Akik videókat küldtek be...

Hufé - Call of Duty 4: Zombie Mod

2011.02.22. 00:01

Értékelés:

Amikor elkezdődött a videó, hirtelenjében nem tudtam mi van. Az intró alatt semmiféle hangot nem fedezem fel, de zenei aláfestést se nagyon. Mikor vége lett, gondoltam, hogy elkezdesz majd beszélni, de megint csak néma "hangzavar"...öööh? A hangszórómat csutkára felhúztam, de így is alig értettelek.
Az elején felsorolod a kasztokat, és ez szép és jó. De a hatból, hármat nem jól ejtettél ki. Nézz utána kicsit jobban az Engineer, az Armored, és a Scout-nak is. Kicsit sajnáltam, hogy nem vetted fel a játék hangjait, de sebaj. Az már más kérdés, hogy a videóban említed a Wave-t...oké...de most a laikus ember honnan tudná mi az? Továbbá ugyan ez a helyzet Damage-el és a HP-val. Én és még jó pár ember tudja miről van szó, de mit szólnak a többiek? Magyarok vagyunk, hát akkor használjuk is a magyart ilyen helyzeteknél. Továbbá, szerencsétlen zombikat olyannyira felsoroltad, hogy már több napja csuklanak. Kicsit a beszédkészségedet fejleszd, mert később pl. magyar órákon is hasznát fogod majd venni ;)
Egy kicsit viszont meglepődtem a videó végén. Az utolsó perceknél teljesen eltértél a tárgytól. Történeteket meséltél, továbbá 1-2 emberhez szóltál csak. Nem igazán értettem, hogy miért pont egy játékvideóhoz fűzted mind ezt.

Egy mondatot viszont nem tudok értelmezni: 6:30-nál, légyszíves meséld már el nekem, hogy miről beszélsz, mert többször is végighallgattam de...nem értem xD
Viszont lehet én vagyok ennyire hülye...

Érdekesség: ...ledob maga alá egy...egy......(kínos csönd)......egy elsősegélycsomagot...
(kétszer is előfordult a videódban :D)

Borsesz

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr152666231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rábert 2011.02.22. 01:00:07

Hát az a sok csönd az tényleg kicsit rossz, meg nagyon halk vagy. :/
Meg még kicsit unalmas is volt jól, fölsoroltad a dolgokat de monoton volt lehetett volna több pálya. Vagy egy kis zene alaphangnak. A vége elég érdekes volt mintha megőrültél volna és mindent mondtál csak hogy még tovább tartson a videód. xDDDD Na azé nem volt ez annyira rossz. :)
Sok sikert!

Üdv.: Rábert

darktom98 2011.02.22. 07:03:31

Na kezdjük az elején: az intro azért intro, mert az egy jól összevágott játékokból álló videó, csúcs zenei aláfestéssel. Na ezek a tiédből hiányoztak, mivel szerintem összesen vágtál, kb.4-et.
A videó: Úgy beszéltél, mint akinek hangyák futkároznak a gatyájában, vagy adrenain túltengése van. Én örültem volna, hogy amikor a castokat mutatod, a videóba is vágj bele egy részt arról a castról, de ez már csak azért sem volt leheteséges, mert ugye ez eléggé gameplayszerű volt.
Végszóként: Nem lett olyan rossz, de máskor jobban ügyelj a zenére, a szinkronra, és a vágásra,szval a technikai részre. Nekem a hibáktól eltekintve, sok kezdő nem tud ilyen jót csinálni, azt mondom, hogy ne add fel, de,legközelebb ne náthásan videózz. Mondom, nem lett rossz, sőt nekem már egészen tetszett :D mondjuk én azt is nézem, hogy milyen a játék :D
ui.: Megtudnád adni a szerver IP-jét? pls

darktom98 2011.02.22. 07:06:25

@darktom98: Valamit kihagytam: Láttam, sok dolognak utánanéztél, de máskor, ne ilyen monotonon, gyorsan add elő.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.02.22. 08:20:39

Első videónak egész jó lenne, még esetleg másodiknak is, de asszem neked már vannak videóid, ahhoz képest viszont gyenge. De már mindent leírtak, úgyhogy:

Bobesznak üzenem: 6:30-nál azt mondja: "ez most szerintem úgy hangzott, mint egy szerver-reklám, pedig nem volt az, ma mindegy." :D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.02.22. 12:40:07

@Millenotti: örök hálám :D akkor csak én nem értettem...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2011.02.22. 13:22:26

@Borsesz: Szerintem nem volt kevésbé hallható, mint a többi. :D

freezbeee 2011.02.22. 14:14:39

Szerintem jó lett a videó. Egyébként ez a 2. videója. Nézd meg a channelét.

pmate95 2011.02.22. 15:48:51

Szerintem nem lett olyan rossz. Én egész jól értettem, hallottam, pedig fülessel néztem. Nem játszottam a cod4-el, de azért tetszett. A videó nagy részét végigbeszélted. Az intro közben a hangbeállításokat nézegettem, hogy nem-e én kapcsoltam ki a hangot, de aztán már jobb lett. Sok Szerencsét!

