Akik videókat küldtek be...

Űrpocok - HP és a Főnix Rendje magánvélemény

2011.03.16. 00:01

Értékelés:

Szerintem, azzal mindenkit egyetért, hogy talán kicsit túl sokat káromkodtál a videóban. Értem én, hogy így is tudomásunkra akartad adni a véleményed, de erre rengeteg más megoldás is van, mint a trágár beszéd. Nem tudom, hogy esetleg játszottál-e a régebbi részek adaptációival, de az egy kicsit túlzás, hogy ez a játék ANNYIRA rossz. Ne érts félre, szerintem se egy jó játék, sőt elég rossznak mondható, de összehasonlítva például a negyedik résszel, még tűrhetőnek mondható. Oké, ez a te véleményed, és ezt elfogadom. De ha felsoroltad a hibáit, amik szerinted elképesztően borzalmasak, akkor mindegyikből mutass is valamit, hogy lássuk.
Így összefoglalva, nem volt ez rossz videó, csak kicsit bővebb is lehetett volna. Gondolok itt például arra, hogy... "Nem tudom ki adta ki". Akkor tudd, meg és mond el a videóban.
Apropó: Az Euronics-et, [Euroniksz]-nek ejtjük.

Borsesz

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr302699066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.16. 00:24:52

A CoD4-es bemutatód után ezt én gyengébb videónak érzem. A káromkodás részt én se értem, ettől nem lesz átütő siker egy videó. A kiadó pedig, ahogy a játék elején is láthattad a felbukkanó logóból az EA Games:). A videókat alap, hogy nem lehet elnyomni, mert a történet megértéséhez segítenek hozzá a legtöbb játékban. Ez a HP rész pedig inkább mászkálós kalandjáték lett, ellentétben platformos ugra-bugrás elődjeihez képest. A videóhoz még annyit, hogy meg volt az akarat, de mintha valaki szólt volna neked, hogy Elég lesz, be kell fejezned lassan. Hiányérzetem van kicsit, hogy lett volna még mit mondani azért bőven:).

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.03.16. 00:52:46

Hát elég rossz videó. Alig mutattál valamit magából a játékból.Néhány negatívummal egemlítésével próbáltál lebeszélni a játék megvásárlásáról,de nem mutattál semmi pozitívumot,így ez egy szimpla lehúzása a játéknak pár gameplay elemmel. Mellesleg nem értem,hogy a tutorial pályával mi volt a bajod,szerintem egy ilyen kaliberű játéknál egy ilyen szimpla gyakorló szakasz teljesen elfogadható. Kicsit olyan érzés mintha csak azért készítetted volna magát a videót,hogy becsméreld a játéknak néhány hibáját. Persze ezt szerintem mindenki tudja,hogy HP játékkal csak a film vagy a könyv fanjai fognak játszani,bár lehet az is kipróbálja akit egy kicsit is érdekel. Nekem nem tetszett a videó,de főleg azért amit Borsesz is említett. Az eddigiek alapján egy teljesen közepes vagy annál kicsit gyengébb játéknak ismertük meg és ezt is főleg az irányítása okozza. A videó számomra 3/10-et ért,a fent fölsorolt okok miatt illetve mert szóltál nekünk,hogy most vágtál egyet.Szerintem ezt mind észrevettük,főleg mert más a kép és egy áttűnés effektet is láthattunk.

HUN-cut 2011.03.16. 08:11:18

ÉN nem tudom ezzel akartál nagy fiú lenni ?

Loller1002 2011.03.16. 10:02:49

Én már játszottam vele konzolon is és PC-n is..
Szerintem nem sikerült jóra ez a videó.
A Játék nem sz*r..--(szerintem nem jó, nem a legjobb. vagy rossz)-DE
ne mond azt hogy sz*r mert sokak szimpátiáját elveszíted ilyen kifejezésekkel.
És szerintem a gameplay-ből bemutathattál volna kicsit többet + a főküldetésekből!!Azt gondolom hogy HP játékokat elég macerás
bemutatni.
Wilson játékbemutatója jó lett (HP 7)- NA azt a videót nézd meg.

