Akik videókat küldtek be...

On(The)Line games: Monster truck nitro II

2011.04.26. 00:01

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr642810432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atesz07 2011.04.26. 00:28:45

Az első másfél perc az elég érdekes volt,a világ legfurább intrója,ha az akart lenni.Kétszer köszöntél az elején majd a végén,nem tudom hogy miért.Ezeket leszámítva jó videó lett ebből a Flash játékból,talán egy vagy kettő perccel lehetett volna rövidebb,de ez magánvélemény.

Kakuzo 2011.04.26. 01:03:12

Engem lehet utálni, meg minden egyéb, de ami a szívemen, az a számon. (Jelene esetbe a klaviatúrán.) Egyet értek azzal, hogy az intró felettébb érdekes volt.. Mára már idegesítő. Az igaz hogy egy flash játékból jól kihoztad amit kilehetett, de ezt megtehetted volna káromkodás nélkül is.

(Nem néztem végig a videót, 1 okból: - Este van, ilyenkor már lustább vagyok xD Úgyhogy ha elmondtad volna, bocs.) RedLynxről, ők ilyen Trial játékokat készítenek. Pl. a leghíresebb Red Lynx Trials motoros játék. Ami kijött még konzolra is. Vagy pl. Minclipről egy kis info.
A videó végén van egy olyan rész, ahol nem értem mit mondasz. x) Valami archivementsről beszélhetsz, annyit kivettem.

Ezen kívül a többi helyén volt, beszéltél amiről lehetett. Ha értékelnem kéne 3.5pont az 5ből. Már csak azért is, mert egy Flash játékot szerintem felesleges nagyon kielemezni.

valami1999 2011.04.26. 09:57:22

@Gdansk: az elején azért köszönök kétszer mert az intrót külön csináltam mint a videót és elfelejtettem kivágni azt XD(hülye voltam)

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.04.26. 09:57:38

Nem volt rossz. Elég fiatal lehetsz a hangod alapján, mégis sikerült úgy impróznod, hogy mindig valami érdekeset mondj. Kevesebb káromkodást és jó lesz ez:D. De ilyen intrót mégegyszer könyörgök neeee:D:D.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.04.26. 10:57:02

A korod ellenére egész választékosan és érdekesen beszélsz, ami videózásnál elég nagy előny. :D Ha kicsit összeszedettebb kommentárt csinálsz, és hanyagolod az ilyen... érdekes intrókat, akkor szép jövő vár rád. ;)

valami1999 2011.04.26. 14:14:16

na tippeljetek hány éves vagyok :)

valami1999 2011.04.26. 18:55:58

@ŁuckeY: pontosan bele, eltaláltad!:)

(Tom) 2011.04.27. 09:18:42

Hogy őszinte legyek,azintró pocsék volt xD... ráadásul a letöltős verzióról is eshetett volna szó,inkább azt mutattad volna be...
süti beállítások módosítása