Akik videókat küldtek be...

RPCJr. Oscar: Wazzup.blog.hu - Bulletstorm

2011.03.21. 00:01

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr462741598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rábert 2011.03.21. 06:54:25

Na lássuk:
Sok információt meg adtál a játékról.Nem recsegett a mikid aminek külön örültem.Egyedül azzal volt bajom hogy ilyen kicsibe nézhettem, ezt a kritikát. :(

Azért nem volt rossz grat.

Üdv.: Rábert

bulletstorm 2011.03.21. 09:41:41

Leszögeznék pár dolgot: nekem ps3-ra van meg. Ott sokkal szebb mint a te gépeden, és ott meg van animálva a szálymozgás (én már csak tudom mert én előrendeltem és én voltam az első, egész magyarországon,aki játszott vele. Már 4-szer végig vittem.

Most a videóbemutatóról: a sztori igenis érdekes: nem beszéltél ISHI-ről aki cyborg haverunk, én személyesen végig gyűlöletet éreztem Sarrano ellen. Ha hallani akarod a zenét állítsd be az opciókban (most éppen fejen vágom magam a hülyeségeden) aztán nem beszéltél értelmesen a skillshot rendszerről. ez azon is látszik hogy csak 2 skillshotot ismersz.

De most ami jó volt: a minőség nagyon jó volt, a miki nem recsegett, a hangod illett a videóhoz, nem voltál irritáló, nem éreztem úgy hogy ezt csak azért csináltad hogy feldühíts, és azért látszott hogy ismered a játékot.

A videobemutatódra egy 5/10- et adnék

[SPARK] 2011.03.21. 15:15:57

@bulletstorm: Szerintem az volt a bajod hogy neked tetszett a játék, neki pedig egy átlagos shooter volt egy jó ötlettel(Skillshot system). Te voltál az első? :O És ezt honnan tudod ha szabad érdeklődnöm? Aki lerántotta különböző illegális torrentoldalakról azt is megelőzted? :/

A videóról:
+ Rengeteg információt megtudtam,
+ Nem volt unalmas, pörgött,
+ Jó volt hogy nem volt túlpontozva és nem voltál elfogult de...

- ...talán túlságosan is szigorú voltál,
- Tényleg kicsi a képméret.

9/10

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2011.03.21. 15:43:13

@[SPARK]: Sajnos nem tudom miért lett kicsit. 1280x1024 -ben vettem fel, és 1280x720-ban mentettem le. De ... attól még nem szabadott volna ilyen kicsinek lennie nem? :S

És kösz.

syforceHUn 2011.03.21. 15:49:45

@bulletstorm:Az a te dolgod,hogy PS3mon van szájmozgás,gratula,de kit érdekel?,amúgy meg,szerintem itt is lett volna,csak nyilván nm volt maxon a grafika,a fraps/egyéb miatt!
@ŁuckeY: Nekem tetszett a bemutatód!
Hiába gondolom,hogy szerintem (reményeim szerint) NuclearVicion fog nyerni,te is akár lehetsz az,Mindegy -..-
Egyébként meg,az előző videóban ami erről szólt,az volt,hogy PC-re nem jelenik meg...de már aznap a steamon előrendelhető volt,amúgy,online v coop van benne????

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2011.03.21. 15:51:07

@syforceHUn: NV fog nyerni. :) Amúgy van benne online, és egy echo mód. Ezekről elfelejtettem beszélni. :$

brooklinboyandsasa 2011.03.21. 17:04:05

Hat a jatekbemutatokban az a legnagyobb baj hogy az a 10 perc foloslegesen telik el unalmasan es lassan.
Itt ez nem igy volt nekem 2 percnek tunt a bemutato szoval nagyon jo volt de...
xD mindig ott a de..xD
naszoval de talan tenyleg picit tul szigoru voltal:)

DanY (PuLSE Games) 2011.03.21. 18:02:49

Nagyon tetszett a videód, szerintem nagyon jól csinálod. Amit le lehet így most az értékelésem legelején szögezni te egy VÉRBELI KRITIKUS vagy :D (de komolyan)

Ért:

+ Sokat beszéltél a játékról, tartalmas,informatív, összeszedett tökéletes...
+ Értetted amit mondtál, egyszer volt nyelvbotlás ( ez nagyon szép), Az angolt is vágtad mint a kenyeret...
+ Jó beszolások, poénos poénok (XD),
+ Pörgős, gyors játékbemutató/kritika egyszer sem unatkoztam a videód alatt...

