Akik videókat küldtek be...

Pc Videójátékok Bemutatása: Battlefield Bad Company 2

2011.06.02. 00:01

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr852948739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vinyo 2011.06.02. 13:00:49

Szia!

Szerintem a vidi nagyon jó lett, de amit a párbeszédekről, meg a pilótárol mondtál szerintem nem igaz.
A párbeszédek helyenként viccesek, és szerintem igazán jóra sikerültek.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.06.02. 13:44:15

Értékelése a tesztnek:
Gyenge, 5 perces munkával készített intro, a zenéhez egyáltalán nem igazodik,jelenetek elütnek a zene stílusától.
A játék trailerje a videóban túl sokáig tart, és egyáltalán nincsen megvágva a videó, szerintem olyan 10 percet töltöttél a videó képi anyagainak összeszedésével és vágásával.
A szöveg a videó alatt nem rossz, előre megírt,összeszedett,de az angol kiejtésen még van mit csiszolni. Néhány helyen túl sok szünetet tartottál.
Különben nem rossz kezdeményezés, első videónak teljesen jó.
Értékelés: 4/10
Van még mit javítani,szerintem a következő videón dolgozz többet képi világ terén, mert így nagyon gagyi érzést ad.
Mellesleg abban egyetértek,hogy a karakterek kidolgozása nem lett olyan jó,mint amilyen a Bad Company 1-ben volt.
Remélem nem sértettelek meg, nem ez volt a célom,csak szerintem érdemes lenne kijavítani a hibáidat.
Nem kötelező megfogadni a tanácsaimat.

Gamestar 2011.06.02. 14:56:16

Elöször azt hittem Call of Duty Modern Warfare bemutató lesz, mert olyan sok rész volt az intróban belőle. A Dice az nem "Dísz". Amúgy nem volt rossz.

NoroNorbi 2011.06.02. 15:42:29

Köszönöm az építő jellegű kommenteket :)
Most a következő projektem a rainbox six : Vegas 2

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.06.02. 16:41:13

@NoroNorbi: A videó nem rossz, sőt, egy erős közepes (értsd 5/10). Az intro az egyik legnagyobb gond. Vízjeles, és sokszor raktál be ugyanarról a játékról 7-8 jelenetet, képek pedig szerintem feleslegesek egy intróba. Többet nem írnék, Killzone már leírt mindent. Sok sikert a további munkádhoz!

syforceHUn 2011.06.02. 17:50:00

az intró túl hosszú,és ezért unalmas...ha rövidebb lenne,sztem élveztem is volna :P
mi a zene címe benne?
egyébként mutathattál volna valami akciót a gameből...nem csak annyit,hogy elbénázod a killeket xD

Dead Mate 2011.06.03. 21:11:51

beszélj meg tanulni :)
süti beállítások módosítása