Dryenful 2011.03.16. 13:41:26

Na ez tényleg nem lett valami jó. Először is igaz a játék nem valami jó,de szerintem azért sz*rnak nem mondható,mert én például HP fanként elég jól eljátszottam vele. Aztán a hibák amiket mondtál,az igaz tényleg benne vannak,de mondjuk a varázslást könnyíteni lehet,ha átállítod az irányítás a nyilakra. Hidd el én megtettem és sokkal kézre esőbb lett. Aztán még 1-2 hibát tudnék mondani benne. Például a történet teljesen lineáris. Próbáld csak ki,hogy a párbajokban nem használsz mágiát egy ideig. Ha kikapsz,akkor a párbaj nem volt fontos ha meg nem akkor akár elmehetsz fürödni akkor is élni fogsz. Ez zavart engem a legjobban a játékban,Főleg amikor Siriussal a vége felé vagy 10 percig pofoztam Bellatrix-ot és Lucius-t mire rájöttem,hogy nem nyerhetek. A videóra visszatérve túl sokat káromkodsz és tényleg mutathattál volna példákat a negatívumokra. Minden esetre nem volt ez olyan rossz 5/10-et adok.

Joker 52 2011.03.16. 14:18:52

Én szerintem MAGÁNVÉLEMÉNYEKET nem is kell kitenni mert azzal a többség nem fog egyet érteni.Amúgy elég gyenge a videó.Csak azt nem értettem hogyha a szinkron rossz akkor a hangra mért mondtad aszt hogy jó??

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.03.16. 14:22:25

@Joker 52: A MAGÁNVÉLEMÉNYEK alatt mit értesz?

P3T1 2011.03.16. 15:57:33

Azért nagyon kemény vagy h 11 évesxen ilyen jól tudsz káromkodni gratulálok neked is és a szüleidnek is...

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.03.16. 16:08:05

@P3T1: Helló mindenkinek!13 vagyok,egyszer már leírtam,mindegy.Tudom,igazatok van, szerintem is nagyon gagyi lett, de már nem akartam törölni, én is HP fan vagyok/voltam,de ez a játék kiborított.Bocsánatot kérek, következő videóm sokkal jobb,cod4 es nél jobb lesz.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.03.16. 16:11:14

@Joker 52: Mert a szinkron eröltetett lett, nem hasonlít a filmes szinkronhoz.Viszont a zenéket onnan vették, így az csakis jó lehet.

commandoom 2011.03.16. 17:30:15

űrpocok te 13 évesen,hogy akarsz videót csinálni hogyha még a szókincsed is a mocskos szavak és a prága szavak között van.A szinkornnal nem tom mi a bajod mivel én is végig vittem és szerintem nem volt semmi baj vele.

Csabix9 2011.03.16. 19:07:45

Nekem ez az első videó amit itt végignéztem. A hangok helyenként tényleg nem lettek jók. De a játék, maga a grafika. Néznéd meg a 6. részét ennek. Az sztem. rosszabb. Én PS2 is végigvittem. Szerintem jó a játék.

TMhun 2011.03.16. 19:18:34

Én mondjuk nem játszottam a játékkal de amit láttam ott jó volt a szinkron.

Ha már rossz szinkront akarsz látni akkor nézd meg a witchert.
A hangokkal talán még nem is lenne baj de ahogy megoldották az egészet az szerintem egy 0....

