Akik videókat küldtek be...

Extranger - Spore játékbemutató: Sejtfázis

2011.02.05. 00:01

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr332636825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage1105 2011.02.05. 00:20:56

ŐŐŐŐŐŐŐŐŐ hát ez csak egy nagy vicc? nincs hang nincs intró az egész videó fénylik meg átlátszó ja meg nagyon kicsi.mivel nem hallottam ezért még csak értékelhetetlen is.De nézhetetlen is belepörgettem és azt hittem csak elbambultál az elején de a közepén éppen hogy kivettem egy egérfingást.Máskor nézd vissza feltöltés után. Amúgy ez nem az én dolgom hogy elemezzem a vidit mivel még csak tag sem vagyok.De elemző vagy inkább játéktesztelőnek elmennék mármint Ubisoft meg Activisionhoz mert nálam ha egy játék 1 hétig ne adj isten 1 hónapig leköt de úgy hogy mindvégig jól szórakozom akkor az a játék jó (Pl. Assassin's Creed 1 fél éve játszok vele barátomnál ja az Assassin's Creed 2 meg meg sem kell említenem) de van rossz példa is (Pl.Mass Effect 2 nem játszottam vele nem is akarok nem csípem az RPGt gőleg ha az angol semmit nem értek belőle mégis az a lényeg viszont ha valaki felvilágosít hogy vidiben félremondtak valamit és egy igen jó fedezékharcos TPS akkor szívesen "felboncolom" a kicsikét) na mind1 szóval a hangot ellenőrizd és szerintem nem lett rossz mivel mint videós nem ismerlek ezért nincs pofám lehúzni téged az hogy a gagyi videóközpont lehalkítja a hangot arról igazán nem te tehetsz.Amúgy jó ütős név tetszik. Így tovább a hangot meg old meg és rendben is lessz.

HUN-cut 2011.02.05. 07:36:40

Nekem a videó nem jelenik meg .

Tazy™ 2011.02.05. 08:34:39

@Balage1105: Tényleg nem cseszegetés képpen, de könyörgöm... Használj már írásjeleket! Te elolvasod a saját mondandódat miután leírtad? Ha igen, akkor nem hiszem, hogy téged nem fáraszt le az elolvasása. Egy ilyen hosszú szöveget értelmesen kibogozni...?!

Jorgam 2011.02.05. 09:09:09

@Balage1105: Nem nagy picit az arcocskád, hogy azt mondod, hogy játéktesztelőnek jó lennél az Activisionhoz vagy az Ubisofthoz?
S aztán meg azt mondod, hogy nem kötnek le az angol játékok. Legalábbis én ezt vettem le belőle. Talán ha néha lenne egy pont, vagy egy vessző két gondolat között, megértenék az emberek. A kommented végén ellentmondasz azzal, amit az elején írtál.
Te gyerek. Régebben úgy írtál minden videóhoz, mintha te jobbakat készítenél. Most is úgy írsz kommentet, hogy te amúgyis jobb vagy, csak beleírod azt is hogy "még csak tag sem vagyok", amit:
1. Nem értek
2. Szánalmas a szándék.

Az előző ilyen hozzászólásodra is írtam egy ilyet. Akkor bannoltak, s most megint miattad fognak bannolni de egyszerűen nem bírom szó nélkül hagyni.

Amúgy a videóról: Nem volt szerencsés neked az, hogy pont most rakták ki a videót, Abydos fergeteges spore bemutatója után. Folyamatosan hasonlítgattam abydos videójával. Próbáltam nem hasonlítgatni, de nehéz volt. Aztán meg rájösz, mire jutottam.

Ja amúgy a nevének semmi értelme. Angolosan hangzik, de amúgy semmit sem jelent.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.05. 09:54:11

@Balage1105: első része a kommentnek hozzád szólna...jó nagy paraszt vagy. Ez az oldal arról szólna, hogy segítséget nyújts a videósoknak és elmondd azt, hogy miért nem jó vagy jó a videójuk. Anyuék nem vették meg a játéktraktort, azért vagy ideges? (bocs a szerkesztőségnek, de ez egy kicsit kiverte a biztosítékot)

nézzük a videót:
Maximumra tekertem a hangerőt, így sem hallottam semmit. Ha van rá módod, csináld meg újra a videót (nyisd meg Movie Makerbe, vagy azzal a videószerkesztővel amivel csináltad) és utána tekerd fel a hangerőt a hangsávnál.
Amúgy maga a Spore, jó választás lehet bemutatóra. Kíváncsi leszek, hogy hanggal milyen lesz.

