentes dologgal kapcsolatban mindenki azzal jön, hogy neki nincs pénze, meg, hogy ő mennyire nem az anyuci elkényeztetett gyereke stb. Szerintem az már az év legszánalmasabb dumája, ha nem annál is rosszabb. De komolyan! Én mit csinálok, ha látok egy jó cipőt a boltban, és nincs rá pénzem? Ha látok egy plazma TV-t, é nincs rá pénzem? Szerintem erre mindenki tudja a válasz. Nem veszem meg. De valahogy a játékoknál már rögtön más a helyzet, mert ingyen kevés kockázattal leszedheted, és még a segged sem kell felemelned, hogy elmenj a legközelebbi boltig. És én minden kommentemben elmondom, hogy engem nem érdekel, ha te ilyen vagy. Annyira nem tud izgatni, hogy otthon már kiesik a sok torrent a gépedből, és elönti a szobádat, az sem izgat. De, amikor próbálják a torrentezést valami nagyon természetes, "jó" dolognak minősíteni, az nálam mindig kiveri a biztosítékot. Én is torrentezek, próbálok minél kevesebbet, és rohadtul nem vagyok rá büszke, hogy van annyi eszem, és tudok lopni. Egyesek mosolyogva teszik meg.

Végszóként minden elismerés neked Abydos, nagyon jók a videóid, és tisztelem, hogy végre van egy olyan videós is, aki így kiáll a valós értékek mellett. ;)

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.23. 10:08:05

@badfear, űrpocok és a többiek: Általában megmondó ember vagyok, még akkor is kimondom a véleményemet, ha emiatt hátrányos helyzetbe kerülök, pl szívesen odamentem tanárhoz, hogy szerintem nincs igaza, igaz, hogy cserébe megbuktatott, de kimondtam a véleményem.

Pont ezért vonakodtam attól, hogy ide a RPCJ-okra kikerüljön a videóm, mivel gondoltam, hogy sokaknak fájni fog az igazság, de örülök, hogy az üzenetem sok emberhez célba ért, és van aki egyet ért velem.

Utálom, hogy az emberek nem elszégyellik magukat, hanem büszkék arra amit tesznek. Ha megvennék a játékokat, 2x ilyen minőségi és 2x hosszabb lenne az összes! Egyszóval, ha mindenki vásárolna, minden játék jobb lenne, nem csak konzolátiratokat kapnánk, hanem videojátékokat!

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.23. 10:15:59

És igen, erre visszatérve: Aki azzal büszkélkedik, hogy warezol, annak igen csak tudnék mondani pár szót ha személyesen találkoznék vele. Ne büszkélkedjen, hanem maradjon csendben. Csinálja, de csendben. Rühellem, hogy miatta egyre pocsékabb minőségű játékokat kapok, rühellem, hogy miatta egyre kevesebb játék jön ki PC-re, rühellem, hogy miatta nem optimalizálják a játékokat, rühellem, hogy miatta sose patchelik a játékokat, rühellem, hogy arra büszke és a pofámba vigyorog a szemétje, hogy ő letöltötte és én vagyok a hülye, hogy megvettem és a fejlesztőket támogattam, amivel elismertem a munkájukat, amivel megtiszteltem őket, amiből egy újabb játékot tudnak készíteni, amit mások megint lewarezolnak és minden kezdődik elölről. Ismétlem, nem érdekel ha letöltöd, de ne vigyorogj rajta (főleg nem előttem), hogy én megveszem a játékot mert az aszfaltról a tűzoltók nehezen fognak felszedni. Ilyenkor illik megköszönni NEKED, hogy megvettem a játékot, ugyanis nem azzal támogatlak okoska, ha adok neked 10 000 Ft-ot, hanem azzal támogatlak, ha a fejlesztőknek adok 10 000 Ft-ot, amiből játékot készíthetnek és te újra lewarezolhatod! Szóval ne röhögj a pofámba, hanem KÖSZÖND MEG, HOGY VAN MÉG PC-s JÁTÉKIPAR, HÁLA NEKEM ÉS AZOKNAK, AKIK PÉNZT ADTAK RÁ, HOGY TOVÁBBRA IS ÍGY LEGYEN!!!

