Akik videókat küldtek be...

Abydos - Duty Calls bemutató! Avagy a nagy COD rivális

2011.02.06. 00:01

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr782638979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage1105 2011.02.06. 00:45:09

Hát tudom hogy utálsz meg mindenki :( de ezt nem hagyhatom szó nélkül hát ez királyság.Ez a sok reklám nagyon hangulatfestő ahogy 2 telóval a kezedben próbálod személyes ügyeidet intézni hát az nagyon tetszett.Amúgy Call of Duty Call of Duty Call of Duty HeHeHe.Ez egy nagyon állat vidi lett nekem tetszett hogy elhülyülted és ezt a paródiát nem vetted komolyan.Én mikor megláttalak a Killing Floor videóddal azt hittem te is csak egy kezdő vagy akinek az az első vidije és nincs semmije.Bocs ha tévedtem számomra az első videód.És azóta nagyon sokat dolgozol hogy nekünk mindig friss anyagot csinálj.És tényleg nagyon jó videós vagy azóta is csak te csinálod a legtöbbet és legjobbat.Nem azért mondtam hogy minden többi videóst lehúzzak de te most tényleg belehúztál és Senshi barátod is jól halad ő is nagy kedvencem eddig nálam Lalee volt a király én nem várok el tőle semmit de egy kicsit kevesebb vidit csinál mostanában de a minőséghez idő kell.Sok sikert kívánok a legbénább és leg.... videós akivel csak a föld találkozott Balage. Ez nem önsajnálat de komolyan valaki mondana rólem egy stabil kritikát ne 10000 kommentből kelljen kibogarászni hogy mit rontok el mindíg ha valaki ezt megteszi akkor nagyon köszi.

Jorgam 2011.02.06. 07:37:24

@Balage1105: Nekem nem a videóiddal van problémám. Vannak nem annyira kidolgozott videók a blogon. Semmi gond, majd javulsz, viszont a kommenteid, azoktól széthalok. Ennyi képmutatást, és hülyeséget ritkán látsz egy kommentben.

@Abydos : Szerintem ez a "nem annyira jó" videóid közé tartozik. Őszintén szólva ez nem tetszett annyira, mint a többi videód. A játékban rengeteg dolog van ami rettenetesen poénos, és legtöbbjüket figyelmen kívül hagytad, vagy csak megemlítetted. Ez zavart nekem be egy kicsit.
A bari bárányos dolog... húú nem tudom, engem az ilyenek nem igazán dobnak föl. Lehet hogy másokat igen, s ha tényleg, akkor semmi problémám vele, de nekem nem igazán jött be.
Az egész videónak volt egy kis "összecsapott" érzete, ami csak azért üt így ki, mert megszoktam tőled a kidolgozottságot és megfontoltságot.
Összegzésképpen, többet is ki tudtál volna hozni magadból, és a játékból is.

YouFail 2011.02.06. 09:26:44

Nekem tetszett a videó , én már régóta játszok codos játékokat és ezektől a rangoktól majd földön feküdtem a röhögéstől.Am a szövegeket is jól kifigurázza a bla bla bla-valxD A videód nem volt rossz de engem igazából a játék érdekelt és ezek a reklámok főleg az utolsó felhúzott az első még tetszett.

jak21 · http://jak21.blog.hu/ 2011.02.06. 09:43:30

@Jorgam: szerintem azért nem mutatta be a poénos dolgokat mert nem akarta lelőni a poént és arra akart rávenni próbáljuk ki a játékot ezért csinálta a reklámot a "bari bárányos dolgot" pedig szerintem azért csinálta hogy ha játékban nem mutatja a poénokat a videoban legalább legyen

Jorgam 2011.02.06. 10:22:39

@jak21: A poénok mind lementek, láthatóak voltak, csak épp nem poén ként adta elő. Például, ez a bla bla bla dolog lement, ezen sírva röhögtem, ő pedig úgy fordította le magyarra, hogy elvesztette a poénértékét. Ugyanez a bottal. Eszméletlen nagy poén mikor felveszi a botot és kiírja hogy "You picked up an useless stick". Egyből eszembe jutottak azok a CODos küldetések ahol felvettél egy aktát vagy bármit, és nem érdekelt, mire jó az, vagy miért kell felvenned.

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.02.06. 10:24:50

-hát, az az igazság, hogy sosem értelek titeket. :/ Amelyik videóba több munkát fektetek, mint 5 perc, az egy rétegnek sosem tetszik :D

"Az egész videónak volt egy kis "összecsapott" érzete, ami csak azért üt így ki, mert megszoktam tőled a kidolgozottságot és megfontoltságot."
Összecsapott érzet? Külső felvételeket készítettem, extra bakikkal a Resistance videóról, megszerveztem Bari kiszabadítását, üzentem mindenkinek, hogy ne vegyenek fel barátlistákra, nulla zenei tudással próbáltam "zenét" szerezni a videóhoz (minden zene saját, kivétel a játéké), egy olyan játékot mutattam be, ami két perc alatt hátrafelé kúszva teljesíthető, de mégis kreáltam belőle egy 14 perces cuccot, és így ez után összecsapott érzést kelt?

