Akik videókat küldtek be...

Bannerek

2011.04.16. 13:45

Üdvözletem!

Már jó pár hete nézem folyamatosan azokat az oldalakat, akikkel már bannercserét / linkcserét kötöttünk. Szám szerint, kereken 6 blog /weblap már több, mint egy hónapja nem frissített egyszer sem, ami egy kicsit elszomorító. Ezúton is elmondom, a bannercsere nem arra való, hogy gizdulhassunk másoknak, hogy "bezony ám, én kikerültem ide". Ezt az egész újítást csak is azért találtuk ki, hogy több látogatója legyen az adott oldalnak, és nem pedig azért, hogy csak a helyet foglalja. Pontosan emiatt, 1 hét múlva ha nem látunk valamilyen formában aktivitást ezeken az oldalakon, úgy szépen le is vesszük a bannerüket. (A Tovább mögött, az oldalak listája)

Köszönöm!
Üdv: Borsesz

(Tekerj lejjebb a mai videóhoz)

 

Braniac
Bug News
FreezBeee
Hate Take Two (Fejlesztés alatt, már több mint 1 hónapja)
Pixel Project (Eltávolítva)
Rábert PC Játékai - törölt blog (Eltávolítva)
The Next Word
 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr832828336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darktom98 2011.04.16. 14:23:31

@valami1999: én meg ezért:

... az elsőzés. Felesleges és zavaró szokás. Ha csak ennyi hozzáfűznivalód van, akkor inkább ne kommentálj.
- Büntetés: 1 hét ban, visszatérő esetben 1 hónap ban. :D

de amúgy én szerintem is le kellene venni az ilyen blogok bannerjét. A Hate Take Two meg fejlesztés alatt is tud bejegyzéseket írni, vidizni én is például most is csinálom a design-t, és senki sem vette észre a blogon és nem is írtuk ki, hogy fejlesztés alatt.

(Tom) 2011.04.16. 15:06:36

A pixel project-et levehetitek,akartam szólni,de mindíg elfelejtettem... szóval bocsi :D...
tényleg...

Hogi 2011.04.17. 03:09:15

A Hate Take Two egyik főszerkesztője MEGHALT (nyugodjon békében) szóval bocs hogy nem az volt az első dolgom hogy szóljak.. :(

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.04.17. 11:37:38

@MafiaTwo: Ez azért egy kicsit meredek...ne haragudj, de ha ez igaz lenne, nem ilyen módon, adnád elő, és nem ilyen keretek között...

Hogi 2011.04.17. 19:57:07

@Borsesz: Ez bunkóság volt... Mégis hogyan adjam elő hogy meghalt egy barátom? Majd itt fogok mindenkinek érzelősködni.

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.04.17. 20:06:09

@MafiaTwo: Azzal van a probléma,hogy ország világ előtt csak így idelököd,hogy meghalt.Ezt nem szokás szétkürtölni.Normális keretek között e-mailban szokás megírni...Mert azzal is azt mutatod,hogy értékes ember volt a számodra.Így gondolom.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.04.17. 22:13:24

@TaчŁσЯ™: Erről van szó...nem tudtam volna jobban fogalmazni

@MafiaTwo: Ha ezt most teljesen komolyan gondoltad volna, akkor minimum egy e-mail-ben írtad volna le mindezt, vagy ne adj isten egy MSN-el megtisztelhettél volna minket...de így ne is haragudj, ez így nagyon nincs rendjén...

Str1ker 2011.04.23. 12:16:06

Helló!
Azt megkérdezhetem hogy az én blogom a Linkblogok közé mikor fog kikerülni?
Nincs nagy gond tudok várni! :D
Csak nem tudom hogy megkaptátok-e a levelet?
süti beállítások módosítása