Akik videókat küldtek be...

LPKJ1 - GTA San Andreas Játékbemutató 1.rész

2011.05.27. 00:01

Értékelés:

Nem tudom miért, de valahogy az intró nekem nem igazán tetszett. A zene egyáltalán nem passzolt a jelenetekhez, így az egész hangulat valahol elveszett. Kicsit megijedtem mikor beköszöntél, mert a bevezető lényegesebben halkabb volt mint a videó többi része. Erre majd legközelebb figyelj! Az elején szerintem túlságosan is gyorsan belevágtál a tettek mezejébe. Ez a videó nem igazán nevezhető bemutatónak. Sokkal inkább egy játékmenet, kommentárral együtt. Mi az alap koncepciónk? Kik vagyunk mi? Mi ez a város? Miért kell elmenni ide, oda meg amoda? Továbbá miért kell káromkodni? Mostanában egyre több videósnál észrevettem, hogy igazán szeret a videó alatt rondán beszélni. Okés, ez nem is lenne gond, egyszer-kétszer velem is elő szokott fordulni. De veled állandóan! Szerintem másként is ki lehet fejezni magunkat (Jó szándékból megjegyzem azt is, hogy mások előtt, ne nagyon hangoztasd az N betűs szót (remélem tudod miről beszélek), mert nem biztos, hogy mások is viccesnek fogják találni).

Remélem, hogy ezt csak egy nagyon elvont bevezetőnek szántad, mert egyáltalán nem tudtam élvezni ezt a 'bemutatót'. Remélem a második részben megfogadod a tanácsokat.

Maradj a fényben!
Borsesz

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr242932580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.05.27. 08:57:36

Yeah madafaka, ha már ők is így beszélnek, logikus, hogy te is így beszélj...Nem azt mondom belefér egy fekália, egy prosti stb vulgáris változata, de a Kistehén!szopó....Inkább tényleg gameplay videó, bár egész jó kommentárral.

syforceHUn 2011.05.27. 13:13:57

sztem elment...de azért az ajtós bugot megemlíthetted volna...meg aztán az,hogy két afroamerikai férfi leniggerezzen valakit...sztem elég nagy baromság...de megtették xD

jak21 · http://jak21.blog.hu/ 2011.05.27. 15:12:30

szerintem a grafika elég csúnya lett tudom hogy 2004-es de ha összhasonlítsuk az akkori játékokhoz még akkor is csúnya pl.:a farcry is 2004-es még is sokkal szebb

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.05.27. 15:26:25

@jak21: Inkább hasonlítsuk akkor már másik GTA-hoz:D A GTA Vice City grafja ez kenterbe veri simán:D

Oddye 2011.05.27. 23:05:52

Hát igen, grafika szempontjából sok-sok-sok-sok-sok sokkal szebb játékot fellehet sorolni nemcsak 2004ből hanem még előbbről is, mint például a Max Payne 2:)
Amúgy a videót én ott kapcsoltam ki ahol elkezdtél káromkodni -.-

ARSENAL4EVER 2011.05.28. 22:32:31

Erre a videóra nincsenek szavaim. Hihetetlen, hogy valaki ilyen videót kiad a "kezei közül".

Loller1002 2011.05.29. 10:23:37

nagyon sok trágár szó hangzott el, ami bántotta a fülemet, viszont a vágások,videószerkesztések jól meg lettek "csinálva".

OVERLORD · http://overlord.blog.hu 2011.06.03. 18:26:51

Nekem valahogy kifejezetten tetszett:D A káromkodással sem volt bajom, szerintem egy GTA-hoz ez hozzátartozik.

Rantottkutya 2011.06.03. 20:33:51

nem értem miért kellett másfél perci azt néznem, hogy 2 színes bőrű pajti üvegekre lövöldöz,
miközben 10-szer elmondtad hogy de béna 3 lövés kell egy üveghez, te mennyivel jobban célzol(az mellékes hogy te is jó párat mellé durrantottál)
Am csoda hogy nem jegyezted meg, hogy a barom minden üvegre 3 golyót lő mikor már az elsővel eltalálja, ergo mesterlövész a csóka, csak kicsit lassan kapcsol a kis agya és nem veszi észre :D

OVERLORD · http://overlord.blog.hu 2011.06.04. 18:25:47

@Rantottkutya: Plusz a srác 5-ször annyi idő alatt durrantja le az üvegeket mint a daggat hapsi.

fpsgamers 2011.06.05. 15:21:08

Nem realisztikus mert egy kocit nem lehet felrobbantani hanem csak felgyújtaní:)
A filmekbe máshogyvan

HetfieldNorb€€ 2011.12.31. 12:15:57

te mondod big smoke-ra h egoista?????? hallgasd ár meg a kommentárt.. "nekem elég lesz 4 lövés is" "kevesebb golyóbol is megoldom" pff..
süti beállítások módosítása