Nagyon szép teljesítmény ŁuckeY! És a megérdemelt pontszám: 9,5/10
@bulletstorm: Ki nem tojja le?!
@syforceHUn: Így-így!
@brooklinboyandsasa: Ja, mondhatni Drákóni szigorral beszélt...

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.03.21. 18:35:23

@ŁuckeY: Ebben nem vagyok olyan biztos :D

A videó tartalmas és informatív volt, egy-két helyen kicsit hadartál, és az angollal azért nem voltam teljesen megelégedve, de ha minden videóban csak ennyi hiba lenne, akkor igazán szép lenne a világ :D Megérdemelten várhatsz az Oscar-szobrocskára. ;)

LegendaH 2011.03.21. 19:12:36

Érdekes a hangod

(jó hülye hozzászólás belátom)

LegendaH 2011.03.21. 19:15:24

@Nuclearvision: Nálam te vagy a nyerő és örülők hogy nem a Red Factiont mutattad be mert azt gyűlölőm!

(hosszú történet)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.03.21. 19:32:52

eddig nem tudom, hány Oscar videó volt, de azok közül amiket láttam, ez a legjobb :)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.03.21. 20:58:14

Nagyon jó videó lett Luckey, talán életed eddigi legjobbja. A letterbox már csak mellékes, szerintem 10/10 ;)

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.21. 23:53:34

Annyira jó látni, ahogy felfejlődtél ilyen szintre:D Szórakoztató, informatív, pörgős, választékos. Ennyi kell egy király bemutatóhoz, köszi:D
10/10
Sok sikert az Oscarra!;)

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.03.22. 10:11:17

@ŁuckeY: Khmm lucky torrent version. Crackeltben van jó pár hiba az eredetihez képest. Mellesleg nem lett rossz kritika. Legközelebb ne feledkezz meg a többi játékmódjáról sem a játéknak. :D

bulletstorm 2011.03.22. 11:40:45

@[SPARK]: Onnan tudom hogy előrendeltem és én mentem be elsőnek a boltba érte, és amikor elindítottam egyből a multiba mentem ahol megnéztem és ki volt írva : online 0 people (onlie nulla ember)

[SPARK] 2011.03.22. 14:59:11

@bulletstorm: őőő akkor biztos a neteddel volt valami baj :) Meg amúgy sem egy bolt van Magyarországon ;)

bulletstorm 2011.03.22. 15:27:05

@[SPARK]: HOZZÁTENNÉM HOGY PS3-mon VOLTAM AZ ELSŐ.............(A NETET 3 NAPPAL A JÁTÉK MEGJELENÉSE ELŐTT MEGJAVÍTTATTAM.........HA NEM MŰKÖDÖTT PONT AKKOR ...........................AKKOR MEGÖLÖM A SZERELŐT) XD

bulletstorm 2011.03.22. 15:32:38

Egyébként nehogy félreértsen valaki, a videó jó volt, nálam az 5 pont a jó minősítést jelenti. Nálam így mükszik a pontadás: 1-2 pontig borzasztó videókra gondolok. 3-4 pontig közepesre. 5-8 pontig jó a vidi (a külföldi nagy játékbemutatók nagy része nem éri el ezt). 9-10 ponitg kiváló video.

[SPARK] 2011.03.22. 16:23:50

@bulletstorm: Nekem elég kamuszagú amit összehordasz, de nem állok le veled veszekedni mert nincs értelme. Ha igazat mondasz akkor a PCF egyik dolgozójának a rokona lehetsz, ha nem akkor meg hát elég szánalmas ;)

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2011.03.22. 21:41:35

Szerintem jó videó lett, gratulálok. Szerintem nagy esélyed van arra hogy nyerj :) 10/10

Dead Mate 2011.03.23. 13:44:52

Tetszett a kritika szép volt ;)

eXertee 2011.03.24. 21:58:48

@[SPARK]: te még élsz?:O

@ŁuckeY: intro 4ever.:). a játék tudnivalóiból nem volt hiány, a speciális dolgokról beszéltél, szokásosan bőszavúan fogalmaztál. de az Xfire bevágottxD.Videót nem értékelek, felesleges, majd értékeled te magad.:)

Cubi 2011.03.26. 15:20:44

Hát igen egy tipikus Wazzupos videó. Nekem tatszett egy kifogásom van azt hiszem 9 perc körül lehet, hogy csak nekem, de ott rendesen beszaggatott láttam is, hogy rád írtak xfiren ;).
Ez nem ideillő, de az intró zenéje mi? xD

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2011.04.03. 17:39:40

@Cubi: Bocsi, hogy ilyen későn írok, de a zene címe: Story of the year - Tell me
süti beállítások módosítása