Akik videókat küldtek be...

Jetike bemutatja: Dead Space 2

2011.03.25. 00:01

Értékelés:

Ha valami nem megy az embernek, azt ne erőltesse. Értem ez esetben az angolozásra. Díd szpész? Vagy ha nem megy, kérdezz meg valakit, hogy kell ejteni. Néha ellentmondasz magadnak és belegabalyodsz dolgokba, utóbbi néha fölösleges belemerülés részletekbe. Ami még kicsit furcsa, hogy helyenként sok szünetet tartasz 2 beszédrész között illetve néha hangosabb a videó mint a beszédhang. Ezenfelül ha tényleg ez az első videód, akkor csak gratulálni tudok, hiszen ez egyike a jó első videóknak. Erre lehet építeni:)  Várjuk a következőt, és ezeket az apróságokat kicsit javítgasd :)

u.i.: Jaj és majd elfelejtettem, a végét szerintem nem kellett volna:D Elhiszem, hogy kell a reklám, de ez kicsit ijesztően hatott :D Legközelebb inkább ne tegyél ilyet a végére szerintem :D

 

$a$

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr252710243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hogi 2011.03.25. 12:32:00

Hát.... Háááááááááát... Kicsit zavaros volt a vágás, szóval amikor belekezdtél valamibe, mondtad mondtad, és utána így hirtelen bevágtál oda egy oda nem illő szöveget, szóval elkezdted jól, de annyira levágtad mindegyiknek a végét, ez egy ilyen fél videó számomra. A vége, meg tényleg nem kellett volna :D

Negatívumok:
- amibe belekezdtél levágtad a végét
- néhol hangosabb vagy néhol meg halkabb
- rossz kiejtés
- rossz poén (az elején olyan elsős szintű "vicc" volt)
- rossz vágás

Pozitívum:
- Nem akadt a játék ( xD)
- Nem voltál informátlan
- Néha van azért olyan poén, ami nem vicces nem is mosolyogtató, de jó :)
- Felvállaltad az arcod

Tekintve, hogy első videó és kell egy kis biztatás, 10/6

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.03.25. 13:12:55

Piros pont a bemutatóért :)

Rábert 2011.03.25. 15:08:19

A vége nekem egy kicsit cukros bácsis volt xDDDDDD
A videó tetszett csak kicsit rövid.

Gratulálok hozzá! :)

Üdv.: Rábert

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.25. 20:08:05

Nem volt rossz de a lámpás poén nem saját ;). Elhiszem, hogy szeretnéd, ha néznék a videóidat, de ehhez nem kell ilyen "közlemény":). Ha tetszik az embereknek a videód, kíváncsiak lesznek a következőre is ne aggódj :).

Cubi 2011.03.26. 14:54:31

Hm, Mit is mondjak, érdekes érzéseim vannak a videó iránt. Akkor:

Negatívumok:
-Egy kicsit zavaros volt, nem igazán tudtam, hogy most hol is járunk, ha belekezdesz valamibe fejezd be
-A hang néhol hangos néhol halk, erre figyelj oda
-a végén a reklám szerintem a videó végén egy fekete képernyőn szöveggel is meg letehet volna oldani
-a kiejtés egy kis odafigyeléssel ki lehetett volna kerülni
-a poénok helyenként nem nagyon jött át, mert nagyon gyengék

Pozitívumok
-tetszett a játék választása, mert egy nagyon jó kis játék
-próbáltál fontos információkat közölni
-felvállaltad az arcodat, ami nagy szó szerinte 13-14 éves lehetsz és azért az nagy dolog
-első videóhoz képest szerintem rendben volt, ha ezekre odafigyelsz már csak a pozitív részt kell írnom ;)

Csak így tovább!:)

TrueHook 2011.03.26. 20:47:55

Hát,mmm..... nem tudom mit mondjak.Jó volt,de volt benne egy kis baki

Dead Mate 2011.03.26. 21:11:35

Kezdem azt érezni hogy mostanába mindenki az otherworld kritikáinak a poénjait teszi a sajátjába

tsukasa06 2011.03.30. 20:36:04

szep munka igy tovab :D

Vlagyimir99 2012.05.19. 13:24:38

A poénjaid rosszak lettek. De egy poén jó volt....AZ A DISZNÓ FEJED A VÉGÉN HALÁLRA RÖHÖGTEM MAGAM ! XDXD

Symonsays 2012.05.21. 17:32:15

@Vlagyimir99: Na jó ez csúnya volt szerintem senkit nemkéne kritizálni azért mert hülye feje van vagy ilyesmi ráadásul az első azaz 1. azaz ELSŐ videója volt amii szerintem elég jó lett!!!

Vlagyimir99 2012.05.22. 15:10:59

Nem a videóján kritizáltam . És szerintem is jó lett neki, de a feje volt a poén a végén. Többi poénja nagyon rossz lett ez volt a LEGJOBB! xd
süti beállítások módosítása