Akik videókat küldtek be...

Krisztián PC Játékai Sorozat - GTA San Andreas

2011.03.06. 00:01

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr692673195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rábert 2011.03.06. 00:57:51

Fogadjunk ahogy megvan a videó azonnal fölrakjátok, és meg se nézitek aztán meg megsértődötten törlitek hogy mi milyen szemetek vagyunk hogy lefikázzuk a videótokat......
Mi lenne akkor hogyha rendesen fölkészülnétek, meg írnátok a szöveget és nem többször de legalább egyszer megnéznétek a saját videótokat?
Akkor ti is jobb kritikákat kapnátok és nekünk sem kellene ilyen borzalmas videókat végignéznünk......

Üdv.: Rábert

LegendaH 2011.03.06. 06:38:19

Számomra a GTA sorozat távol áll de 1-2 tudok róla

A videó 5/10

-unalmas
-Honnan van annyi pénzed? 4 perc játék után!?
-Olyanról beszéltél ami engem nem érdekel
-A módokra kb 2 perc rá ment

TMhun 2011.03.06. 07:18:48

Csak tipp de szerintem csak letoltott egy 100% os mentest :)
nekem mar a hangja sem tetszett bar biztos az enyemmel is vannak.igy. Errol jut eszembe, mikor kerul ki mar a vidim :D

Jorgam 2011.03.06. 08:24:16

Összeszedetlen, de meg sem lepődöm. Rossz a játékválasztás.
Egy GTA játékot nem lehet jól bemutatni.

DanY (PuLSE Games) 2011.03.06. 09:35:32

"Tettek bele új autókat" - Most komolyan mire számítottál mindegyik GTA-ban van rengeteg új autó....

Te melyik GTA-val játszottál ezen kívül? "Új mellékküldetéseket taxizás,pizzafutárkodás" - Haver, Taxi,Pizzafutár má' volt a GTA3-ba és a Vice citybe is -.-

"Mondjuk őőő, Akkor van sok új újítás a játékban..." ÚJ ÚJÍTÁS?! E olyan mint a RPCJ-ben a Szemét Szemét...

"Lehet javítani a sztatiszkikátat" - EZT MÁR EGYSZER MONDTAD, rosszul imprózol...

"Mesterséges intelligenicia" - Öhm,öhm játszottál már a VICE CITY-vel??

"Módokat tettem bele" - A cím az eredeti játék bemutatása Letojom a módot, az EREDETIT KELLENE MUTATNI VAGY MÁS LEGYEN A CÍM...

Lehet hogy én vagyok a hülye, de sztem a Vice City-be is lehetett venni már...

Egy nagyon lényeges motívumról nem beszéltél ÚSZÁS!!!

Gyerek, nem akarok semmit mondani, de fingod nincs a GTA-ról, amit így tudsz/láttál összehablatyolod.

- Élvezhetetlen,Unalmas,Ismétlésekkel,ŐŐ-kel és Mondjuk-okkal tele..

GTA SAN ANDREAS BEMUTATÓ: 10/4 - Szerintem nagyon rossz de azért nem kapsz nagyon rossz pontokat...

DanY (PuLSE Games) 2011.03.06. 09:38:00

@Jorgam: Ezzel nem értek egyet :P Majd lesz egy GTA3 bemutatóm úgy egy év na jó kevesebb, de azt ideig-óráig csinálom és nem úgy hablatyolom össze mint Krisztián. A lényeges motívumokat kiemelem, Küldetéseket, Ez az első hátulnézetes vagy 3D-S Gta stb..
De ő télleg elszúrta Nemkicsit. Nagyon

TMhun 2011.03.06. 09:56:14

@Jorgam: Kevés embernek megy a jó improvizálás (kivéve aby).
Én is van, hogy napikig csinálok egy videót és nem azért, mert sokáig tart kivinni a játékot mivel azok a felvételek megvannak 1-2 óra alatt. A hosszú idő a jó vágás és szöveg felmondása és még így is sok hibám van benne :/

ui.: nem is szeretem az olyanokat akik csak elkezdenek felvenni és mondanak mindent ami eszükbe jut, mivel tudom milyen fárasztó csinálni egy jó bemutatót.

Raziel6663 2011.03.06. 10:52:04

"Lehet tuningolni az autót, úgy hogy teszünk bele módosítót, felfüggesztést, magyarul low rider szettet. "
JAJ! Ez csak nekem tűnt fel?
Egyébként a videó egyszer megnézhető, majd 2 percen belül felejthető.

VonCroy 2011.03.06. 10:54:56

Én véleménem szerint GTA3-tól csak romlott a grafika a San Andreas-ig. Ennek ellenére GTA3 van a legjobb grafikája. Mert emlékszem megvolt nekem a GTA3 eléggé szagatott a gépemen. Kioróbáltam a Vice City-t és az nem szagatott nekem, ugyanazon a gépen.

