Akik videókat küldtek be...

Game System (barnika4321) - Minecraft

2011.01.28. 00:01

 

A készítő kérésének eleget téve, a videót töröltük a blogról.

 

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr232605812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.01.28. 08:19:33

Uram atyám... hát itt megint nem fogok jó pontokat szerezni, de ez a videó förtelmes. Menjünk sorba...

-Az intro olyan halk, hogy full hangerőn is alig hallottam, utána meg benyomod a zenét, amitől kiszakadt a dobhártyám. Mire sikerült elvergődnöm a füles hangerő-szabályzójáig, már be is jelentkeztél, amit szintén nem lehetett érteni, úgyhogy csavarhattam vissza. Videó közben gondoltál egyet, hangosabbra vetted a szinkront... újabb dobhártya-szakadás. Muszáj játszani azzal a rohadt equalizerrel?

-Januári videóban egy 6000 éves pre-alfa verziót mutatsz be? 22-én publikáltad YT-n a videót, nemhogy valamelyik alfa, de már a béta verziót is simán berakhattad volna.

-Szent Isten... ha már valaki mástól szeded a videót, nem tudnál mondjuk egy retkes HD minőségű videót beletenni? Figyelj... ő felveszi, vágja, menti, feltölti, te letöltöd, mented és feltöltöd. Ennyi mindenen átmenni egy videónak nem kispálya, a grafika fullra lemegy. Erre te ilyen 360p-s videót raksz be, ami alapból gyenge minőség, hát még így... fujj!

-Pusztakezes fagyilkolás címszóval ütlegeled a fát egy fáklyával...

-Na neee... komolyan ennyiből áll egy tesztelés? ENNYI? "Jé egy malac" "Ültessünk fát" "Virágoskeeeert" "Meghalsz meghalsz" Ezek, és ezekhez hasonló értelmetlen bekiabálások tömkelegéből áll egy videó... komolyan gondolod te ezt?

-Garry's modot ezzel összehasonlítani, csakmert mindkettő sandbox? Akkor hasonlítsuk már össze a Wolfenstein 3D-t a CoD:Black Ops-szal, mert mindkettő FPS... o.0

-20 pont a 10-ből... ööhőőő már nem tudtam hogy milyen épületes marhaságot fogsz kitalálni...

-Nem értem, hogy lehet egy játék 10/10, ha az 5-ből 2 szempontra is csak az elérhető felét kapta... átlagszámítás, én így szeretlek.

Ez a videó egészen konkrétan értékelhetetlen, egy pozitívumot nem tudok mondani, az egyetlen értelmes, amit elmondtál, hogy a szén jó fáklyának és tüzelőnek, egész jó arány egy 6 perces videóban...

Az esetleges durva hangvételért elnézést kérek, de valami eszméletlenül hihetetlen, hogy ilyen "videók" még születnek...

vincanity 2011.01.28. 08:21:52

20 Euro sok egy játékért??? -mellesleg most csak 15 Euróba kerül , amikor a videót felvették akkor meg csak 10 Euro volt(ha jól láttam)... de ha 20 lenne akkor sem lenne egy horror összeg...

vincanity 2011.01.28. 08:25:33

@Millenotti: Mostanra néztem végig a videót, és nagyrészével egyet kell hogy értsek!
És még annyi hogy pont a minecraft az a játék aminek a grafikáját nem szabad pontozni szerintem!

Rowen 2011.01.28. 10:20:43

1: Mikor visszanézted a videót ezt szórakoztatónak találtad ?

2: 20euró abszolút nem pénz érte. Elmész füvet nyírni a szomszédba, vagy leviszed a szemközti helyes kislány kutyáját sétálni és megvan...(járulékos szerzeményekről nem is beszélve)

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.01.28. 12:08:48

Nagyon nehezen álltam meg, hogy ne káromkodjam el magam a videó nézése közben. Az elején pár gondolat elég erősen emlékeztetett Jorgam nagyszerű bemutatójára, utána pedig mintha az oviba csöppentem volna. Ha mindenáron te is videót akarsz csinálni játékról, kérd meg Űrpocok barátodat, hogy mutassa meg neked, hogyan kell normális videót készíteni. Ugyanis az említett videóstól már láthattunk videót itt az oldalon és emlékszem rá, hogy mindenkit meglepett, hogy korához képest milyen minőségi munkát tett le az asztalra. Summa summárum, halvány lila gőzöd nincs arról, hogy mit nevezünk játékbemutatónak egyenlőre.
@Horrible Game: Látom te is tudsz értelmesen kommentelni...

