Akik videókat küldtek be...

GameSystem - Burnout Paradise

2011.05.06. 00:01

Értékelés:

Ez egy jól összeszerkesztett, tartalmas kis videó lett. Arra szerintem mindenki rájött, hogy improvizálsz, és ezzel nincs is semmi probléma. Viszont legközelebb próbálj több dolgot összeszedni a játékról, mert így végül is csak azt mondtad el, ami eszedbe jutott. Én speciel vártam volna, hogy minden játéktípusból mutatsz 1-2 jelenetet, de hát ez elmaradt. Sebaj... Volt néhány szinkronbakid is, de ez elnézhető, amiért nem egy papírról olvastad fel az egészet. Viszont ez is kiküszöbölhető azzal, hogy a videó előtt összeszeded minden gondolatod, veszel egy nagy levegőt, és kiadod magadból amit kell (vagyis...a beszédre gondoltam, remélem nem érti félre senki...). Egy dolog, amit még megemlítenék, az a videó hossza. Amikor megláttam, hogy több, mint 8 perces videóról van szó, nagyon megörültem. De annak már kevésbé, mikor a hetedik percnél már csak feketeség jött... kár...
Sok sikert a továbbiakhoz, ezen már csak csiszolni kell ;)

Maradj a fényben!
Borsesz

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr602846161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syforceHUn 2011.05.06. 15:17:53

Szerintem ez a világ legjobb autós játéka,mivel itt kötöttség nélkül vezethetünk,nincs megadva egy elcsépelt story...élheted a saját életed,a grafikája meseszép szerintem... a játékélmény jobb már alig lehetne,és mondjuk a kilóméteróra nekem nem hiányzot a játékban :D
ez a bemutató tetszett!

Axter 2011.05.06. 17:57:25

Jól bemutató volt, ennél már csak jobb lehet:D. Feketeség ne nézd továbbXD

commandoom 2011.05.06. 18:32:20

szerintem jó a bemutató és tetszett is de ha 8 perc 33 másodperces videót csinálsz akkor illik ott befejezni.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.05.06. 23:37:26

fiatal hangod egy kicsit megrémített, de szép, igényes bemutatót láttunk :)

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.05.18. 17:12:18

Érdekes,Ugyanis leírtam a szöveget, és azt hiszitek impróztam, múltkor meg impróztam, és azt hittétek olvasom:P Köszönöm a kritikákat, a sötét végről nem én tehetek, ugyanis a youtube megint beleavatkozott elég rendesen:(.
süti beállítások módosítása