Akik videókat küldtek be...

Darkside Crew - Fable 3

2011.05.28. 00:01

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr282935267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syforceHUn 2011.05.28. 17:25:33

Szerintem ez egy nagyon jó bemutató/kritika volt...
az elején az intró zenéje nagyon nem illett bele a gameplay montage-ba... és volt egy rész,ahol nem hallani,mit mondasz,mert túl hangos a zene,de egyébként tetszett minden más,és ez a hangtorzítós ötlet is tetszett (nem azt mondom,hogy szerintem te vagy az első/utolsó aki ilyet használ,de ez minden videónál nagyon tetszik nekem :P)

Ekibit 2011.05.28. 22:41:32

Próbáld ki a kihívás módot!Ott nagyon könnyű meghalni ha nem vagy észnél!Igaz hogy végtelenszer újjáéledhetsz de legalább van egy minimális nehézség harc közben.

shanne 2011.05.29. 09:45:49

le lehet valahonnan tölteni a gémet ? a fable the lost chapters nekem nagyon nagyon tetszett szeretnék ezzel is játszani ....

barnika4321 2011.05.29. 11:23:17

Jo a kritika.
De ne hasznald a brutalis szot ilyen sokszor

Darkside-crew 2011.05.29. 17:13:54

1.Idegesitett nagyon a rendes hangom...:P
2.megprobalom lecsokenteni:P:))

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.05.29. 19:45:41

@Darkside-crew: Értem, egyébként jó videó volt. Azt kifelejtetted, hogy, hogy nem csak herceggel lehetünk, hanem hercegnővel is;) Illetve a hangtorzítás felesleges szerintem, nem volt a hangoddal semmi baj eddig se.

shanne 2011.05.31. 18:51:29

nu nemrég tölöttem le a játékot szerintem nagyonjó .... bár már majdnem végigvittem nekem nagyon tetszik vártam már a fable 3 at ... :)

Rantottkutya 2011.06.03. 15:27:50

No...csak azért regisztráltam be most, hogy jól megasszondjam neked!(nem kell félni :D)
Csak néha-néha nézek fel az oldalra, ha unatkozom és amit látni szoktam, ahhoz képest 3 pozitívumot tudnék felhozni a videódban:

1.: Nem volt túl hosszú az intró és a zenének hála nem pörgettem el (bár ez inkább a zene érdeme, de nembaj :D)

2.: Nem azzal kezdted, hogy
"ez a főmenü, itt az opsönsz ahol belehet állítani a grafikát, ez a visszagomb ami a főmenübe rak vissza, ez a kilépés gomb ami kilép a játékból" stb. nem értem miért mutatják ezt be az emberek újra meg újra.(persze ha van valami érdekes dolog is a menüben, mint pl a Bionic Commando videóban... az már más tészta)

3.: Úgy mutattad be a játékot, hogy az ember kapjon róla egy képet, láttunk in-game jeleneteket, láttuk a röhejes szájmozgást az átvezetőkben, láttunk harcot és pékeskedést. (nem tudom, hogy az egész trailerekből van összerakva, vagy te is hozzátettél, de tetszett)
Amire én kíváncsi voltam a játékról azt nagyjából megtudtam a videóból, szeretném kipróbálni.

végszó: király lett a videó, legalábbis annyira, hogy írásra késztessen, amihez grat!
A hangodat megpróbáltam fejben visszaalakítani...nem sikerült, de vannak itt érdekes hangok, te se szégyelld a sajátod! :)
Ne szálljanak a fejedbe dicsérő szavaim és csak így tovább! :D

Jah...és érdekelt volna a tűzokádó csirke.:D

ja igen és még valami: nem azzal ment el a videóból 4 perc, hogy "grafika: 10 pont, mert..." és akkor elmondod megint ugyanazt amit már hallottunk a videóban. Nem azt mondom, hogy hülyeség az egész, csak néha úgy eltudják húzni egyesek, hogy kicsit unalomba fullad a dolog. Nem a Megasztárban vagyunk nem kell mindenáron belerakni ezt a részt a videóba.

Tudom hosszú komment lett, de A Gyűrűk Ura hosszabb és azt is elolvassák az emberek :D (igaz az a könyv izgalmasabb, és érdekesebb is, de sebaj :P)

Darkside-crew 2011.06.05. 10:32:14

nagyonszepen koszonom ;) Nemszokot fejembeszalni a dicseret torekedem a jobnal jobb videok fele enis nagyon gyengen kezdtem...:P

(bocs az ekezetekert most teknikai problemak miatt lemaradtak)
süti beállítások módosítása