Akik videókat küldtek be...

Flash Játék Teszt - Penguin diner

2011.04.01. 00:01

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr42723081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.04.01. 12:25:41

Nos erősen látszik, hogy kezdő vagy, szóval nem leszek olyan szigorú. Először is ez nem "teszt" volt, hanem egy kissé unalmas játékmenet videó HANG NÉLKÜL. Pedig szerintem ennek a játéknak nincs akkor gépigénye, hogy bírj a masinád a hangját és a képét is felvenni egyszerre. A kán kános zene részen mosolyogtam....az első 10 mp-ig. Ha nem tudsz még improvizálni, írd meg az elmondandó szövegedet. Ugyanis kb csak azt mondod, amit a képernyőn látunk mi is, semmi információ stb. Arra pedig, hogy "Ez volt az első rész. Folytatást szeretnék." azt mondom, ha ilyen lesz, mint ez, akkor inkább dolgozz még rajta. Mikor elkészülsz a műveddel, nézd végig te is, hogy mit alkottál, mert ha unalmasnak találod, akkor más is annak fogja találni.

Gamerpen (törölt) 2011.04.02. 11:35:24

Ez azt hiszem a 7.videóm, tényleg nem tudtam a maximumot kihozni magamból.
Azt hogy egyszerre felvegyem a hangot és a képet is nem volt megvalósítható, mivel valamiért a játék hangja elnyomta a hangomat.

valami1999 2011.04.02. 16:48:48

dinner: dinner diner:dájner!!! Amikor először voltam amerikába én is kevertem. Nem pingvin vacsora :) Szinte alig mondtál pár szót, inkább nem kellet volna mondanod semmit... a kán-kán-os részen én is 10 másodpercig elmosolyodtam, mert illet rá a zene, meg a gyorsítás. Nem vágtál fölösleges részeket. Egy napot kihagyhatál volna, de akkor rövid lett volná, és ha rövid ki kell találni jó humoros igaz prédikációt. Csak is azért néztem végig mert rövid, és szeretem a kán-kánt:) Most látod, ha olyan részt csináltál volna mint abydos a pokémonos részével, senkise nézné végig. További jó szrencsét :):)
süti beállítások módosítása