Akik videókat küldtek be...

Maximum Games - Enslaved: Odyssey to the West videóteszt

2011.02.13. 00:01

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr1002654283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rábert 2011.02.13. 00:41:50

Nekem ez a videóteszt nagyon tetszett szépen összeszedett és folyamatos kommentár volt bááár lehetett volna kicsit hosszabb.:P Szép volt! :)

Üdv.: Rábert

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2011.02.13. 09:23:55

Rettentően informatív voltál! Le a kalappal, nagyon jó videó lett. Néztem volna még tovább, de sajnos az a 6 perc olyan gyorsan elment.. :)
Grat! 9/10

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.13. 10:50:59

Maximum Games videó, szerintem nem annyira fontos, hogy pro/kontrázzak. Jó videó, összeszedett kommentárral és tetszetős videó, akkor is, ha a játék az életben nem kerül a polcomra :D

syforceHUn 2011.02.13. 11:18:04

Kitűnő munka :D
bár a játék emlékeztet igazán a monkey-journal to the westre,neve miatt,és pár fellelhető apróság miatt...
de mondjuk annyian lekopizták már azt is,sőt,az is csak egy copi :D
Üdv: (Tom)

Tirol66 2011.02.13. 11:27:25

Jól összeszedett videóteszt volt!
Grat!
Üdv.: Tirol

Kakuzo 2011.02.13. 21:37:53

Üdv mindenki!
Hogy ne csak pozitív kommentek kerüljenek ki ide, ezért én is hozzászólok:
(kis kieg.) A bujkálós játékoknak a külön megnevezése a Stealth game.
Igaz, a játék nem bujkálós, de van benne olyan pályarész, mint azt ahogy meg is említetted.

Nem az első alkalom már, hogy az azzal,ezzel -t keverik az avval,evvel-el.

"Ez a játék kivihető.." Hova?
Csak hogy ne tűnjek "trollnak" vagy kis szemétnek, ezért elmondanám hogy nekem nagyon tetszett ez a bemutató! ;)
Tényleg informatív, igaz kicsit rövid, de nagyon jó.
Így tovább!

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.02.14. 00:40:26

@Kakuzo: Tudod ha olyan értelmes vagy és elmélyülten belemerültél ebbe a játékvilágba, akkor tudhatnád hogy nálunk a kivinni azt is jelentheti, hogy a játékot végigvisszük, kipörgetjük, kitoljuk,stb stb,
egyébként meg ezt én se tudtam, hogy így hívják ha lopakodós a játék.
A videó jó volt, bár az állandóan 5- esetleg 6-7 perces videók eléggé szűkeke nektek,most 4 percnyi időn át érvelhetnél a pontokért is amiket felsorolsz, tudom ,hogy ti nagyban nyomjátok és kevés az idő, de higgyétek el megéri azt a plusz munkát az a hosszabb videó.

Nos, végére is senkit nem akartam megsérteni, ezekért bocsánat, sajnos ilyen formalítással volt kedvem írni :). Sziasztok!

Kakuzo 2011.02.14. 07:24:51

@űrpocok: Tudom, tudom.. :D Csak már nem "első kézből hallom" ezt, és csak megjegyeztem. :P

Senkit se sértettél meg, legalább is ha valaki ellenségesként viszonyul a kommentemhez, én kérek elnézést, nem annak szántam.. :D (Tudom nem csak rám értetted az utóiratot.)
Szóval részemről nincs harag, ha valakinek is a csőrét piszkálná a dolog amit írtam. x)

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.02.14. 18:04:28

Hát köszönöm szépen a sok pozitív kritikát (meg azt az egy negativ-pozitívat is XD egyébként szerintem ha magyarul mondok dolgokat akkor azt tuti érti mindenki, próbálom széles körben csinálni a videókat :D). Mellesleg azért döntöttem a kicsit rövidebb 6-8 perces videók mellett most, mert a COD-os videóm kicsit túl hosszú lett szerintem, és körülbelül eddig tart ki az improvizálásom (az előbb említett 6-8 perc).Plusz a játékról így spolerelés nélkül tudok beszélni. Sajnos a COD-os videómnál elkövettem ezt a hibát. De mindig próbálok tanulni a véleményekből,mások videóiból és visszanézve a sajátjaimból is. Egyébként hamarosan kész lesz az F1 2010-es videóm is hasonló hosszúsággal. Igazából még elég sok tesztalanyom van,csak így vágták hozzám a gameket, alig bírtam kitolni mindet + a videókat felvenni belőle. Szóval még jó pár játék be lesz pótolva, mint pl. a Naughty Bear,F1 2010, iszonyat sok Move játék,PES 2011,Toy Story 3, stb. Most szerencsére egy olyan időszak lesz ahol kevés játék jön ki, így ezekkel is tudok foglalkozni. Amivel viszont kéne még az a Dead Space 2,LittleBigPlanet 2, Splatterhouse. Összességében mindig lesz friss videó a RPCJuniorokon tőlem. :D
süti beállítások módosítása