Bon3s 2011.03.06. 10:55:19

@Jorgam: Nincs 100%-osan igazad de lehetett volna sokkal részletesebb is

Bon3s 2011.03.06. 10:58:49

@Jorgam: de az is elhangzott "jaj nem tudok mit mondani erről a játékról" akkor mi a jó halálnak készítette a videót???

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.03.06. 11:07:27

@Jorgam: ez butaság, lehet jól bemutatni egy GTA játékot, csak több erőfeszítés és tapasztalat kell hozzá, mint ami Krisztiánnak van.

Jorgam 2011.03.06. 11:10:02

Tmhun:
"ui.: nem is szeretem az olyanokat akik csak elkezdenek felvenni és mondanak mindent ami eszükbe jut, mivel tudom milyen fárasztó csinálni egy jó bemutatót."

@TMhun: Hát, akkor mi nem leszünk jó barátok.

TMhun 2011.03.06. 11:25:42

@Jorgam: Itt egy kis félreértés lesz. Azokat nem szeretem akik elkezdenek felvenni de nem tudnak semmit mondani a játékról.

Viszont ha jól elmond mindent és nem csak annyit, hogy felborítottam a kukát akkor áldásom rá :D

syforceHUn 2011.03.06. 12:37:53

,,Magyarul lowrider szett" a módosított felfüggesztés magyarabb volt!
Különben meg a GTA sorozat összes tagja eléggé öszetett tulajdonságokkal bír,nagyjából a sztoriról rozmárbébipelenkányit se mondtál el,a grafika 2005-höz képest nem volt szép,csak átlag...
mod-nak nevezik általában a modokat,mert a mód az kicsit más ebben a környezetben, egyébként mi volt modolt a game-ban????
SEMMI! én legalább is nem láttam semmi újat...
egyébként is,,tuningolt autó"... legalább lefeshetted volna!
és a mesterséges,,inteligencia" az összes gta-ban pocsék volt,pl lövik a falat,mert mögöttük van az enemy...pffffffft!
Viszont dögunalmas volt az egész!
És ez a tájszólás...SENKIT nem szándékozom megsérteni,de ilyen parasztos vagy erdélyi tályjszóláőssal szerintem nem kéne a videók alá szinkront rakni...
Üdv: (Tom)

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.06. 12:54:19

nos egy GTA-t bemutatni szerintem kemény dió, mivel nagyon sok részletre ki lehet térni. Éppen ezért nem értem, hogy első videónak miért éppen ezt választottad? Ha nem vagy járatos a bemutató műfajban, válassz egy kicsit egyszerűbb játékot és a legfontosabb, hogy ÍRD LE a szövegedet vagy tanuld be, mert érezhetően nagyon nem megy az improvizálás. Ahogy már előttem is írták: ha szeretnéd a videódat publikálni a közönségnek, akkor először te magad is nézd meg mit alkottál, illetve, mivel ez tulajdonképpen mások szórakoztatására készül, nézesd meg ismerősökkel, hogy mit szólnak hozzá.
Sajnos ez így elég gyengusz lett:(.

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.03.06. 13:39:55

mit javasolnátok ha folytatnám a videózást ?

Rábert 2011.03.06. 13:47:48

@Krisztián123: Akkor folytassad hogyha úgy érzed menni fog. De még egy ilyen borzalmat ne csinálj kérlek...

u.i.:Írd meg a szöveget és vágd össze a videót,szerezz infót a játékról.

DawWDoG 2011.03.06. 13:52:56

@Krisztián123: 1x már megkérdezted, hogy folytasd-e... Az új videódra minimum 3-4 hetet szánj rá, ne rögtön sértésként vedd a negatív kommenteket, hanem tanulj belőlük -.-" "köszönöm a sok r*hadt negatív kommentet különben meg mit vártok ha még egyszer se csináltam ilyesmit ?" Nézd meg az FPS Mánia Doom 2 videóit... Azok első videók voltak, és szerintem minőségiek.

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.03.06. 13:55:06

írjam le előre a szöveget?
és akkor úgy vegyek fel hozzá jelenetet?
vagy vki segítene akkor írjon üzenetet köszönöm

Jorgam 2011.03.06. 14:05:23

Amúgy RPCJ oscarra szép lenne egy improv kategória.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.03.06. 14:33:29

@Jorgam: Hát jah :D
Egyébként szerintem 10/5 a videó.Rábert, neked van már videód? Szívesen megnézném.

syforceHUn 2011.03.06. 16:35:31

@Krisztián123:
,,írjam le előre a szöveget?
és akkor úgy vegyek fel hozzá jelenetet?
vagy vki segítene akkor írjon üzenetet köszönöm"
én szívesen segítenék,és szerintem sokan így vannak vele,de hogyan?
A TE bemutatódat NEKED kell megcsinálnod!
Esetleg jelentkezz valakik mellé,hátha tudnak segíteni neked hasznos tanácsokkal!(pl maximum games,vagy balage nak van egy játéksorozata,abba is beférsz szerintem :D)

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.03.06. 17:21:56

@syforceHUn: és annak a "balage"-nak van vmi e-mailje vagy blogja?
és igen tanácsok kellenének

syforceHUn 2011.03.06. 18:16:42

Igen...őőő,blog.hu/user/574254
ezzel talán érsz valamit :D

Loller1002 2011.03.06. 18:19:06

Nem a legjobb videó amit valaha láttam.....
Tanulj a hibáidból!
De szerintem folytasd a sorozatodat (valahol el kell kezdeni, végül is)

Shaqual 2011.03.06. 19:20:30

Elég rossz lett.

