Akik videókat küldtek be...

Symon Says: Prince Of Persia: The Sand's of Time

2011.04.24. 00:01

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr412810347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BALAGE 2011.04.24. 03:12:15

Hát én nem néztem végig mert nagyon késő van de a hang az már most feltűnt hogy szaggat néhol.Valamint nem tudom hogy hogy értetted hogy az első prince of persia a trilógia vagy az egészre?

VonCroy 2011.04.24. 09:36:23

Én se tudom, hogy gondoltad, hogy az első része ha összeségébe vesszük akkor ez már a 4. POP játék. Nem volt rossz a bemutató!

valami1999 2011.04.24. 09:59:55

nekem ez kifejezetten tetszett. jó információk, teljesen jó értékelés. a végén nem csak azt a képet kellet volna mutatnod, hanem a játékból jeleneteket, hogy bizonyítsd az értékelt pontszámaid. az eleje csúcs volt, és nekem mindig a jó marad bennem, úgyhogy ahogy a játékra:
9,5/10
(saját vélemény ne szidjatok ha rosszul értékeltem)

Hamilla,Khear 2011.04.24. 10:28:40

perzsa zene van benne mivel perzsiába történik az egész.

Rowen 2011.04.24. 12:02:53

Szerintem kifejezetten jó kezdés. Ha nagyon gonosz lennék akkor megkérdezném, miért az az egyetlen negatívum, hogy néha gondolkodni is kell...de nem teszem. Jó volt !

FLATcHeR 2011.04.24. 12:41:05

én evvel már játszottam nem tom nekem ez e rész nem nagyon jön be

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.04.24. 14:15:20

Szókincs terén még van fejlődni valód, amúgy jól kitértél mindenre.

DKid 2011.04.25. 10:07:24

Köszi mindenkinek!
Hát igen szókincs terén még van mit X)
Amúgy a trilógiát úgy gondoltam hogy az első 3 rész egy történet szálat visz a negyedik ,ár nem kapcsolódik annyira a storyhoz!

Mégegyszer köszönöm mindenkinek minden kommentet :D

Mitchpont 2011.04.25. 20:19:22

Hello!
Először is örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a játék. Másodsorban engedd meg, hogy értékeljem egy kicsit a videót...
- Legelső dolog amit észrevettem, az a videó címe. Helyesen írva, ahogy bizonyára a játékban is láttad: Sands of time.
- A játék zenéit tényleg szívesen hallgattam volna, de szépen elnézését kértél, szóval elnézve :) Mellesleg ahogy előttem mondták perzsa/indiai zenéről van szó, rockos elemekkel dúsítva.
- Amikor a játék történetéről beszélsz, szívesebben láttam volna pár apró jelenetet arról amit épp meséltél (tudom ez azért egy kis meló, mégis sokkal jobbá teszi a videót)Faraht főleg megnéztem volna :)
- Az előzőre lehet mentséged, hogy nem szeretnél nagyon spoilerezni, de igazából szerintem nagyjából a sztori 80-90%-át elmondtad...
- Tudom, hogy ez most kukacoskodás, de az idő homokjának "szelencéje" az idő homokórája valójában :) egyszerűbb szó szerintem, és sokszor említik a játékban :)
- A kommentár a vége felé sokszor akadozott és sokszor ismételted is magad, de azért jó volt, legközelebb esetleg pár "vázlatpontot" írhatsz magadnak (de ez csak egy tanács)

Összességében szerintem nem rossz videó, sok sikert a továbbiakhoz.
Végszóként pedig egyetértek veled: Játsszátok mindenképp legalább egyszer :)
süti beállítások módosítása