Akik videókat küldtek be...

Handheld Gamer Team: You Are Empty

2011.05.02. 00:01

A készítő üzenete:

,,Tudom, hogy gyengék lettek a hangok, de fél percenként meghalt a gépem, nem érzékelt semmit, aztán kis idő múlva újra működőképes lett. Ez akkor volt a legszőrnyűbb, amikor épp szinkronizáltam... Én örülök, hogy e mellet még sikerült ilyet összehozni. Egy kis ideig nem is leszek sajna, mert újra kell rakni a gépemet, és le is kell formáznom a vinyót..." 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr832833181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shanne 2011.05.02. 09:26:54

A zene nagyon tetszik mind2 esetben minnt az elején és mint a videó elején ..

kicsit el túloztátok a játék kritikáját lehet hogy 2007 hez kicsit szegényesebb a grafika/hangok stb ... de higgyétek el nem valami egyszerű játékot írni ... csak próbáljatok meg egy egyszerű dáma játékot írni turbo pascal ba .... higyjétek el nem könnyű és sok hajatok fogja bánni ... akkor erre lehet olyan válasz majd hogy jajj hát ti nem vagytok infósok vagy nem értetek a pascal hoz vagy valami.. de akkor ne így kirtizálljátok a játékot ... majd ha jobbat írtok minnt ez akkor majd lehet mondani hogy ilyen meg olyan rossz... nekem a játék outtro ja kiffejezetten tetszett... amugy nemlett rosz a videó... 6/10

Electrogen 2011.05.02. 10:46:56

Ajánlom figyelmetekbe Reactor 2008-ban készített 7 részes bemutatóját a játékról.

Link az első részhez: www.youtube.com/watch?v=Deq6_9hmvSs

blackdragon926 2011.05.02. 14:14:54

Szerintem 6/10
kérdések:
1.és egyben utolsó:mi az intró alatt futó zene címe?/

Pindy/RubyL 2011.05.02. 19:08:41

Háhááá, szerintem a legjobbak az élőjelenetek lettek. x)
Nem hiába, azoknál én voltam a kamerás. :P
És a végén ott volt a kezem!

Tazy™ 2011.05.02. 19:35:11

@shanne: Valahol egyet értek veled, de gondolj bele, ha mindenki így fogná fel, nem lennének kritikusok a Földön. Semmire sem lehetne azt mondani, hogy rossz... Biztos volt már valami amire azt mondtad, hogy rossz... Mondjuk egy ételre... Főzz jobbat eszerint a felfogás szerint. Le merném fogadni, hogy nem tudnál (ha igen akkor elnézést, rossz példa=)), de attól függetlenül, hogy nem tudsz, bátran rá mondod, hogy az rossz. Ez a másik oldala a dolognak szerintem :)
Amúgy a videó nekem kifejezetten tetszett, főleg az élő jelenetek;)

BALAGE 2011.05.02. 21:15:58

Hát ez érdekes Fredy copy volt és a játékról is annyit tudtunk meg hogy minimum grafón ocsmány, amúgy semmi különös nem volt a bemutatóban. A kis bevágások meg szintén Fredy copyra utalnak. És egyépként milyen kinézetet vártatok egy olyan játéktól, amiben egy fertőzés van + minimum grafika nem csoda hogy rondák az emberek (asszem azok emberek VOLTAK:) ).

Pindy/RubyL 2011.05.03. 13:26:27

Nem értem, miért hasonlítana Freddy videóira. Mármint a Handheldék még nagyon újak, eleve nincsen nagy gyakorlatuk a dologban. Látszik, hogy a bemutatóknak még nincsen olyan jó minősége, mint a profikéinak. Szerintem össze sem lehet hasonlítani Andyéket Freddyvel. :)

Andy Lightning 2011.05.03. 14:03:15

@BALAGE: Mindent elmondtam szinte, amit érdemes tudni. Max annyit hagytam ki, hogy anno a szakértők a Stalker riválisaként harangozták be a játékot, de ez apszolút baromság. A grafika meg a felvétel miatt ilyen, de megnyugtatlak, kipróbáltuk Matt gépén Full grafikán is, de (Nem viccelek) ott még borzalmasabb az egész. A grafika szinte semmivel nem jobb, viszont annyi effektbeli hiba van benne max-on, jobb videókártyával, hogy azon még élvezhetetlenebb...

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.05.03. 20:17:30

@shanne: @Tazy™: Az én véleményem a következő:

Ezért a játékért pénzt kérnek. És ha valamiért pénzt kérnek (még ha keveset is), akkor már jogodban áll rámondani, hogy rossz, mert te ezért pénzt adtál ki. Ha valami ingyen van, azt nem illik kritizálni, mert semmit nem adtál cserébe, így pedig lehet akármilyen trágya, egy szavad sem lehet rá. Ha már X összeget kifizettél érte, akkor hadd legyen már annyi jogod, hogy kritizálhatod (ha letöltötted, az más tészta).

shanne 2011.05.04. 15:23:36

@Nuclearvision: jogos ... de én ráadásul nem is az ő videójukat kirtizálltam vagy valami csak szerintem túlságosan "Kritizáták azt"...Szerintem ez egy tipikusan olyan játék amit egyszer végigjátszol lehet többet elő nem veszed de nemkell egyből a rossz kategóriába sorolni .... lehet hogy nem egy Call of Duty vagy valami de azért a mesterlövészhez sem lehet hasonlítani...

Andy Lightning 2011.05.04. 17:21:49

@shanne: Hát ez apszolút rosszabb a mesterlövésznél... próbáld ki mind a kettőt, aztán nyilatkozz... (Igen, én játszottam a Sniperrel, és az messze jobb volt...)

BALAGE 2011.05.04. 21:19:55

Azért a Sniper az túlzás volt. Mert Reactor videóján, nem így nézett ki. És nem nem vagyok Reactor fan egyáltalán, sőt nem is szeretem a gameplay+szinkron "turmixot".

Burrog 2011.05.08. 11:43:53

Szevasztok! A játék szerintem nem rossz sőt kifejezetten jó csak a hangok gyengék benne. Ez az én véleményem. És a hang problémát is ki lehet küszöbölni a Reactor féle hang patchel.
süti beállítások módosítása