BALAGE 2011.03.16. 20:14:25

Hello mindenki.Azt akarom mondani a videóról amit páran már elmondtak ez egy lehúzó unalmas gameplay kritika semmit nem ér.Amúgy meg ha nem tudod irányítani az a te bajod én végigvittem 3x és egyszer nem mondtab azt hogy ba****s mert elrontottam, amúgy a tutorialról annyit hogy te honnan a jó ****-ból szeded ki hogy milyen varázslatot hogy hozol be te vagy a béna nem a játék. És a szinkron örülj neki hogy kiadták magyar szinkronnal eszem megáll.És videóban nem illik káromkodni már bocs hogy ezt mondom de ez a videó egy nulla semmit nem tudunk a játékról. Ja és még valami ha a következő videóid jók lesznek akkor csináld ne mond itt a példa arra hogy a kövi jobb lesz, fen**et. Bocs RPCJ de ezt nem hagyhattam szó nélkül. Amúgy meg tök jó game.

BALAGE 2011.03.16. 20:19:49

@BALAGE: Ja és még valami a tutorialal kapcsolatban.Kérdem én hogy a CODba minek tutoriál mikor csak mozgatod az egeret nem kell megtanulni hogy bal egérgomb az ártalmatlan a jobb pedig az ártalmas támadás. Ilyen nincs a CoDba annyi van hogy G gránát célzás fekvés guggolás újra töltés akciógomb és csá.De ide igenis kell.A játékról annyit hogy jó ötletes kivéve a kviddics hiányzik, mondjuk az 5ben semmiféle kviddics nincs de nem baj.

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.03.16. 21:20:39

Olyan pályára szerettem volna menni,ami a jövő generációjának készít játékokat.Most már erősen elgondolkozom azon megéri-e olyasfajta embereknek szórakoztató játékot készíteni mint te.Tudod: másban a szálkát magadban a gerendát.Ha valóban ilyen lesz a jövő generációja akkor játszanak legoval.
Én pont a játék széria kedvelője vagyok.Arról nem beszélve,hogy ez volt a széria első olyan darabja melyben TE végezhetted el a varázslatokat és nem csak annyit kellett tenned,hogy ráviszed az egeret és katt.Űrpocok rossz alanyt fogtál ki,ez nem az a csatorna.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.03.16. 22:18:30

@TaчŁσЯ™: Az szerintme jó, hogy tényleg neked kell csinálni a varázslatokat,viszont olyan fene érzékenyre sikerült, hogy azt ecsetelni is nehéz lenne.és inkáb engem szidj le mint a többi velem egyidős gyereket, mert nem én vagyok a jövő generációja.Ők nem tehetnek az én hülyeségemről.Azért tényleg köszi a kommentet.

valami1999 2011.03.17. 17:00:57

Azt mondtad nem tudod ki adta ki... OTT VAN AZ ELEJÉN, HOGY EA GAMES
A videó nem rossz, én nem nagyon merem fikázni, mert még én kapok ki

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.03.17. 18:30:11

@valami1999: Mitől/kitől kapnál ki?Egyébként meg rossz lett, nem tudom
miért írod h nem az,gondolom iróniából.Köszi h írtál!

Loller1002 2011.03.17. 18:58:36

Mely videókra lehet szavazni a Rossz Pc Junior Osacaron ?????
az összesre ???
vagy csak az arra kinevezettre ??

valami1999 2011.03.19. 22:10:40

Hári péter: igazábaol: Henrik Fazekas

ecio 2011.03.20. 01:01:09

@TomVadeR: Hello TomVadeR meg fogod csinálni az assasins creed brotherhood-ot?:D
Már várom:)

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.20. 11:50:57

@ecio: Látom aláírtam a videókészítés ítéletemet, amikor elkészítettem az első videómat:D . Természetesen csinálok róla videót, de ahhoz ki kell játszani a játékot és még az Oscarra is nevezni akarok, ergo ahhoz is videó kell:D.

ecio 2011.03.20. 12:39:02

@TomVadeR: Örülök hogy meg csinálod a brotherhood-ot:D
Ja igen és te fogod szerintem meg nyerni az oscart:)
Vagyis én rád szavazok:)

Loller1002 2011.03.22. 19:51:35

ÉN ERRE A VIDEÓRA SZAVAZOK AZ OSCAR-ON , SZERINTEM EDDIGI LEFJOBB VIDEÓ !!
süti beállítások módosítása