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.02.05. 10:59:38

@Balage1105: Egy játéktesztelő nem azzal játszik, amit szeret. Ha rühelled a játékot, akkor is vért kell izzadnod, akkor is azzal kell játszanod, ez nem kedv kérdése. Hónapokig játszol egy darab játékkal, és pont te írod, hogy "mert nálam ha egy játék 1 hétig ne adj isten 1 hónapig leköt de úgy hogy mindvégig jól szórakozom akkor az a játék jó". Ez vicces. A játéktesztelő sose játszik jó játékkal, csak az utolsó 1-2 hónapban... Addig telepítget, pálcikákat irányít, minden szöveget 23414-szer elolvas. A játéktesztelőnek helyesen és érthetően kell fogalmazni.

Ha érdekel, a játéktesztelőé a legmegterhelőbb, legfárasztóbb, a legmonotonabb, legunalmasabb munkakőr a videojáték iparban, ergó, szinte a legnehezebb is. Tudod miből áll egy játéktesztelő munkája az Activisonnál és a Ubisoftnál? Bemegy, egy kockát kezd el balra és jobbra irányítani 1 teljes napon keresztül. Következő nap a kocka már függőlegesen felfelé is mozog, ellenőriznie kell minden gombnyomásra jó irányba megy-e a kocka és így tovább. Ha valami hiba van, a kocka nem megy balra, akkor újra végig kell próbálni egész nap. Ez lesz az Assasins Creed 3... Hajrá, a kommented alapján, te még nem vagy alkalmas játéktesztelőnek, de nyugodtan fejlesztheted magad, még van időd bőven...

@Extranger Baromságnak nevezted a Spore enciklopédiát, ahol megoszthatjuk a kreált lényeinket. Ez nekem nagyon fájt, mert tudom, hogy nem vetted meg a játékot és úgy mondtad... Többivel egyáltalán nincs gond, bár nem hallottam mindent, legközelebb minden létező eszközt vess be (Légierő, Határőrség, Honvédség), hogy jó legyen a hang. :)

Balage1105 2011.02.05. 11:30:38

Egyébként informatikus akarok lenni nem játék tesztelő és nem is tudtam hogy az ennyire .... munka .@Abydos: Lehet hogy azért tartja hülyeségnek mert 1. amit mondtál hogy nem vette meg (ahogy én sem)2.vagy csak nem tetszik neki és kész.@Je m'appelle Théo: Hát egyébként nem tom miért de van olyan hogy le akarok valamit írni és csak megy hozzá a többi rizsa.Amúgy meg próbáltam neki elmondani hogy mi a baj a videójával és nem tom már ki írta de egy szóval nem mondtam hogy az enyém jobb.Ja és ha mondtam akkor az csak azért lehetett mert az enyémbe legalább hallani lehetett valamit de a játék hangját nem tudtam megoldani sehogy se.@Jorgam: Bocs hogy kibannoltak és nagyon szeretem az angol játékokat ilyen orosz versenyzős játék amit anno FreddyD mutatott be hát inkább kényszerítsenek a Mariora vagy nem tom hogy az angol e vagy amerikai de inkább az.Ja és a Ubisoftot meg csak azért említettem mert az a játéktervező és kiadó a kedvencem.Nem tudom ki NEM látta volna az Assassin's Creed 1-2 most meg majd a Brotherhood de annak egyből leesik az álla aki azt megpillantja. Ja meg a Prince of Persia, Far Cry 1-2, meg a Tom Clancy sorozat meg még megannyi jó játék.És nem vagyok paraszt és nincs traktorom. Igazából az vagyok mert falusi gyerek de nem úgy böszílek mint a paraszt népség.Ha valaki leparasztoz akkor jogom van vissza szólni de nem fogok mert még egy bann az nem jó. És már megint lököm a dumát.@All: A lényeg hogy nem vagyok paraszt a videóm nem jobb és az írásjelekre figyelni fogok.Ja és nem leszek játéktesztelő. Remélem most mindenki fölfögta hogy mivan. De ha valaki még mindíg be akar szólni akkor hidegen hagyom és kész. Ja és anno mondtátok hogy mentegetőzök hogy van kritika meg minden és hogy már leírtam akkor annak csak azt tudom mondani hogy nem csak ezt a blogot kéne nézni egész nap hanem mást is mondjuk ha körülnéznétek a blogomon akkor talán megtaláltátok volna még most is de kit érdekel aki nem nézi a blogom azt meg miért érdekli hogy nincs kinn.És linket azért nem küldtem mert bann jár érte.

Balage1105 2011.02.05. 11:37:04

Ja és a név nem azért mondtam mert jelent valamit súlyos tévedés hanem azért mert jól hangzik.