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2010.12.23. 13:52:31

@Abydos: Kedves Abydos. Köszönöm,hogy végre egy ember kimondja az igazságot. Aki torrentezik az lop, ha tetszik,ha nem. Ez olyan,mintha (badfear példájával élve) bemennék a boltba és fegyvert fognék az eladóra,majd ellopnám a pénzt meg azt a plazma tv. Csak ezúttal még gyáva is vagy. Mert nem kell fegyver vagy bármilyen kényszerítő eszköz,csak egy kliens amivel leszeded a filmet,zenét,játékot, stb.-t.
Nagyon tisztelem a hozzáállásodat Abydos és köszönöm,hogy nem csak a jó (néhol kicsit értelmetlen mondatos -> gondolom improvizáció szintén) videóiddal,de még a jó hozzáállásoddal is színesíted a videósok táborát. Nuclearvision mellett te vagy az egyik kedvenc "új" videósom. Mivel megmondod az embernek a tutit és még meg is indokolod azt. Persze én is bort iszok és vizet prédikálok,mivel pc-n nekem is van azért néhány torrentes cuccom (ezek főleg régi filmek,de azért van néhány újabb is). Régen én úgy gondoltam,hogy pc-re nem kell játékot venni,mivel le lehet szedni,de azért minél idősebb lesz az ember rájön,hogy nem csak konzolra,de pc-re is vegye meg a játékot. Amikor hallom,hogy egy tört játék itt meg ott bugos a törés miatt,akkor én röhögök,hogy bezzeg ha megvetted volna akkor te neked se lenne bugos (tisztelet a kivételnek, akiknek úgyis előjönnek a bugok). Persze azért érdemes letölteni,hogy kipróbáld megy-e az a játék,de aztán inkább vedd meg. Lehet sokan nem fogjátok elhinni,de ma már pc-n csak olyan játékokkal játszom,amik vagy ingyenesek vagy megvettem őket. Legyen az Company of Heroes Online vagy League of Legends,netán Crysis Wars. Persze annak könnyű beszélni,aki alapvetően konzolos. (Mondjuk pc-n kb feleannyiba kerül egy játék, persze a konzolnál meg van használt játék is, lásd a konzolos boltokat, nem akarok reklámozni,de néhány rövidítés CC,KS,PS.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2010.12.23. 13:54:46

Megelőzendőleg leírom, a Console Corner előtt saját pénzből mutattam be a gameket,de az is elfogy egyszer. Szóval jól jött a támogatásuk,hogy az oldalon minél frissebb tesztek legyenek konzolról. Hisz most van a konzol játékok virágzása.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2010.12.23. 13:56:55

Persze máig sok játékot megveszek tesztelés után. Pl. Medal of Honor,Castlevania,Bad Company 2,pár Moveos játék,illetve maga a Move, Gran Turismo 5,Splatterhouse. (persze ha dolgozik az ember könnyebb egy játék beszerzése XD)

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2010.12.23. 15:11:50

@killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu]: @Abydos: Ennyi,ha ránézünk a kommentekre láthatjuk azt, hogy kb mennyien állnak ki az eredeti mellett, és mint látjátok kicsit többen vagyunk, ha ez az egész világon így lenne akkor már rég nem kéne erről beszélnünk.Viszont a leginkább azokat az oldalakat kell szidni akik adják ezt a szolgáltatást,mivel az emberek ezt csak kihasználják,igaz nem lenne szabad ezeket használni de mégis megteszik mert van, és minimális az esélye annak hogy lebuknak, mert elég valószinűtlen hogy felmegy hozzád a lakásba a vám és pénzügy örség és elviszi a géped (az oldalak működtetőinél ezt simán megcsinálják)Arról meg hogy nincs pénz már nem mondok semmit csak azt hogy el kell menni dolgozni ha teheted, meg ha annyira nincs pénz akkor mit eszel?? mit iszol?? mért veszel minden féle kacatot??Ez kb olyan kifogás, hogy miért késtél?Mert belém csapott a villám.Na erről ennyit ( az gáz ha azért buktatott meg a tanár mert kiáltál az érdekeid mellett,ilyen a mai világ.)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.12.24. 00:32:49

@Abydos: A hozzászólásaidhoz két dolgot tudok hozzászólni.
Az egyik az, hogy abszolút egyet értek veled.
A másik pedig az, hogy az álláspontod azért visszafogottabb hangnemben is kinyílváníthatnád, mert az ok hogy a warez ellen vagy, de azért ezt lehet visszafogottabb hangnemben.
Bevallom én is torrentezem, mert máshogy nem tudnék ilyen tucathorror filmekhez hozzá jutni. Csak ezeket töltöm, a többi dolog legálisan van a 'gépemen.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.12.24. 00:49:56

Jah és persze, a videód abszolút korrekt :)

darktom98 2010.12.24. 10:15:03

huh, mielőtt elolvasnád a kommentemet, előre leszögezem, hogy én csipázlak téged, tetszenek a videóid, de ez, igaz nem láttam az első részt, de ebben a videóban te folyamatosan a warezosokat szidtad, nem is akármilyen módon, és honnan gondolod, hogy vki most letölti (hozzáteszem én is, de én kb tudom milyen az online, mert megvan eredetiben a most wanted, a carbon és a prostreet) és egyszerre szidja, hogy milyen rossz lett, (énnekem pl "ez a 20%,, is tetszik) és hogy csak gyorsan összedobták meg minden
szerintem azért ezt nem egy videóban kéne kifejteni, max nyitsz egy fórumot, és ott kibeszéled stb.
jók a videóid, de ezt 9 percig bírtam nézni ahogy szidod azokat akik letöltötték -.-

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.12.24. 13:09:11

@Istog: Megleptél a válasszal, köszönöm, tisztellek ezért! :)
süti beállítások módosítása