Akik videókat küldtek be...

London11 - Call of Duty: Modern Warfare 2 kritika

2011.06.04. 00:01

 

Ezt a videót a felhasználó eltávolította!
Elnézést a kellemetlenségekért!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr322952996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klavyatoura 2011.06.04. 00:26:10

1. nemértem h mér a végével kezdted
2. nagyon halk volt( lehet csak nekem)
3. ha csak ennyit tuttam vlna a játékór lehet, hogy nem kezdek el vele játszani...
nekem ez a vieo most nem annyira jött be :S

Atesz07 2011.06.04. 00:40:33

Nagyon valami jó intró,a jelenetekkel nincs bajom,de a hangminőség nem valami jó.Tudnám,hogy miért az utolsó pályával kezdted a kritikát,annak aki még nem játszott,annak nagy spoiler.Nem minden pályán vernek szét,ez kicsit túlzás.Kicsit jobb lehetne az angol kiejtés(lásd Call of Duty Modern Warfare 2 és Shepherd,Infinity Ward,nem volt valami angolos kiejtése).A gonoszokat egy kicsit precízebben fogalmazhattad volna meg,pl:milicisták,nyomornegyedi lakók.3-szor játszottam végig a játékot,de nem rémlik,hogy valaki valakit csákányal hátba vág,az inkább Black Ops.Csak egy küldit lehet kihagyni,a moszkvai terrortámadást.Puskaextrák:inkább kiegészítők.STOP,megakar gyújtani és túléljük,ez kicsit nagy baromság.1:ott mindketten meghalunk Ghostal,az utolsó pár pályán MacTavissal vagyunk.Jézusom, one in the camber az Black Opsban van,ahogy a Gun Game is,vagy AlterIwnetes cod mw2 multiban.TDM rosszul hallottam hogy azt mondtad tamdaramakk?Szerintem 2 csapat van tdm-ben.Amit elkezdtél mondani azt a Headquerters volt,nem a Sabotage mód.Zombi mód is Black Ops és waw vagy mióta bannoltak cod mw2-ből,azóta ez is lett?

Vannak gondok,de fel a fejjel,ennél már csak jobb lehet.Szerintem kicsi a szókincsed,ezzel gondjaim vannak,és a kiejtéssel.Ha egy játékot kritizálsz minden egyes momentumra figyelj a játékban,ha valamit nem értesz,keress utána az interneten.Lehet hogy úgy tűnik hogy nagyon szidtalak,ha megbántottalak akkor elnézést kérek.Szerintem várj hónapokat,amíg kicsit érettebb leszel,nagyobb lesz a szókincsed és a kiejtésed javul.
Értékelésem a videóra: 10/1

Atesz07 2011.06.04. 00:41:13

@Atesz07: Azt akartam írni hogy nem valami jó intró.

[Sajt] 2011.06.04. 07:32:59

Egyetértek az előttem szólókkal, még annyit fúznék hozzá, hogy a játékban egyátalán nincs szerver, főleg nem több millió.Itt lobby-k vannak.

BALAGE 2011.06.04. 08:44:55

1. SPOILER SPOILER (tönkretettél egy csomó ember köztük az én játékomat is)
2.Az intró nem tetszett (csak MW?!)
3.Kicsit halk voltál, néha egyáltalán nem lehetett hallani, hogy mit mondasz.
10/4
Nekem ez egyáltalán nem tetszett, ez van. Viszont a GoA videódnál jobb.
(amúgy én még nem is játszottam vele,majd az új gépemen, de akkor is már megbántam hogy végig néztem)

Dead Mate 2011.06.04. 09:12:02

Hát az angol ki ejtésed valami szőrnyű :D

Gamestar 2011.06.04. 09:22:13

Hallod nem sértésnek, de ez a legrosszabb kritika amit valaha láttam és teljesen egyetért Atesz07-el. One in the chamber nincs is benne + rosszul ejteted ki xD. Ha most megbántalak bocsi :/ Én csak azért néztem a videót, hogy milyen baromságokat fogsz még mondani. Jézus ez rossz volt :/

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.06.04. 14:09:47

már ne is haragudj, de ez baromi gyenge volt...

Rowen 2011.06.04. 17:59:32

Ha valaki eddig nem játszott vele, akkor nem is fog, mert lelőtted a legnagyobb "poénokat", "legalább egy ne nézd paraszt, mert elmondom a fordulatokat" feliratot megérdemeltünk volna.

Summázva: semmi érzéked nincs hozzá...

axeboy 2011.06.08. 23:00:55

jól van de mindenki a létra legalján kezdi :D
süti beállítások módosítása