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.02.05. 11:39:21

@Balage1105: Őőőő... nem lebeszélni akartalak a tesztelő munkáról... :/

43Csabi43 2011.02.05. 12:15:34

Nem lenne rossz ez, csak nagyon halk...

Extranger 2011.02.05. 13:07:30

Szevasztok
Igazatok van a hang borzasztó de itt nekem se jó és visszanéztem akkor is halk volt de lehetett érteni és igaz hogy baromságnak hívtam de utána igaz(motyoktam)mondtam hogy csak annak jó aki felakar tölteni szóval csak számomra baromság mert én nem szeretem az online multit(cak ha ismerősökkel játszom) szóval ezért is elnézést és van értelme nem egyszer szedtem le karaktert( amugy meg vettem a játékot) a MySpore-ról.A nevemet illetően azért választottam mert nincs értelme beirtam google fordítóba és youtube-ra és nem hozott ki naon semmit ezért lett ez.Szóval megértelek benneteket és a jövőben igyekszem kiküszöbölni a hibákot.Hálás is vagyok hogy soroljátok a hibákat mert a vidi végén is kértem hogy oroljatok.Összegezve 1. vidihez képest is gyenge volt de nem adom fel.A hangot illetően nem tom miért lett ennyire halk igaz amikor visszanéztem akk is naon fel kellett tekerni de lehetett érteni.Dde azért halk mert rossz a mikrofonom

Extranger 2011.02.05. 13:08:07

Tudom a mikrofon i az én hibám de nem volt más ugyhogy bocsi ezétz is.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.02.05. 13:40:51

@Balage1105: Ha igyekezni akarsz az írásjelek megfelelő használatában, akkor sürgősen kezdd el.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.02.05. 13:45:19

A videóról pedig vázolom a jelenetet, ahogy szerintem történt: Juj de jó, elkészült a videóm. Hmmm, le kéne tesztelnem, hogy jó lett e...Á fenéket, van jobb dolgom is ennél, így ahogy van fellövöm és lesz, ami lesz.
Íme az eredmény. Annyiszor írtam már, de sok ember KAPKOD. Miért??? Hajt a tatár? Vagy kész az ebéd és gyorsan végezni kell? Összecsapott munkát ne tegyetek már fel könyörgöm. Maxra toltam a laptop hangerejét és alig hallottam valami motyogást.

Extranger 2011.02.05. 14:40:47

Az én hibám mert motyogtam.TomVader Igazad van kapkodtam de többször nem fogom elkövetni mégegyzer ezt a hibát.

Extranger 2011.02.05. 15:20:09

Írhatnék helyesebben:D

Balage1105 2011.02.05. 20:44:15

@Abydos: Nem baj úgy sem jött volna be ha ilyen rossz, és különbenis mint mondtam informatikus leszek úgyhogy tök mind1, és ne hogy azt hidd hogy ezzel tönkretetted legnagyobb álmom, mert nem ez volt az.Nekem a jelenlegi legnagyobb álmom az hogy játszok a 4magosomon (gépen) ami nincs is messze de mind1.Ez nem a megfelelő hely de nagyon jó vidiket csinálsz, és amúgy a blogodon alapból nem elérhetőek?Mert én nem találtam csak azért.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.05. 21:28:04

@Balage1105: kis fiú nagy géppel...meg nagy szájjal...bocs, de nem nagyon érdekel, hogy hány magos a géped. Amúgy eddig te sem mutattál fel túl sok mindent....szóval egy picit vegyél vissza az arcodból :)

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2011.02.05. 21:36:27

Jaj kedveskéim, ne veszekedjetek a magokon! Ha gondoljátok hozom Bendegúzt a kakaskámat, ő majd felcsipegeti őket.

HUN-cut 2011.02.05. 22:07:58

Abydos a sporeban ott tartok hogy megkaptam az űrhajót és áthaladtam a hét városom fölött azután már nemtudom mit kell csinálnom.

Oddye 2011.02.05. 23:12:25

@HUN-cut: vagy ki kell lőni pár állatot a lézerrel vagy eszeveszett módjára kell tekerni a görgőt hogy kimenj az atmoszférából :)
(már én sem tudom :))

ACDCfan 2011.02.10. 22:07:51

Már bocs, hogy így mondom de rohadtul semmit nem lehet hallani.Felnyomtam a hangfalat is a maxra és akkor is csak valami egér fing hangerejű motyogást hallok.Más véleményt nem nagyon tudok mondani mert másfél perc után így feladtam.Sajnálom,érdekelt volna hogyan mutatod be.
süti beállítások módosítása