Akik videókat küldtek be...

Gary - Mashed Fully Loaded játékbemutató

2011.02.15. 00:01

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr642655106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LegendaH 2011.02.15. 12:11:16

10/7
+
-Rövid tömör
-Nagyából elmondtad

-
-Ennyire szidni egy!!! játékot
-Semmi fél-e info a játékról
-Monoton az egész a sok szidás miatt

Más észrevételeket elmondják a többiek

Szabo_Gary 2011.02.15. 15:07:16

Szia!
Köszönöm az észrevételt! Igen kicsit túlzásba vittem de sajnos ez egy olyan játék, amivel játszani kell, hogy megtudd hogy milyen. De talán a későbbiekben javítok majd a szinkronon.

Walcott 4 ever 2011.02.15. 15:18:32

Szerintam negatív ként azt tudnám felhozni ,hogy az ő a kevdenc btűd folyton ő-zöl nem is értem. Amúgy nem annyira vészes 4/10

Szabo_Gary 2011.02.15. 16:14:54

@Walcott 4 ever: Nem ez egy tévedés nem az csak az a gond hogy nagy hangzavar volt körülöttem és nem tudtam jól felvenni a szinkront és ezért elnézést is kértem (lásd alul a videómnál kommentek) de amúgy Köszi az Észrevételt!

syforceHUn 2011.02.15. 17:44:29

Kissé Télleg monoton volt,de szerintem nem volt olyan vészes,pl sokan rosszabbat is csináltak már!!!
a nézet tényleg kifejezetten idegesítő,de azért ha kicsit többet kijátszol a játékból,talán minden módot be tudsz mutatni!
egyébként,hajrá,jó volt 10/5.5
Üdv: (Tom)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.15. 21:00:07

nézzük a videjót!
- (neg.) egy picit halk
- nem túl informatív
- nagyon sok töltelékszó(ilyen, olyan, öö), gondolom improvizálva vetted fel a szöveget
- annyira nem rossz ez a kamerakezelés, mint ahogy leírtad...bár ez magánvélemény
- eléggé foghíjas a bemutató...igyekezz a lehető legtöbb dolgot kihozni a játékból, amit bemutathatsz

+ erős vélemény, amit alá is támasztasz videórészekkel
+ a maga módján szórakoztató a végén a szenvedés :D
+ a hangod passzol a videózáshoz
+ rövid, de velős videó, minden perce ki volt használva

összességében jó kis videó, talán ha olyan játékról csinálsz videót, amit szeretsz, arról mégjobb lesz :) persze az ilyen "indulatos" videók talán még szórakoztatóbbak, mint a "jajj de jó játék" stílusúak :D

Feha 2011.02.15. 21:58:43

Szia!
Tényleg nem lett olyan rossz videó, bár az előttem szólóak szinte mindent elmondtak a videódról. Egyet is értek velük, tényleg negatívuma az az volt, hogy kicsit sokat szidod a játékot (ami valahol érthető:)). Illetve az a bizonyos "őőő"zés is sokat számít..És az, hogy kevés információt adtál át a játékról

Pozitívumok például, hogy kihasználtad a videód minden részét (úgy értem, hogy nincs felesleges "holttér" végig beszéled ez nagyon jó)
Illetve ahogyan Je m'appelle Théo kommentelő is megjegyezte "a hangod passzol a videózáshoz"

Sok sikert neked a további videóidnál!!!
Üdv:Feha

Feha 2011.02.15. 21:59:52

Értékelést kifelejtettem | 10/6 |

Szabo_Gary 2011.02.16. 14:08:11

Köszönöm mindenkinek az észrevételt/kritikát, én ebből tanulunkk a legtöbbet! :)

U.I:Holnap kikerül a szilveszteri videóm azt is nézzétek meg!
süti beállítások módosítása