Akik videókat küldtek be...

DW - Tervezz és Építs

2011.02.12. 00:01

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr632654280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.02.12. 01:53:16

Na szóval... kezdjük a legnagyobb problémával, ami zavart:
Informálatlan vagy!Ez egy nagyon régi játék amit kikövetkeztethettél volna az oprendszer támogatásból is.Ebből jött a sok hiba, pl miért nincs benne indiana jones, star wars stb. Ezért mert akkor még nem volt szerződésük ilyenekre és még a való életben sem volt ilyen legó figura,
A kerékfelhelyezést sem értettem teljesen,miért akartad sík sima felületre feltenni a legót?Ez soha nem működne.Nem tudom mit vártál egy 600 forintos, "ráérekkicsitakkorezlefoglal" játéktól.Szerintem egész jó lett volna ez a videó is, ha utána néztél volna

Űrpocok voltam, Sziasztok!

VIDEACITY5 (törölt) 2011.02.12. 09:43:26

Egyetértek űrpocokkal, és azt még el kell mondanom, hogy csomó nyelvtani hiba van, pl az elején az a: "ritka volt a teljesen magyar játékok"... ez nem inkább: "ritkák voltak a teljesen magyar játékok"? Úgy értelmesebb lenne.
És ha valaki a -ba, -be, -ban, -ben ragot még egyszer összekeveri, gyilkolni fogok. Olyan nehéz volt egy n-t tenni az "ebbe a játékba" végére?
Aztán ott van még a: "legyenek mondjuk jó sok elem".... no comment.
Ráadásul túl sokszor használtad az sz szócskát... nagyon bántotta a fülemet. Nem tudnád kultúráltan elmondani, hogy egy játék rossz? Vagy akkor legalább több szót is használj.
Látszik, hogy nem tudsz túl sokat a játékról, mert folyton ugyanazokat mondod. Ez még azt is mutatja, hogy húzni akarod az időt.
A végén még mindig nem értem, miért kell az a sötétség...

L1GH7 2011.02.12. 10:03:34

VIDEACITY5 ha már nyelvtani bajok, végén véső és nem végső van . ( egy kis észrevétel )

VIDEACITY5 (törölt) 2011.02.12. 11:07:10

@L1GH7: ?

VIDEACITY5 (törölt) 2011.02.12. 11:07:55

@VIDEACITY5: Ja bocs. Nem szóltam

syforceHUN 2011.02.12. 11:58:00

Nem mai játék,az egyszer biztos,és mondjuk ez alapból szerintem nem is játék,hanem inkább egy legótervező program :D
Amúgy meg,nem lett anyira rossz a videó-d,csak (ha nem haragszol rám meg miatta)szerintem a kiejtésed eléggé fua volt,asszem a R és a CS betűkkel van valami,de ez nem fontos,
különben meg:a kerekeket azért nem tudtad felrakni,mivel teljesen oldal nézetből nehéz még pl a google sketchupban (asszem elírtam),vagy a C4D-ben is bármit elhelyezni,kicsit felülről/oldalról nézve talán ráment volna!
ha megengeditek 10/6.5

syforceHUN 2011.02.12. 11:58:36

@syforceHUN: Ja,és kihagytam az:
Üdv:(Tom)
köszönést :D

Hogi 2011.02.12. 13:13:44

te még nem legoztál? Szedj elő 1 lego kockát meg egy kereket.. Na sikerül felrakni? Neeem? Talán azért mert az a kis bütyök kell hozzá amire rá tudod rakni..... Ez a videó engem FreddyD re emlékeztetett, még nincs meg a saját stílusod, és az miért baj ha nagy betűvel van írva az a cucc? Nem értelek...

LegendaH 2011.02.12. 13:25:38

@MafiaTwo: egyetértek.

nekem 10/8 adok de szívem szerint 7
2002-2003 játék? esetleg 2004 vagyis nem kell szidni
600Ft-ért nem fogsz jobbat kapni

zsomoka1998 2011.02.12. 21:59:36

@LegendaH: Annó 500-ért vettem a Black@White-ot

a videó nem annyira rossz

kepatrik 2011.02.13. 15:28:48

Nem kellett volna leszólnod ezt a játékot, mert már nagyon régi(2000 -ben adták ki ha jól tudom) és nekem is meg volt. Akkor még el lehetett szórakozni vele, mert nem volt akkoriban még pl.StarWars lego.

De van egy jobb LEGO-tervezőprogram a lego oldalán és ingyenes (sokkal több elem van benne). Ez olyan hogy építesz valamit és utána a program felajánlja azt hogy meg akarod-e rendelni a hozzá szükséges darabokat az interneten.

Itt lehet letölteni [LEGO Digital Designer]: designbyme.lego.com/en-us/Default.aspx?icmp=COCreateShareSpotlightUSDBM

Cookie Monster 2011.02.17. 18:24:23

Lehet hogy csak én nem vettem észre, vagy tényleg nem lett még befejezve a portal?
(Tudom , hogy nincs köze a vidihez, de már a prelude-rol is volt szavazás, és még arrol sem láttam vidit)
süti beállítások módosítása