Akik videókat küldtek be...

MHK TV: Lost Planet 2

2011.01.11. 08:37

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr922554509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pmate95 2011.01.11. 17:40:32

Hát lehet... Nekem a videóban kicsit túl sok káromkodás volt :S
Amúgy egész jó volt. Sok szerencsét továbbra is!!!

Tazy™ 2011.01.11. 18:38:57

A videó nem volt rossz, bár pár kifejezés pl.: "overkill" (ha jól értettem) és társai néhol kicsit zavaróak voltak.:)
A játék viszont tényleg nagyon gagyi, haverommal kipróbáltuk, de a co-op bohóckodás is pár pálya után rettentően unalmassá válik. Nagyon unfair a játék, és még a pályák is ugyan arra a sémára épülnek.
Ha valaki nagyon nagy késztetést érez, hogy kipróbálja, hát tegye, viszont én sem ajánlom, még időtöltőnek is rossz. A grafika szerintem közelében sincs a 2010-es elvárásoknak (hisz ha jól tudom, akkor jelent meg a játék). A videóra visszatérve pedig csak így tovább!:)

Oddye 2011.01.11. 22:20:20

MHK!MHK!MHK!MHK!:)
jó vidi lett, az a kis káromkodás csak ad neki egy kis hangulatot de ez így pont jó:)
max rakjatok ki egy 12 es karikát :D

BlackCrow 2011.01.12. 17:47:31

Nem volt rossz.
Igazából semmi érdekeset nem hallottam a játékról,de valamiért bejött a videó :D

L1GH7 2011.01.12. 20:38:01

inkább 16-os csak azért is XD... amugy máskor a végét ne lőjétek le mert nem birtam elkattintani h ne halljam mert engem érdekel ... és hát ... jó volt :)
süti beállítások módosítása