Akik videókat küldtek be...

Darkside crew - NFS hot pursuit

2011.03.09. 00:01

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr202675400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rábert 2011.03.09. 00:28:24

Jó volt a videó, csak annyi volt a hiba hogy a hang fura volt meg nagyon látszott hogy olvastad.

Üdv.: Rábert

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.03.09. 10:42:11

Az a baj, hogy nálam már azzal elvesztetted a hitelességedet nálam, hogy vízjeles videót használsz. Szólok, ha ezt az eredeti videó tulajdonosa meglátja és panaszt tesz a Youtubenál (ami két gombnyomás), a profiltörlés miatt nem lesz 10 000-es nézettséged... :/ Hacsak nem kaptál külön engedélyt...

Erről illene leszokni, nem véletlenül biggyesztik oda az emberek a saját vízjeleiket. Ha meg te magad takarod ki más vízjelét egy nagyobbal, azt sem ajánlom, mert az már sokkal súlyosabb vétség. (már erre is láthattunk példát)

Hajrá, csak igyekezz saját anyagból dolgozni!

Darkside-crew 2011.03.09. 11:04:22

hat erre mar engedélyt kaptam saját anyag nem megoldhatósága miatt..:D A vasamon örülök ha tudok élvezhetően működtetni új játékokat

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.03.09. 12:35:31

@Darkside-crew: Ha van engedélyed, egy szót sem szóltam :)

$a$ koma 2011.03.09. 12:43:58

Ez a 10.000 nézettség jó lenne, ha pl egy vagy max 4 videóról lenne szó összességében, nem pedig összeadva mind a 21 videód nézettségét:D Amúgy végülis jó videó, csak majdnem a teljes második fele gameplay ami sztem fölösleges.

Darkside-crew 2011.03.09. 13:48:46

köszönöm és tudom tisztába vagyok vele de ez csak fejlődik felfele minel többen néznek meg 1 videót.Ezt bizonyítja ,hogy az utolsó videóteszt nézetségének összege:4000 fölött van.

$a$ koma 2011.03.09. 14:07:01

@Darkside-crew: Ezt mond meg pls hogy számoltad:D

BALAGE 2011.03.09. 16:25:08

Hello Dirkside tetszett a videó. Engem a végén az zavart hogy felraksz egy 10 perces videót és az ember azt gondolná hogy 10 perc jó nézhető videó, helyett csak 5 a gameplay nem tud érdekelni amúgy tényleg jó. És a vízjelet nem is vettem észre.@$a$ koma: SaS még nem felejtettem el a liveos beszólásod az AC2ről :).

syforceHUn 2011.03.09. 16:39:17

Szerintem ez lett az eddigi legjobb videód (ha nem sértődsz meg rajta,mert mostanság mindenki meg van sértődve :D)
Hihetetlenül tetszett,és nem tudom,hogy másnak tetszett-e (kivéve Aby-t),de nekem bejött,hogy a videó kommentáros felében ilyen fura a hangod :D
A vízjel miatt azt kell hogy higgyem,hogy nem te játszottál,és ez igazán furává teszi az egészet (nem hiszem,tudom :D,de nincs kedvem deletet benyomni)...
a végén elég érdekesre sikeredett,hogy hírtelen megint rendes hangod van,és a végén a kis gameplay nem rosz,de ne 5 perces legyen!
öszességében:informatív,jó minőségű videót ,,adtál ki" és nekem akkor is bejött a hang :D

BALAGE 2011.03.10. 15:22:30

@$a$ koma: Semmi csak az hogy ovis játéknak neveztek az Assassin's Creed 2-őt. te piszkos kis madaracska :)

$a$ koma 2011.03.10. 15:27:23

@BALAGE: Mivan?:D LOL.... no komment......

ZIDAN 2011.03.13. 11:55:35

Lehet sokaknak nem fog tetszeni amit mondok
De ez a Need for Speed már nem az amibe én ano beleszerettem
Mért? Történet nuku Kicsit monoton és a játékélményről ugynézki a grafikára tették át a hangsuly
Azé nézzünk meg pl 1 2005 ös vagy 2006 os részét
ott még igaz nem volt ilyen a törésmodel és a grafika de szerintem a játékélmény tekintetében sokkal többet nyújtot és akár hónapokra le foglalt még mai napig is elenben ez vagy a shift 2 3 óra játék után ugy megunható hogy az ember hetekig elő sem szedi
szóval szerintem már nem nagyon éri meg megvenni legalább is azoknak nem akik még ano abba a élémytől fütött pörgös akcióval teli játékot szereték meg
nem mondom hogy ez nem az de közelsem olyan szinten mint a régebbiek
persze ezt is lehet szeretni de én nem érzem már azt az adrenalin lőketett evvel mint a korábbiakkal
süti beállítások módosítása