Akik videókat küldtek be...

Bloggerek játékbemutató: Transformers part.1 (javított változat)

2011.01.30. 00:01

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr962607115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2011.01.30. 11:45:11

Az én ukokám, a kis Ödön is szereti a transzformátorokat. Azt hiszem ebben van, hogy az autók átváltoznak robotemberekké. Micsoda modernek!

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.01.30. 15:57:24

(neg)
- az intro még mindig elég minimalista és vhogy a zene minőségem is gyengusz
- néhol kicsit darabos a kommentár, nem mindenhol gondoltad át, amit mondani akarsz
- pár logikai bukfenc a szövegedben, ami az előbb említett darabossághoz vezet
- lehet én vagyok kekeckedő, de még 1-2 pálya belefért volna sztem :)

(poz)
+ nem adtad fel és újra próbálkoztál
+ jobb, szóval, tényleg javított lett ez a videó :)
+ na, ugye, hogy skorpió :)

ha fel akarod osztani a videót, (pl. hangok és zene, amibe belezavarodtál) akkor ajánlom, hogy rakj be egy vágóképet vagy valamit, amivel lezárod az adott részt és újba kezdhess. Lehet így egyszerűbb.

bloggerek 2011.01.30. 22:55:22

ennyire béna nem lehetek hogy csak 2 komment jött

bloggerek 2011.02.06. 20:44:01

@Mong00s3VIDEO: Hello Balage vagyok az e-mail címem: balazs5353@hotmail.com és megköszönném ha küldenél effekteket de animációt is tudok csinálni képszerkesztőveé de azt hiszem inkább küld el, ja és az intrón most dolgozom a hangot nem tudom javítani a movie maker nagyon rossz hát a 2 GB-os vidiből csinál 100 megásat, ja és ha van MSN címed akkor elküldöd? ugyanarra a címre?

DanY (PuLSE Games) 2011.02.07. 09:40:32

Negatívum:
Paraszti ész:

Kérlek, hogy addhattűk volna ki 2003-ban, amikor eleve
2007-ben adták ki a filmet. Ez egy filmről készült játék
nempedig egy játékról készült film.

Mikrofon-szussz (ez nálam is így van):
Néhányszor beleszuszogsz a mikrofonba...

Értés a Tranformershez...:
Könyörgöm! Használd a robotok igazi nevét... (Ennek a Helikopternek..) Nézz utána az interneten
ha nem láttad a filemt, hogy hogy hívják meg mondják is a játékban.. Blackout. (blekáút)
Transformers rajongó vagyok uhhogy lécci...
Egyébként egy háborúról ami felemésztette a bolygót...

Harapófogó:
Sokszor nem mondod ki amit akarsz, vagy nem jut eszedbe -> Hosszú szüneteket tartasz egy-egy mondat között
, gondolom ilyenkor találod ki mit akarsz mondani... Szerintem még ne
próbálj imprózni. Maradj inkább a "papíríz"-nél. Hidd el, sokkal jobb. Így nem
lesz őőő-zés. Vagy esetleg több pályát is be tudsz mutatni--> Felveszed előre a
kiválasztott jeleneteket és utána, akár egyszerű Hangrögzítővel akár Audacityvel
felveszed a beszédedet és alá-narrálsz a videónak. Sokkal jobb lesz tőle.. Ha
alánarrálnál akkor nem kellene "UTÁNOZNI" a játékhangot (fi-fi-fi XD)

Vágás következik!?
Bele a képünkbe. Eltakar mindent a játékból. Nem kell hozzátenni, vagy belemondani
egyszerűen vágjál. Elvégre egy változatos videó a jó videó, nem pedig az amin egy helyen
megy végig az esemény szöveg. (Ebbe a hibába estem bele az első videómban)

Menü
Ügyelj, hogy amikor más "küldetést" mutatsz be a menüt ne mutasd, hogy ott keresgéled...
Rontja az összhangot...

Rotor ügy:
Csak hogy a robotok nem az anyagát veszik fel a tárgynak. Hanem csak az alakját. Tehát a robot a saját
anyagával... Csap oda neki.

Angol:
Socc and Military Base (szokk end militöri béz)

... Az Szamuráj Jack nem Jack a szamuráj :) és semmi köze a transformershez :O

Folyt.köv:

DanY (PuLSE Games) 2011.02.07. 09:41:39

Semmilyen:
A név:
Nem piszkálni akarlak, mert nem az én dolgom, de nem lenne jobb a Balage név kiejtése, ha
úgy ejtenéd ki, hogy Báládzs vagy Bálázs és nem pedig Balage?

Grafika:
Szerintem nem olyan rossz a grafika, báár vannak benne
förtelmesen rossz textúrák, viszont a robotok szerintem szépen ki vannak dolgozva
ahogy azok is amivé átalakulnak, Arról ne beszéljünk ahogy rombolódik az épület.
Tiszta förtelem... A város is viszonylag szép lett... 2007-hez képest szerintem ez
egy viszonylag jó grafika, de ez az én véleményem

Autobot,álca?:
Engem kifejezetten zavar ez az IDIÓTA MAGYAR Fordítás hogy "ÁLCA".
Az Autobot az jó, de szerintem maradjunk a Decepticons (diszeptikonsz)-nál.

Akk-tek
Pontosabban, Megatron helyét tartalmazza... (THE ICEMAN PROJECT - NBF-1 Jégember projekt)

10/6,5 Nem volt ez olyan rossz sőt tetszett.

Egy köszönömöt ezért az értékelésért megköszönnék

DanY (PuLSE Games) 2011.02.07. 09:44:38

@bloggerek: Tessék följebb ott a teljes értékelés 3 darabban

Balage1105 2011.02.07. 16:05:35

Hát akkor had mondjak valamit, KÖSZÖNÖM. Én is nagy rajongó vagyok és a filmben egyáltalán nem említik max az a kis kiírás hogy ... kit üldöz hova megy vagy megy e egyáltalán.És tudom hogy a saját anyagukat + a kinézetet turmixolják kicsit furin jött le a vidiből de ezt akartam mondani, hogy nem értem hogy hogy tudja szétvágni de utána meg azt is mondtam hogy a robotok minimum ... cuccból állnak ugyhogy érthető.A grafikáról annyit hogy valaki szerint nem jó ha 2007 valaki szerint meg jó ha 2003 szóval az köptem ki amit akartak, nem azt amit én. És a nevem azért nem Baladzs mert nem vagyok török és nem is BÁLÁZS mert hülyén hangzik.A nevem Balage a nagy Star Wars és Transformers rajongó valamint Gyűrűk Ura is de ez csak mellékes info.Ha van MSN-ed írj vissza köszi.Ja és bocsi de a történetről írt negatívum hát végülis elpusztította a bolygót de igen a filmben úgy emlegetik fölemésztette.
süti beállítások módosítása