Akik videókat küldtek be...

Freezbeee - A Terv (The Plan) Játékbemutató 2. rész

2011.03.23. 00:01

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr552702053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Str1ker 2011.03.23. 15:50:26

Hát...
A legnagyobb dolog amitől szinte teljesen nézhetetlen a videó az az hogy nem hallok belőled semmit!
Ezen próbálj meg javítani minél hamarabb!

Én csak ezt gondolom súlyos hibának de biztos jobb is lesz! :D

syforceHUn 2011.03.23. 16:03:59

Szerintem nem volt olyan borzasztó... viszonylag élvezhető volt,de nagyon kevés (semmi) infót tudunk meg a gameról!

LegendaH 2011.03.24. 13:00:29

Borzasztóan halk fullra fel kellet vinni a hangerőt (de nem azt a 500FT-ost hangszórót hanem azt jó 6790Ft-ost) Ezen javítsál de minél hamarabb!

Shaqual 2011.03.24. 21:47:18

Van még pár ilyen játék, pl.: Fharenheit

eXertee 2011.03.25. 14:05:53

A pankráció fan.:) John Cena music:D

-A videóidat nem nagyon követem számon, de azt leszűrtem, hogy csak összedobtad. Inkább tedd azt, mint sokan mások, hogy leírod hogy mit akarsz mondani.

-A hangosítással nekem nem volt problémám, 1 erősítővel könnyen elkerülhető a probléma, de tényleg jobb lenne, ha nem nekünk kéne erősítőt beszerezni, hanem te hangosítanál magadon.

- A videó elég unalmas, kb 4 percig lefoglalt, aztán inkább beletekertem, hogy hamarabb vége legyen.

- A jétékról tényleg semmi infót nem kaptunk, az első videóban töményen annyit, hogy ez 1 rablós játék.

- Nem ártana néha belevágni, az első videóban bemutatót említettél, nem végigjátszást. Szerintem az, hogy 4x felugrottál a csapóajtóra rossz oldalról, ötödszörre sikeresen a jó oldalra, felesleges volt beletenni.

- Nem vettem észre, hogy valamiféle mondani valód lenne, csak bele a közepére, és mondtad-mondtad. A játékhoz kapcsolódott, de ne vidd túlzásba. bár jobb, mintha csak hallgatnál, azért te is tudd, hogy mit beszélsz.

Ezek kisebb hibák, kiküszöbölhetőek némi figyeléssel. Sok szerencsét:)

freezbeee 2011.03.25. 20:20:53

@LegendaH: Az én mikrofonom 8k volt annó ^^. Azzal volt a gond hogy lejjebb vettem hogy a játék hangját is lehessen hallani. Csak ezt elszúrtam.
süti beállítások módosítása