BALAGE 2011.02.22. 20:26:12

Én nem vagyok profi, sőt még haladó sem ezért nem lenne tisztességes ha most elmondanám nektek mi a helyzet.Mert szerintem ez egy nagyon jó videó és a vége kicsit tényleg izém,ja és az intró valami jó kis pörgős szám jó lett volna.De én azt mondom hogy 2. videónak tökéletes.
Az enyémhez képest ;).Ja és köszi HUFÉ hogy beküldted a videót a versenyünkre.Ja amúgy te győztél, mert csak te küldtél be videót XD.
By BALAGE

Extranger 2011.02.22. 20:41:29

Szerintem jól sikerült,részletesen bemutattad a játékot.Nekem csak a hanggal volt bajom de azt leszámítva szerintem jó lett.Csak még néhány pályát is bemutathatttál volna extraként.

Hufee 2011.02.23. 16:17:03

@darktom98: Köszi meg fogadom a tanácsokat de Először azt írtad kommentben hogy "Úgy beszéltél, mint akinek hangyák futkároznak a gatyájában, vagy adrenain túltengése van."
Második kommentedben pedig:
"ne ilyen monotonon, gyorsan add elő. "

Sajnos a játékban nem lehet casttot váltani ugyan is akkor lehetne ha meg halsz de nem lehet meg halni mert csak (le esel a földre)és csak akkor lehet váltani ha meg halsz az pedig ugye lehetetlen

@Extranger: Igen sajnálom kimaradtak a páyák de a szerver állandóan fullon van. És pálya váltás óránként van egyszer.

@BALAGE: Köszönöm szépen :) Meg nyertem az 1. helyet :D
egyébként csak azért küldtem a videót ugyan is meg csináltam ide rpcj-re majd felnéztem a blogotokra és tovább küldtem az emailt. :D

darktom98 2011.02.23. 18:50:54

@Hufee: am köszi az IP-t. és szívesen, egész jó kis videós lesz belőled, ez kezdésnek (jó, második videónak) nagyon is jó volt, és tudom a castváltási problémákat, mert én már voltam másik survival szervereken, de ez jobb, de ezt meg lehet oldani azzal, hogy disconnect, és utána megint connect :D persze akkor, többet kell vágni :D

ecio 2011.02.23. 21:23:43

Hello meg adod az ip-t? Jobb lett volna hogyha komment be irod le az ip-t vagy a videódba...Amugy nem lett anyira rossz.

Hufee 2011.02.24. 08:33:13

@ecio: 193.138.125.86:29002 tessék.Jó csak én nem számítottam arra hogy ip-t fognak(tok) kérni. :)

Jorgam 2011.02.26. 05:23:01

Mikor az összeveszésről, meg rólam beszélsz, azt arra érted, mikor bannt kaptam egy hónapig?
Nem azért írtam azt, amit írtam, mert "unfairnek" tartottam azt, amit rólad mondott, hanem azért, mert olvasom a srác kommentjeit, s fogom a fejem, hogy "Ez a gyerek szánalmas..."
Csak félre akartam tologatni a tévhiteket.

Hufee 2011.02.26. 12:35:16

@Jorgam: Ja oké akkor én félre értettem bocsi de egyébként igen arra az egy hónapos bannra gondoltam.

brooklinboyandsasa 2011.02.26. 13:39:13

Egyet ertek az ertekelessel:P

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.03.02. 15:59:34

@BALAGE: Nem tudom miért ide kell ilyeneket kommentelni,hogy még nincs videóm,de majd lesz,ja az oldalon nyereményjáték van,jajj a vidimhez képest jobb de itt az enyémnek a linkje,stb,stb,.És a legrosszabb, hogy
véleményt alig írsz,azt is csak azért, hogy legyen ürügyed a kommentre.

A videó szerintem közepes lett,valami zenével fel lehetne dobni,vedd fel a játék hangjait,és ha imprózol akkor vedd fel a hangot akár 50x is, hogy jó legyen.

Nem akartam megsérteni senkit,sziasztok!

pjocoHUN 2011.03.05. 02:40:43

Sz*rból kicsi is elég, de az a baj ez is sz*r! xD
süti beállítások módosítása