Akik videókat küldtek be...

Darkside Crew - Resident Evil 5

2011.01.02. 08:00


 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr112529293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pmate95 2011.01.02. 09:26:36

@Jorgam: Teljesen egyetértek. Ez az olvasás túl ˇhallhatóˇ volt.
Sok szerencsét a további videóidhoz!

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2011.01.02. 09:26:58

Nekem különösebben semmi bajom nem volt a videóddal, leszámítva azt, hogy a játék néha hangosabb volt a kelleténél.Viszont, nagyon sokat megtudtam a játékról, hogy miért érdemes, illetve nem érdemes megvenni.Attól függetlenül nekem nagyon tettszett as videód 4/5

FaiLa 2011.01.02. 10:38:09

sztem tirexi megöl ha a videoját csak ugy "el-loptad" :D
am nekem nem tetszett az akcentusod és az intro alatti zene az nevetséges(en) rossz de nagyon...

Walcott 4 ever 2011.01.02. 10:39:04

Szerintem jó videó lett ,de mondhattál volna többet a játékról.
Az elején azt a introt nem kellett volna beletenni mert én szívesebben halgattalak volna téged. 8/10

Jorgam 2011.01.02. 12:44:04

@FaiLa: Az akcentusára panaszod ne legyen, mert ha akarnál sem tudnál úgy beszélni.

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2011.01.02. 15:01:44

@Jorgam: De adaptáció és gyakorlati példa: A VGA-n is A transformers war for cybertron is adaptáció volt tehát ez is adaptáció.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.01.02. 15:09:01

@Mr.Kacsa: Előbb volt Resident Evil játék, mint film, úgyhogy tulajdonképpen a film egy játék adaptáció.

Darkside-crew 2011.01.02. 15:28:58

1.Az akcentusomon nemtudok valtoztatni. sorry
2.Harghita :DCsikszereda
3.Tirexi tudd h kolcsonvettem beleegyezet
4.Az adaptacios dolgora ensem tudok utolag mit irni kicsit hujeseg meg nemis ....attol fugg hogy hogy nezzuk...
5.az intro meg intro zenere annyit h nemtudtam jobbat osszehozni ehez nemvolt otletem:D ez mar az en hanyagsagom

FaiLa 2011.01.02. 16:48:14

@Jorgam: hát de nem is akarnék lehet h faluen ez a menö de bejössz BP-re kiröhögnek mindenhol szoval nem tudom hogy mit vagy magaddal te....

Jorgam 2011.01.02. 16:51:10

@Mr.Kacsa: A Transformers azért volt adaptáció, mert a war for cybertron a film alapján készült. A resident evil film pedig a Resident Evil játék alapján készült.

Jorgam 2011.01.02. 16:52:55

@FaiLa: Falun... hehe. A srácnak székely akcentusa van, nem falusi. És ne változtasson rajta, legyen rá büszke. Hidd el, ha felmegy BP-re, észreveszik majd a külömbséget a sanyi bácsi a mezőrül meg a székely között.

Rábert 2011.01.02. 16:56:43

Hát nekem az nem tetszett hogy NEM folyamatosan beszélsz és a mondatok között ,,Fény év távolság'' van az int-ró túl hosszú lett. Én a játékkal nem játszottam túl sokat de, nem rossz játék. Ja igen, és ennél csak jobbakat. :)

Üdv.: Rábert

Darkside-crew 2011.01.02. 17:46:46

Kösz mindenkienk ..:D amugy meg en voltam BP en nemegyszer és még nemröhögtek ki a másik meg varoson nevelkedtem meg hasonlok szal nemtom hol a hiba...

ateszka1 2011.01.02. 18:25:36

@FaiLa: En is szekely vagyok,de mi tudunk beszelni,BP-n meg mennek furcsizni a Balcsira(tisztelet a kivetel).Es semmi bajom az akcentusaval sem.

Elektro 2011.01.02. 21:21:22

jó a videó tetszett is bár igaz az olvasást hallani.
annyi jutott eszembe hogy amit negatívumként soroltál pl. az inventory fegyverválasztás a számokkal, szerintem teljesen jól meg lehet oldani eddig 4-szer vittem ki a játékot és én azt csináltam hogy minden fegyvernek állandó helye volt pisztoly az első MIG a második shotgun a harmadik stb...
valamint a késeléses space+bal egér klikk ez tényleg lassú de van gyors késelés is nem kell azzal szerencsétlenkedni. (alap beállításként azt hiszem T)
negatívumhoz mondanám még hogy Sheva tényleg segíthetne többet mondjuk ha nem segít nem baj meg lehet oldani de ami idegesítő amikor 4 azaz 4!!! tárat belém ürít mert befut mögém és úgy lő az ellenségre engem ez idegesített
+ az irányításhoz annyi hogy nem lehet lövés/célzás közben mozogni ez idegesített
és pozitívumot is mondjak: ugyebár a rengeteg feloldható tartalom, a végtelen lőszer lehetősége hogyha egy fegyvert maxra fejlesztesz
a merchenaries és a cooperative játékmód szerintem mind2 jó lett

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.01.02. 21:27:14

Nem értem mi a gondotok az akcentusával. Vidéken élek, szóval nekem is van. Nem emiatt kell az embereket elítélni emiatt, mert attól hogy akcentusa van, lehet hogy 100x okosabb nálad.

HUNeater 2011.01.02. 23:06:06

Hát szerintem is gyakorolnod kell még a videó készítést (szerintem sok volt a történet és kevés a játékmenet) Az akcentusoddal meg nem lehet mit tenni, ez van, szerintem egész tűrhető ;)

Jorgam 2011.01.03. 06:57:13

Az akcentusa része a Magyar nemzeti örökségnek. Nem tudom, miért nehéz azt megérteni, hogy ő székely nyelvjárással beszél (Többé kevésbé), míg a magyarországi falvakban tájszólással beszélnek. Mondok egy elképzelhetőbb példát. Elítéled-e ezt a felvidéki nőt azért, mert ilyen nyelvjárása van? www.youtube.com/watch?v=PMum1079kLc
Ha igen, akkor csak sajnálni tudlak.

HUNeater 2011.01.03. 16:43:24

@Jorgam: Hát én nem, de ahogy látom (sajnos) vannak akik igen. (szerintem ez felér a fajgyűlöléssel, ha nem is az)
süti beállítások módosítása