Akik videókat küldtek be...

Pc játékok - Rossz bemutatója: Rally Trophy

2011.03.18. 00:01

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr592699945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kakuzo 2011.03.18. 00:30:17

Üdv!
Rólam annyit kell tudni hogy szinte mindig negatív/építő jellegű kommenteket írok, ugyanis amit nem szólok/lunk (ugye többen is megosztják a véleményüket) le, az a helyén van, külön pozitív jellegű szószaporítást nem igényel.

Akkor bele is vágok:

~Videó megjegyzésénél lusta voltam végignézni az egészet, de nagyon megmagyarázod hogy az első videód, így ne jöjjön rá annyi - megjegyzés. Jogos, csak felesleges.
~Inkább GamePlay felé húz a videó, bár egy autós játéknál tényleg nem lehet sok mindent mondani. Padlógáz és cső.
~ Vidi végénél kicsit szembetűnőbb volt a sok "hát".
~ Volt olyan rész ahol némi hangprobléma lépett fel, mint pl:. lehalkult az egész, aztán rá megint hangos.
~ Csöcsök-csöcsök részre valahogy így reagáltam: -.-"
~ Az jó ha beleéled egy játékba magad, de ne vidd túlzásba: juhé meg a többi pajtása. (sikongatásra gondolok)
Csak írok valami pozitívat! =) Korodhoz képest (hangodból ítélve) jó a szókincsed, csak néha a káromkodás belerondít. [lehet hogy nem is olyan pozitív ez a hozzáfűznivalóm? xD]

Ez nem neked szól: Indás videóknál néha átlátszik a háttér, ami kicsit ront a minőségen. Lehet már jött ilyen jellegű komment. Lemaradtam, bocs.

Loller1002 2011.03.18. 08:21:55

Szerintem ez a videó nem lett rossz..
sőt- tudom hogy nem utánozni akarod FreddyD-t (amúgy jó hogy ezt a videó előtt elmondtad!!)
mert volt már olyan videó ami egy az egyben freddyD copy volt....
A játékválasztás nem jó. Ha rossz játékot akarsz bemutatni akkor ROSSZ legyen az a játék
Ha pedig jó játékot akkor legyen egy általad kedves játék az alany.
Videó= 7/10

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.03.18. 13:34:09

@Kakuzo: Javítottam, elnézést. Meg kell még szokni, hogy át kell írni az Indás embed kódot...

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.18. 13:51:02

Jobb lesz, ha hozzászoksz a korcsolyapálya effektushoz egy rally-s játékban, főleg, ha teljes gázzal akarsz bevenni egy kanyart:D. Amit pedig a narrátor kollega mond(aki egyébként a navigátorunk), azt a való életben is hallhatná, ha rally versenyen lennél:).

LegendaH 2011.03.18. 14:18:33

Ez a kedvenc autós játékom szóval

1-Korcsolya pálya effekt nekem még sose nem volt
2-Mér pont a leggyengébb autóval mész?

A kanyarokat nem véletlenül mondja pl jobb 3 akkor 3ba rakod jobb 1 5 rakod

De video nem rossz de legközelebb ne rosszat mutass be ;)

jak21 · http://jak21.blog.hu/ 2011.03.18. 15:22:22

én köbé ennyi idős lehettem mikor játszottam a játékkal és nekem se ment én rá tudtam jönni hogy nem a játék sz♦r hanem én vagyok béna és valamint ki tudtam következtetni hogy a jobb 2-t nél a 2-t azért mondja mert annyi sebességbe rakjam a kocsit és ha nem tartod be a a sebesség korlátozó táblát ne csodálkozz ha nem tudod be venni a kanyart és azért rak vissza a játék a pályára ha meg állsz mert a játék próbál arra ösztönözni hogy a versenyre koncentrálj és azért mész ki mindig apályáról mert valószinűleg mindig nyomod a gázt vagy ha így is kicsúszol nyomd a gázt és a féket is de ha így is kicsúszol akkor ne nyomd a gázt és nyomd a féket amúgy ha elérsz egy valamire való helyezést akkor jön a verseny és az izgalmas na ennyi lett volna
a felvilágositás (amúgy elég gáz hogy egy pixeles újságból kivágott csöcsre fel izgulsz ráadásul a videódba)
EGY TIPP:az első 5-10 videódba még jó játékokat mutass be aztán rosszakat és nézz a neten utána hogy mások is rossznak tartják-e

Tybor 2011.03.18. 17:08:39

Ugyan azt tudom mondani mint a többiek...
@TomVadeR: Am amúgy most a napokban jelent meg az AC. Brotherhood ugye majd csinálsz róla vidit? :D

valami1999 2011.03.18. 19:04:32

@jak21: Egyébként a csöcsös poén akart lenni, de beismerem, rosszul poénkodtam az égész játék bemutató alatt. Plusz meg azt hittem minden koment azt mondja, hogy rossz. De ez az egyik vonásom. Dolgozatnál is azt hiszem hármas lett (arra fogadtam) és csillagos ötös lett-

(Tom) 2011.03.18. 19:30:55

Az intró unalmas és pocsék,de a videó nem volt hihetetlen rossz,mindenki hasonlóan kezdheti tán,viszont a ,,jégpálya" cucc az hülyeség,soha nem láttál még rallyt???

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.18. 20:26:29

@Tybor: Ahhoz ki kéne játszanom a Brotherhoodot:D .Előbb az Oscart kéne összehozni:P Mindent szépen sorjában. Természetesen hegesztek majd a Brotherhoodból is videót:).

LegendaH 2011.03.19. 12:50:39

Egyébként víz a következő részen lesz Kenyában úgy 2. pálya után

Elején az a könyv nem 5. történelem könyv (onnan tudom a mert a húgom 5.-s):)
süti beállítások módosítása