@Krisztián123: Látom elég bunkó vagy, vagy csak nem tanulsz nyelvtant.

Amúgy a tájszólás senkinek sem a hibája, de elégé hallatszott. És ha nem tudsz mit mondani a játékról, akkor minek csinálsz bemutatót. (a videó végén mondja)Nincs több hozzá fűzni valóm.

Ui.: Sok sikert a következő videóhoz, ha lesz.

Extranger 2011.03.06. 19:59:06

Hello!
Szerintem egy kicsit összeszedettebbnek kellett volna lenned és többb infót elmondanod(és a rossz infókat kiküszöbölni)Én is azt tanácsolom mint a többiek, fogadd meg a tanácsokat,hidd el nem sértésnek szánjuk.
ui.:A tájszólás szerintem nem a te hibád.

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.03.06. 21:06:49

Egyet leszögezek : Nem Vagyok Paraszt !!!!!!!!!!
a tájszólás meg nem tom mért van pedig normálisan beszélek meg minden

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.06. 23:08:47

Na lássuk azokat a tanácsokat.
Két választás létezik: az egyik, hogy sokat olvasol és megtanulsz választékosan beszélni hasra ütés szinten szórakoztató módon.
A másik, hogy igen, írd le a szöveget, amit mondani szeretnél. És igen, ahhoz a szöveghez szépen fel kell venned a jeleneteket a játékból. Nem úgy megy az, hogy elindítjuk a frapsot+a játékot s majd lesz, ami lesz. Egy videó elkészülése(normális videókról beszélek), az bizony, nem egy délután. Nekem se volt az, nehéz és olykor fárasztó meló. Ha leírtad a szöveget, többször átolvasod, s ha nem foglalkoztál még ilyesmivel, akkor elgyakorolod a felmondást. Ha már elég jól tudod a mondandódat, akkor kipróbálhatod élesben is. Miután rögzítetted az anyagot, vágsz hozzá jeleneteket. Kész a videó, öröm és bódottá, de még nem lőheted a netre. Nézd meg te magad, hogy mit alkottál. Ha nem vagy egoista, akkor feltűnhetnek neked a hibák, melyeket észreveszel és rögtön jön az elhatározás: ezeket sürgősen ki kell javítani. De tegyük fel, hogy tetszik neked, amit csináltál(nem úgy, hogy néztél a művedből 1 percet, nem, végigülted az egészet és jól szórakoztál), most jön a publikálás, de nem interneten. Először tessék a videódat megmutatni pár ismerősödnek(lehetőleg olyannak, aki szeret ilyesmikkel játszani, de mondjuk még nem próbálta az általad bemutatott játékot). Ha nekik tetszik a videó s netán kedvet is kaptak a játékhoz, akkor nyert az ügy:). Ezután valami élvezhető minőségbe konvertáld és lődd a netre.
A kommentelőknek: Örüljetek, hogy legalább megkérdezte, hogyan csinálja tovább.

jak21 · http://jak21.blog.hu/ 2011.03.08. 18:17:45

10/6 én örültem hogy csak 8 perces

Sh!fty 2011.03.11. 13:31:06

Nem vagyok járatos ezen az oldalon de mért raktok ki olyan videót ami semmit se ér?Már nem azért de szerintem én jobbat tudnák összehozni. xD

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.03.11. 14:49:28

@Sh!fty: A blog segítséget nyújt a kezdő videósoknak ahhoz, hogy a nézőink elmondják a véleményüket az adott videóról, és hogy ezekből tanuljon a készítő.

Ha szerinted lehetett volna jobb is a videó, akkor írd meg, miben változtasson legközelebb.

Sh!fty 2011.03.13. 11:41:41

@Borsesz: Köszönöm a kielégítő válaszodat.

maroki 2011.03.13. 19:37:54

3:43-ig az újításokról beszélt aminek a fele nem volt újítás és még nem is mondott el minden újítást sem XD

Kanonespieler 2011.05.14. 11:36:58

Szia, az a helyzet hogy szerintem te nem készültél fel erre a bemutatóra, lehetett volna ezt úgy is felfogni mint egy próbakört. Egy GTA-t bemutatni nem 8 hanem 38 percben kell legalább. És sokkal többet kellett volna beszélned a sztoriról mintsem az újításokról. Küldetéseket kellett volna mutatnod, járműveket, a teljesen új városokat stb... karaktereket, szereplőket. Ilyen egy GTA bemutatás. Egyébként akik felettem irkáltak azok nem romboló hanem építő kritikák, ne vedd sértésnek, nem annak szánjuk :))
süti beállítások módosítása