A többi videómnál a módszerem egyszerű, mint egy faék. Bekapcsolom a gépet. Elindítom a Frapsot és az Audacity-t. Elindítom a játékot és innentől véletlenszerűen beszélek (nincs megírt szövegem, instrukcióm, semmim sincs). Ha meguntam, elköszönök. Kilépek a játékból. Előveszem a Windows Live Movie Makert. Beleteszem a videót és a hangokat és konvertálom majd Youtube. Tehát ennyi ideig dolgozom egy videón. Sose vagyok megfontolt, sose tervezek előre.

A lényeg, hogy tényleg nem értelek titeket, én unom, hogy mindig ugyan olyan videókat kreálok. Szeretem az ilyen változatosságot, ezzel tizenötször több a meló, de ezért sokkal közelebb is áll hozzám.

"szerintem azért nem mutatta be a poénos dolgokat mert nem akarta lelőni a poént "
Minden létező poént bemutattam a játékból, kivétel az első killt.

"A játékban rengeteg dolog van ami rettenetesen poénos, és legtöbbjüket figyelmen kívül hagytad, vagy csak megemlítetted."
Ha olyan poénra gondolsz, ami angol nyelvű, háááát az azért van, mert Lessie többet tud angolul mint én. Próbáltam csak hellyel közel mondani a lényeget, hogy aki még nálam is kevesebbet ért, ne érezze magát kirekesztve.

@YouFail A reklámokat az új média törvénynek köszönd! :D

No, jól kiírtam magamból amit akartam :D Ja, amúgy ha nem tetszik ez a videózási stílus, akkor még több és több ilyet fogok csinálni, hogy legyen hova fejlődnöm :) Köszönöm az észrevételeket! :)

Balage1105 2011.02.06. 11:11:36

@Abydos: Nekem tényleg tetszett szerintem a sok reklám csak hozta a hangulatot.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.02.06. 11:55:26

Vállalni kell az újdonságokat szóval grat Abydos! Egész jópofa videó volt, de még legközelebb kímélj meg a kamera rángatástól a játékban :D

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.02.06. 11:59:05

@Balage1105: Neked pedig még annyit, hogy sejtésem jó és tiéd a Transformers-es videó, akkor nagyon szíven üthetett, hogy 4 kommentet kaptál rá. Minden esetre ez még nem ok rá, hogy ilyen érdekes kommentekkel bombázzad az oldalt. Ha tévedtem és nem a tiéd az említett videó, akkor elnézést.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.06. 12:25:08

szórakoztató és hangulatos videó...most mit mondjak még? :D

Balage1105 2011.02.06. 12:49:16

@HUN-cut: Ekkora tévedést istenem hát hogy szoktam köszönni (Hello mindenki Balage vagyok) hahóóó. Én vagyok a bloggerek főszerkesztője már bocsi de az az én vidim volt és tudom hogy rossz. @TomVadeR: Mindíg a legjobb videósok a legkö....k mindenkivel ezt nem értem.TomVader is tök kedves a vidiben itt meg minden 13 éves gyereket piszkál.Nem értem.

(Tom) 2011.02.06. 12:55:23

DÁVNLÓADOLNOM KELL!!!!!
rohadt nagy baromság a game xD
a bemutatód pontos,tömör,lényegretörő volt...az első két reklám még tetszett is,de az ajánló roh....szóóval sza... nem tetszett...
viszont új világcsúcsot állítottál fel!!!!...nem tom miből,de biztosan megtettted!!!
Üdv:(Tom),syforceHUN és syforceHUn

P3T1 2011.02.06. 13:06:41

amugy a kiejtése a codnak helyesen kol of djuti...assszem, ennek meg djuti kols

DanY (PuLSE Games) 2011.02.06. 13:42:57

@Balage1105: Rohadt érdekes mondhatom. Én is 13 éves vagyok és egy rossz vagy fikázó kommentet nem kaptam
Sőt TomVader meg nagyjából mindenkimás csak dicsért..
Ne háborogjá.. Azért piszkál mindenki mert képtelen vagy tanulni az építőkritikákból és "piszkálásnak" veszed..
Vegyünk engem.. Első vidim írtak ilyet: Nem volt jó. Sz..r volt. ÉS PL: a hang sz.r, vagy unalmas nem tom má...

De kaptam jópár kritikát. És minő érdekes az új videómra 1 rossz vagy fikázó kommentet nem kaptam..

Sőt még TomVader meg is dicsért hogy fejlődtem...

