Akik videókat küldtek be...

Bloggerek - Transformers játékbemutató part 2

2011.02.19. 00:01

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr392656212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tybor 2011.02.19. 08:15:03

Szia! Én azt szeretném meg kérdezni hogy az előző transformers vidódban az elején a zenének mi a címe?

Hufee 2011.02.19. 10:24:50

Szerintem jó lett. Le a kalappal. Előző videódhoz képest másfélszer olyan jó. Viszont ami nekem feltűnt sok az öhmm... és még az üres menet. De emelet nagyon jó! Mondjuk én azt tanácsolom hogy inkább rövidebb és öhmmm nélkül.Nem muszály meg fogadnod de ahogy érzed.

BALAGE 2011.02.19. 10:39:50

@Tybor: Hello neked is. Az előző videómban az 1.5-ben egy rock ment, ha arra gondolsz akkor az a Green Day Buelvard of Broken Dreams ment.@Hufee: Hello. Köszi a tippet megfogadom és igen én is úgy éreztem hogy sok az üres járat, valamint még néha azt se tudtam mit mondok csak mondtam, viszont a legújabb videóm az már sokkal de sokkal jobb mint ez, ja és az már nem TF hanem POP WW (Prince of Persia Warrior Within. Ja és a Pixel Projecten még mindíg várjuk a jelentkező tagokat.

By Balage

Rábert 2011.02.19. 11:44:20

Ez már jobb videó, de a képminőségen picit javíthatnál.
További sok sikert. :)

Üdv.: Rábert

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.19. 22:09:13

bocs, de most nem volt nagyon hangulatom a +/- os dologhoz...úgyis sokan átvették már ezt az értékelést...szóval a videó egész jó (első rész első verziójához mérten pláne). Legnagyobb gond talán a hanglejtéseddel van, mégpedig, hogy nincs. Egyhangúan beszélsz, ami baromi monotonná teszi a videót. Próbálj egy picit játszani a hangoddal illetve vedd egy hangafülnyit hangosabbra a felvett hangot. Nem lesz ez rossz, kis gyakorlattal meg változatosabb bejátszásokkal egész j videóid lesznek.

eXertee 2011.02.20. 12:38:51

Szerintem a jó játékok nagyrésze 2003-2007-8 között volt. ott a GTA3,a Crysis, az AC (bár az lehet, hogy már későbbi, most lusta vagyok rákeresni). A videó jobb, mint az előzők, bár természetesen a nyomi monitorom miatt megint full fekete volt a képernyő, úgyhogy gameplayt nem láttam, csak a hangodat hallottam.:)

DanY (PuLSE Games) 2011.02.20. 19:14:59

@BALAGE: Na, ez határozottan jobb videó lett, mint az előző kettő. Gratulálok hozzá!
UI: Az, a porsche? -> Az egy Pontiac Solstice...
UUI: Oké, a hangulat, meg a grafika jó.., de szerintem nem lett akkora "nagyszám" ( A TF2-ről nem nyilatkozom, mert nem játszottam vele)
süti beállítások módosítása