FLATcHeR 2011.01.28. 13:30:24

nem kell letöltöd the pirate bay ról

syforceHUN 2011.01.28. 14:58:46

Mondjuk,én nem láttam a videót,de a kommentek alapján nagyon fos lehetett,de amit a többiek kihagytak:
MI A ROHADT RÁKÉRT kell egy játékot egymás után vagy 80X letesztelni????
valaki videót csinált belőle,aztán megtetszett másnak,ő is csinált egyett,majd még keten ,,tesztelték".... most meg jössz te!!!
hát istenem,a TF2-t is vagy havi egy videóban kirakjátok,a minecraftot is,hát most komolyan,vagy egyszer ott a vidi és pl 6 hónap múlva h el ne felejtsék új vidi jön,de így???láttál egy videót,és azt hited überelheted,ezért csináltál egy újat belőle????
mintha a mol mellé egy petron-t és egy shellt raknának,de közvetlenül!!!!
EGY JÁTÉKOT TESSÉK EGY ROHADT ALKALOMMAL BEMUTATNI!!!!

syforceHUn 2011.01.28. 14:59:22

Remélem értitek h mi a bajom,....

Rábert 2011.01.28. 15:06:11

Ez jó, a kommentek után gondoltam megnézem mit alkotott a gyerek és erre ki írja hogy "Ezt a videót a felhasználó eltávolította.,, xD

Üdv.: Rábert

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.01.28. 15:07:37

@Rábert: Velem is így volt. Egyébként most a Minecraft a "divat"(?), mert mostanában legalább 4 ilyen videó volt.

veterán33 2011.01.28. 15:12:39

Letörölték a videót.
De a kommentekből ítélve nem maradtam le semmiről.

MyBestGame 2011.01.28. 15:15:46

@syforceHUN: Igazad van de egy játékot ne csak 1 videoban mutasanak be.Szerintem úgy legyen több bemutatás róla hogy a kimaradt dolgokat is bemutatják mert fölösleges 6x ugyanazt bemutatni csak máshogy fogalmazod magad.Magyarul.Igazad van ez egy fölösleges video volt.Jah és üdvözlök mindenkik mert csak most regisztráltamxD

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.01.28. 16:46:19

nah látom szidjátok rendesen,és sajnos egyet kell értenem, én már megvettem a játékot (ebbe most ne menjünk bele),nem tudom hogy ezt hogy gondolta, én kérek elnézést hogy ezt nem néztem meg és töröltettem le vele.Azthiszem lesz egy miecraft vidi amiben sokmindent tisztázok Még egyszer bocs!

Rábert 2011.01.28. 17:00:33

@űrpocok: Háát azt jól teszed

Üdv.: tudjátok ki :)

syforceHUn 2011.01.28. 17:23:44

Nah,különben kommentelés előtt nem árt végignézni az előző kommenteket,mert amit én leírtam,azt az utánam következő 2-3 elismételte xD
nem baj,csak elég fura xD

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.01.28. 17:41:33

JAh millentoti az intro halksága én hibám, mivel én csináltam ő csak leszedte egyik vidimet amiben benne van és abban is ilyen halk volt

DanY (PuLSE Games) 2011.01.28. 17:48:02

A kommentek alapján ezt meg se nézem :S

Rábert 2011.01.28. 18:43:14

@űrpocok: Nekem az a problémám hogy nem nézed át amit írsz! Mindig van benne legalább 1 helyesírási hiba. De ez legyen a legnagyobb gond. :)

Üdv.: Rábert

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.01.28. 20:04:31

a videót törölték...tényleg ennyire rossz volt?

Rábert 2011.01.28. 20:46:10

@Je m'appelle Théo: Hát az olvasottak alapján borzasztó volt xD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.01.28. 21:02:18

@Je m'appelle Théo: Nem vicceltem, amikor azt mondtam, hogy ilyen "fél percenként 1 mondatos értelmetlen mondatok" tették ki a full videót...

HUN-cut 2011.01.28. 21:08:34

Amúgy hol lehet megvenni a Minecraftot ?

Brill-1 2011.01.28. 22:00:27

Ejj, pedig kíváncsi voltam mit alkotott. :< (Vagy nem...)

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.01.28. 23:17:03

@Rábert: Öhh nem tudom hol volt hiba de azért kössz hogy szoltál:)

Cookie Monster 2011.01.29. 16:56:55

Szerintem barnika a klasszikus (egyetemi) példája annak , hogy ha valakinek nincs jó vagy egyedi ötlete, akkor nemrég megjelent dolgokat másol, ráadásul rosszul.

(Tom) 2011.01.29. 17:55:22

PFFFFFFFFF,most az ok,hogy ez itt egymás után a 4. minecraftos vidi volt,de hogy ennyire szörnyű is xDDDD
üdv:syforceHUn,syforceHUN valamint (Tom) [WIP Gaming]

ttjunior 2011.01.30. 10:15:22

nem értem mi ez a videó, hisz a cod4-es és a tf 2 videód 100-szor jobb ennél.. azok tök jól össze lettek rakva, ez meg kb egy semmi.

Rábert 2011.01.30. 21:18:02

@ttjunior: a cod4-es videót űrpocok csinálta nem barnika

barnika4321 2011.01.31. 08:24:16

@Rábert: De nekem is van egy cod4 videom
(Angol billentyuzetem van)

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.02.02. 22:12:34

@ttjunior: Csak a tf2 videó az övé, a codokat én csináltam, mert mi ugye 2en szerkesztjük a blogot, viszont elküldtem egy kis elvtávra,had gyakoroljon.
UDV
süti beállítások módosítása