Ha esetleg tudnád használni 13 évesen a pontot, és a vesszőt, akkor talán nem szólnának be....
Meg ha például nem dünnyögnél hogy mindenki MINKET!!! (engem nem úgy hogy mi ez az ÖSSZES 13 éves...?!) Piszkál, és megfogadnád a tanácsokat talán nem szekálnának NŐLJ FÖL EMBER!

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.02.06. 14:36:24

Na ne veszekedjetek ilyesmin, annyit nem ér. Elnézést egy kicsit elragadtattam magam, mert nem szeretem, ha egy kommentben nem használnak normálisan írásjeleket. @Balage1105: Nem szoktam piszkálni se a 13 éveseket, se a nagyobbakat. De ha egy másik videónál írt kommentedben ígérted, hogy normálisan fogsz írni, akkor tartsd is be légy szíves. No, ezennel pont.:)

DanY (PuLSE Games) 2011.02.06. 15:08:36

@TomVadeR: oké, elvégre te vagy a videómester...
Na Balage én is bocsánatot kérek hogy olyanokat írtam, és itt a pont.

Balage1105 2011.02.06. 15:17:40

Igazából nem tudom hogy hóvá kell vesszőt rakni meg ilyenek 2es vagyok nyelvtanból a tollbamondásban is mindíg lehagyom,mellesleg kösz pont . :)

Balage1105 2011.02.06. 15:17:49

Igazából nem tudom hogy hóvá kell vesszőt rakni meg ilyenek 2es vagyok nyelvtanból a tollbamondásban is mindig lehagyom,mellesleg kösz pont . :)

Balage1105 2011.02.06. 15:19:43

Bocs hogy 2x tette ki de nem akarta kirakni ezért még egyszer rányomtam , amúgy azt akartam mondani hogy jó lett a remake az eredetit nem láttam.

DanY (PuLSE Games) 2011.02.06. 15:22:45

@Balage1105: Köszönöm.. Nézd meg légyszives a remake kommentemet (kérdeeztem valamit kérlek válaszolj rá) komment... Pont. :D

DanY (PuLSE Games) 2011.02.06. 15:22:53

@Balage1105: Köszönöm.. Nézd meg légyszives a remake kommentemet (kérdeeztem valamit kérlek válaszolj rá) komment... Pont. :D

Cubi 2011.02.06. 16:07:46

Ez baromi jó:d Nagyon tetszett ez a kis szüneteltetés reklámok,üzenetek stb:D

DanY (PuLSE Games) 2011.02.06. 19:29:34

Nekem ez annyira nem tetszett mint a többi:
Ne-Ga:
. A reklámok nekem nem jöttek be...
. Elhülyülted (én nem vagyok oda az ilyen hülyülésekért)
. Bari a bárány. Háát, az nekem nem tetszett annyira, de jobb volt, mint a reklám :)
. (Én szeretem az Activision-t)

Po-zi:+ Nagyon tetszett a játékválasztás..
+ A rangok (...)
+ Jó a szöveged..
+ Minden más...

Tipikus Abydos minőség...
Örülök, hogy megismerhettük ezt a videós oldaladat is...
Remélem, lesz még több ilyen, de szerintem inkább foglalkozz a normál stílusosakkal (pl: Spore, Hot Pursuit)

Egyéb:

Kiejtés: Djuti (Gyuti) Kólz: Dö Kálm Bifór dö sztorm
Kól of Djuti:
Ektivízsön

Ennyi vó'tam

Jorgam 2011.02.06. 19:29:49

@Abydos: Azért hívtam összecsapottnak, mert szerintem sokkal összeszedettebben beszéltél az 1 óra 44 perces Spore bemutatóban, mint ebben a videóban.

Jorgam 2011.02.06. 20:21:20

@Mong00s3VIDEO: Az Ektivizsön a világ egyik legkapzsibb, legpénzéhesebb játékkiadója. Ergó sz.r

Jorgam 2011.02.06. 21:24:47

@HUN-cut: Az activision egy kiadó, nem fejlesztő. Nem csinál játékokat.

No akkor kezdjünk el regélni. Vót eccer hun nem vót, volt egy Electronic Artsos Medal of Honor fejlesztőcsapat. Néhány ember ebből a csapatból azt tanácsolta, hogy a következő medal of honorban legyen pár olyan küldetés, ahol a játékos egy egyszerű sorkatona bőrébe bújik, sőt még egy olyan pályaelképzelés is volt, ahol a játékos nem kap fegyvert. Az id és az EA nem fogadta el a javaslatot, mert féltek hogy lerontaná a játék keresettségét, ha nem a tipikus "egyszemélyes amerikai hadsereg" bőrébe bújnánk.
Ekkor ez a néhány fejlesztő kilépett az állásából, és megalapította az Infinity Wardot. El is kezdték fejleszteni az új játékukat, amit Call of Dutynak neveztek el. Jellegzetessége az volt, hogy a játékos egy, nem kizárólag amerikai sorkatonát játszik, valamint az a pálya is bekerült, ahol a játékos nem kap fegyvert(A szovjet kampány stalingradi pályája). Ezekkel a játék teljesen más képet adott át a játékosoknak a második világháborúról, de volt egy probléma. Nem volt kiadó. A teszt verziójú játékot elküldték az Activisionnek, akik bizalmat szavaztak nekik, megvették az Infinity Wardsot, és kiadták a játékukat.
A játék Hatalmas siker volt. Activision rengeteget nyert vele, és az Infinity Ward egyből nekikezdett dolgozni a Call of Duty 2-n, viszont az Activision megérezte azt, hogy ebből a névből rengeteg pénzt lehet kihozni, ezért ráállított egy másik Activision tulajdonban levő fejlesztőbrigádot, a Treyarchot, hogy csináljanak egy kiegészítőt a Call of Dutyhoz. A kiegészítő egy évvel a játék megjelenése után jött ki, és nem ért fel az alapjátékhoz. A Call of Duty 2 azomban még csak félúton volt. A helyzet úgy nézett ki, hogy Activisionnek kellettek a Call of Dutyk, viszont az infinity ward csak két évente adott ki call of dutyt, ezért mikor a Treyarch kiadta az united offensive-et, Activision bácsi asszonta nékije, hogy kezdjen el dolgozni egy új call of dutyn, a Call of Duty 3-an, amire két évet adott neki, így elérve azt, hogy minden évben megjelent egy Call of Duty.
Az infinity ward befejezte a cod 2-t, ami hatalmas siker lett, s kezdtek dolgozni a cod 4en, míg treyarch befejezte a cod 3at. A call of duty 3 viszont hatalmas bukás lett. Közel sem ért az infinity wardos színvonalhoz. Szinte senki sem vette meg, míg a call of duty 4 az első héten rekordot döntött. Kijött a treyarchtól a world at war, ami jobb volt, mint a COD3, de még mindíg nem volt IW színvonal, s az infinity ward piacra dobta a Modern Warfare 2-t, ami az évtized legsikeresebb játéka volt. Infinity Ward ekkor azt mondta, hogy az activision kapja be, mivel a jó codokat ők csinálják, a treyarch csak rontja a színvonalat. Titokban elkezdtek egyezkedni az Electronic Artsal, amit az Activision kiszimatolt, és mivel az IW activision tulajdon volt, és activision tulajdont akartak átvinni az EAhez, Activision beperelte őket. Az infinity Ward feloszlott, és az egyik fele csatlakozott a szintén activision tulajdon "Sledgehammer Games" hez, a többi pedig megalapította a saját stúdióját, a "Respawn Entertainment"et. A 2011es CODot a Sledehammer games fejleszti, míg a Respawn entertainment első játéka, ami már nem COD néven fog futni 2012ben jön ki, és azt jósolják, ez lesz a COD halála.
Öszvissz ennyi a sztori. Ezért útálom az activisiont.

PixelWar 2011.02.07. 15:01:57

@Jorgam: Ez mind igaz de azt kihagytad hogy a respawn entertainment megvette a modern warfare (jól írtam) nevet azaz a cov 'cod' játék csak simán Modern Warfare 3 néven fog futni.

Ui.: Szerintem a cod csak azért lett ilyen sikeres mert nagy volt a reklámja.Már a 4en lehetett érezni hogy már konzol játék szaga van.Vagyis amit sokan nem értenek meg, a COD egy NEM többjátékos módra kialakított játék csak egyszemélyes kampány--> már 4 rész óta ugyanaz a multi --> konzol játék.

$a$ koma 2011.02.07. 18:54:57

@Jorgam: Jorgam, legközelebb hanyagold a trágár kifejezéseket, és olvasd el a szabályzatot.
@Mong00s3VIDEO: Ugyanez vonatkozik rád is

Lehet káromkodás és oda nem illő szavak nélkül is véleményezni, pls srácok.

MonsterRipper 2011.02.07. 19:38:56

szerintem hibátlan videó. de tényleg nem találtam benne semmi kivetnivalót.

Jorgam 2011.02.07. 20:03:11

@PixelWar: Ó én buta.
Teljesen új enginet fejlesztenek maguknak, s az eddigi infinity wardos, activision tulajdonban lévő motrot a sledehammer kapta meg. Amúgy olyan pletykák terjengenek, hogy a Sledgehammer games CODjában Ghost bőrébe bújunk :D

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.02.12. 23:58:22

Abydos a twitteres reklám nagyon üt, a videó meg mint mindig nagyon ott van.

Ben47 2011.02.13. 15:06:56

Samsung Wave!!! (Y)(Y) =)
süti beállítások módosítása